I dag er det fredag og jeg skal med Stefan til fest i dag. Jeg glæder mig fuuucking meget, og jeg skal bare være mega stiv.
Stefan har lovet at hente mig inden han tager hen på skolen, så vi kører ligesom sammen. Folk har set os sammen, og når folk har spurgt om vi er sammen, har vi sagt ja. Det er heldigvis ikke et kæmpe emne blandt klasserne på gymnasiet. Det er rart nok.
Han har lige sendt en snap
Han er da så romantisk hva? Ej det lidt grineren ahah.
Jeg svarer tilbage: "Hvad så hvis jeg har mens?:("
Hans skriver: "Ej det mener du ik???"
Nej har ik mens nu ahah, så jeg skriver: "Ej det bare en joke. Det lyder hyggeligt😘"Jeg gør mig hurtigt færdig, og så holder Stefan foran min dør. Det må være hans fars bil han har lånt, for Stefan har i hvert fald ik en bil.
"Hey babe" siger jeg da jeg sætter mig ind. Jeg kysser ham hurtigt og spænder min sele.
Jeg lægger en hånd på hans inderlår og nusser ham med mine lange akrylnegle.
Han begynder at sidde lidt uroligt og trække vejret lidt dybere.
"Du er seriøst irriterende god til at tease mig" siger han og kigger stadig kun på vejen.
Jeg fniser og rykker min hånd lidt længere op. Han bliver ret hurtigt hård og så fjerner jeg min hånd. Han ser et øjeblik skuffet ud men kigger hurtigt på mig og smiler.
"Vi skal max hurtigt ud på det toilet"
Det bliver nok ikke længe han holder i dag ahah.Vi kommer ind på skolen. Vi låser vores tasker ind i vores skabe og går hurtigt ud på toilettet. Det er kun nørderne der er på skolen nu, og dem har vi ikke noget med at gøre, så det er fint.
Vi kommer ind på toilettet. Stefan læner mig op af væggen og kysser mig. Han kysser mig ned ad halsen, mens jeg famler med at få hans bukser lynet op.
Han vender mig om og trækker mine bukser ned, så de ligger om anklerne på mig. Han slår mig i røven med den ene hånd, mens han trækker sine underbukser af.Vi er som forventet ret hurtigt ude fra toilettet igen. Vi kysser hinanden farvel og jeg går ind i klassen.
Jeg møder Lea på vejen. "Du ser glad ud i dag. Har du lige fået pik?" Griner hun.
Jeg bliver helt rød i hovedet, og kan ikke holde masken. "I er simpelthen for meget" griner hun, og vi flækker begge to af grin.Vi går ind i klassen og timen starter.
-
Dagen går egentlig forholdvis hurtigt. Vi får fri kl 14 så det er lækkert nok.
Jeg mødes med Stefan på parkeringspladsen da han har lovet at køre mig hjem.
"Tak for sidst" siger han og fniser, da jeg kommer hen til ham og han kysser mig på kinden.
Vi sætter os ind i bilen.
"Er du klar til i aften?" Spørger han.
"Jaja, skal bare lige hjem og have lagt makeup og sådan noget"
"Skal jeg ikke komme herhjem ved 18 tiden? Så kan det være at jeg må spise med, og så kan vi tage toget ind til Kbh sammen?" Spørger han.
Det aftaler vi at gøre, og så sætter han mig af.
"Vi ses senere, handsome" siger jeg og kysser ham.Det føles bare som om vi har været sammen forevigt. Det gør jo så også noget at vi har været sammen før. Så det er jo ikke helt nyt.
Jeg smider min taske på gulvet da jeg kommer hjem. Min mor sidder i stuen, så jeg går lige ind og siger hej.
"Hey mor. Jeg ved ikke om jeg har sagt det, men jeg skal til fest ved en af Stefans venner i København i aften. Stefan skal selvfølgelig med. Vi sover inde ved hans kammerat. Nårh ja, og så kommer Stefan og spiser med. Han kommer kl 18" siger jeg.
"Det er fint. Vi skal have noget oksemørbrad og spiser nok først kl 18.20 ca. Og så pas på dig selv hvis i tager i byen" svarer hun.
"Jajaaaa det ved jeg godt" siger jeg og går. Jeg er altså ikke 15 år mere.Jeg tager et bad, og tager nogle joggers og en af Stefans t-shirts på. Venter lige med at tage kjolen på, da vi jo først skal afsted om 4,5 time ca. jeg lægger mig og ser noget Netflix, mens mit hår tørrer.
Jeg har lige set et par afsnit af min serie på Netflix. Jeg begynder så småt at lægge noget makeup. Jeg vil gerne se ordentlig ud, når jeg nu skal være sammen med nogle mennesker jeg ikke har mødt.
Tiden går hurtigt, og pludselig kommer Stefan ind på mit værelse i en hvid, kortærmet skjorte og et par sorte jeans.
Han er så lækker. Og endnu mere når han gør lidt ud af sig selv.
"Du ser godt ud" siger jeg og går hen og kysser ham.
Han kigger ned af mig. Jeg har stadig det chilleren tøj på.
"Jo tak, og i lige måde da" svarer han og griner.
"Jeg venter bare lige med at tage kjolen på" svarer jeg, mens han stadig står med armene om mig."Jeg er færdig om maks 10 minutter, bare slå dig ned" siger jeg. Han smider sig i min seng, og tager den guitar jeg har til at stå i hjørnet. Aner ik hvordan man spiller guitar, den passer bare godt ind.
Stefan har lagt et billede op på insta@stefan_hjort: Når damen er 100 år om at blive færdig🥱💋
@sarah.kristiansen: Du er ogs bare mega utålmodig😒💕
Jeg tager min kjole på. Stefan har ikke kigget på mig de sidste 10 minutter. Han har været totalt opslugt af at spille. Nyt musik måske?
Jeg tager min kjole på. Den ser sådan her ud:Jeg har fået kjolen på, og jeg går hen til sengen, og sætter mig over skrævs på Stefan. Han kigger hurtigt op på mig. "Hvad synes du?" Spørger jeg lavt. "Du er pisse fræk. Det burde ik være tilladt at du skal have sådan en kjole på" svarer han. Selvfølgelig er det et kompliment, men jeg håber ikke at han bliver totalt beskyttende også over for andre, så jeg nærmest ikke kan snakke med andre drenge. Det gjorde han et par gange sidst vi var sammen. Det er noget jalousi fra hans side af, hvilket jeg jo skal respektere, men alligevel... Jeg skal stadig have lov til at snakke med andre, for han kan jo godt stole på mig.
Jeg kysser ham hurtigt, da min mor råber inde fra stuen, at der er mad. Vi kommer ud og simon fløjter af os. Det er ikke tit han er hjemme og spise, så det er dejligt han er det i dag, når stefan er her. Vi snakker en del under maden, og mine forældre virker glade for at stefan igen er "en del af familien". Det er så vigtigt for mig, at min familie og kæreste kan sammen.
Fortsættes
YOU ARE READING
Do you love me? // Stefan Hjort
FanfictionSarah er til afslutningsfest ved hendes veninde, og pludselig opstår en lummer stemning mellem Sarah og en af de andre gæster, Stefan. Hvad sker der når Sarah intet kan huske, men hun finder ud af at Stefan går på det gymnasium, som Sarah skal til a...