"Du skal op nu skat" siger Stefan og kysser mig på halsen. Jeg får langt om længe rejst mig. Jeg tager Stefans t-shirt der ligger på gulvet, og tager den på. Jeg går ud i køkkenet, og Stefan har lavet morgenmad. Han er ærligt en skat. Der står scrambled eggs, bacon og pandekager på bordet. Han står i køkkenet, så jeg går hen til ham. "Godmorgen" siger jeg og kysser ham. Jeg kigger på klokken. Den er 9.30. "Skal vi ikke hen på skolen?" Spørger jeg og kigger undrende.
"Jeg ved godt at du lovede din mor at du ikke ville pjække i dag, meeen nu tænker jeg lige at du slapper helt af, så tager jeg den med din mor" siger han, mens vi går hen mod bordet.
"Du burde lave mad til mig lidt oftere" siger jeg og blinker til ham. Det er altid mig der laver mad til ham. Han laver en grimasse og jeg griner ad ham. Efter vi har spist, lægger vi os på sofaen og fyrer op for noget Netflix. Vi er gået igang med at se friends. Efter et par timer ringer Stefan efter noget pizza. Det kommer forholdsvis hurtigt.Resten af dagen ligger vi på sofaen og ser Netflix.
Stefans telefon brummer. Han får en besked, og han tjekker den med det samme. Den brummer igen. Og igen.
"Hvem skriver?" Spørger jeg. "Bare min mor" svarer han. Hans mor skriver altid på messenger og det her er på besked. Gammeldags besked. Jeg vælger at ignorere det og bare se videre.
Efter 20 minutter, hvor Stefan bare sidder med sin telefon, lægger jeg mærke til, at han sidder og smiler, og bider sig i underlæben. Jeg tager et hurtigt træk og rykker telefonen ud af hånden på ham. Han får et chok og prøver ihærdigt på at få den tilbage. Jeg rejser mig og går op i køkkenet, inden jeg ser på telefonen."Kom over skat"
"Hun ved ikke noget"
"Vil så gerne mærke dig i mig igen"
"Kom nu steffe"
"Hun kan ikke give dig det samme i sengen som jeg kan, og det ved du"
"Bliver så tændt af dig"Det er ene beskeder han lige har fået. Og der er ovenikøbet totalt closeup billeder af hendes bryster og røv.
Jeg ser på de beskeder Stefan har skrevet tilbage til hende."Ka ik i dag:("
"Vil fandme ogs mærke dig igen<3"
"Du er en gudinde i sengen<33"
"Kommer over en dag i ugen. Så ka vi hygge lidt;)"Jeg kigger på Stefan der læner sig op ad sofaen og kigger ned i gulvet. Hans hænder er urolige.
Mine øjne er fyldt med tårer og han har inderligt været sammen med en anden, selvom han har lovet mig det modsatte. Og det er endda hende han stod med, henne på gymnasiet."Mener du det her seriøst?" Spørger jeg grådkvalt. Han kigger hurtigt på mig, med røde øjne. Han kigger hurtigt ned igen. Vreden stiger i mig, og jeg kaster hårdt hans telefon lige i retning af ham, og rammer ham i maven. Jeg går hurtigt ind og tager min taske og mit tøj, smider Stefans klamme t-shirt på hans seng og går ud af lejligheden.
"Sarah vent!" Råber han efter mig, men jeg skal bare væk herfra. Jeg har ingen makeup på og jeg græder. Det kunne ikke blive værre. Jeg sætter mig bagerst i bussen, og venter bare på at jeg er hjemme. Min mor har fri i dag, så hun bliver stiktosset, når hun finder ud af at jeg ikke har været i skole.
Jeg styrter ind ad døren og direkte op på mit værelse. Min mor kommer ind og starter ud med sin evige lange prædiken om, hvorfor jeg pjækkede, lige indtil hun ser hvor ked af det, jeg er. Jeg fortæller hende det hele.Jeg skriver til Lea at jeg har brug for at snakke med hende, så hun kommer om 10 minutter. Hun har mcd med til os begge. Hun er bare en skat.
Hun er helt i chok over at høre hvad han har gjort. Hun støtter mig 100% og jeg er pisse glad for hende.
Vi ser en romantisk tudefilm, og hun er den jeg allerhelst vil se det med. Hun bliver og sover, og så tager vi sammen i skole i morgen.Stefan skriver.
St: Sarah virkelig undskyld!!! Det var aldrig meningen at det skulle ske, men det skete bare. Jeg ved ikke hvad jeg tænkte på... Undskyld❤️
St: Ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive... Kan vi ikke snakke om det i morgen? Fik ikke rigtigt muligheden for at snakke det ud med dig i dag. Virkelig, jeg er inderligt ked af det, og at jeg lovede at jeg aldrig ville gøre det. Jeg ved ikke hvad der er galt med mig. Jeg ved bare at du er den eneste jeg elsker, og jeg har ikke lyst til at være sammen med andre end dig❤️
Jeg må indrømme at jeg nok græder lidt mens jeg læser det. Jeg har jo ikke lyst til andre end ham. Og jeg elsker ham jo fucking højt. Men kan han ikke holde sig til én, skal han ikke være sammen med mig. Det må jeg bare lære at forstå.
Jeg lægger mig ind til Lea og falder i søvn.
YOU ARE READING
Do you love me? // Stefan Hjort
FanfictionSarah er til afslutningsfest ved hendes veninde, og pludselig opstår en lummer stemning mellem Sarah og en af de andre gæster, Stefan. Hvad sker der når Sarah intet kan huske, men hun finder ud af at Stefan går på det gymnasium, som Sarah skal til a...