Kapitel 16

228 7 3
                                    

I dag er det endelig fredag, og vi skal til fest i aften. Men først har jeg lige en lang skoledag der skal have overstået. Jeg vågner alt for sent, og når kun at lægge en hurtig makeup og tage tøj på. Jeg tager et æble med i tasken på vej ud ad døren. Jeg når lige præcis ned til toget.
Henne på skolen er det første jeg ser, Victor. Jeg går hen til ham og giver ham er kys. Jeg har virkelig savnet ham, selvom jeg så ham i går.
Vi finder lokalet vi skal være i. Jeg sætter mig ved Lea, og Victor sætter sig ved nogle af drengene.
Vi skriver på messenger.

V: Skal vi ik lige kig til handicaptoilettet i pausen?😏
S: Ej, vi blev opdaget af en lærer sidst, hvis ik du kan huske det😫
V: Kom nuuu skat:( Vi tager bare drengetoilettet så, alle ved at når handicaptoilettet er låst, er det fordi der sker magic;)
S: Hmm... Okay så, men hvis vi bliver opdaget af en lærer, er det her sidste gang vi gør det er på skolen, okay!?🥴
V: Jaja, vi bliver ikke opdaget😘
S: Okayy skat<33

Timen går langsomt og Victor sender frække blikke til mig hele tiden.
"Kan i ikke gemme det der horny shit til i kommer hjem?" Hvisker Lea til mig og griner.

"Lea har du noget du vil dele med resten af klassen, siden du synes noget er så sjovt?" Siger vores sure gamle lærer.
"Altså vi snakkede bare om hvor grimt dit tøj er, så må du selv bedømme hvor sjovt du synes det er" svarer Lea flabet. Klassen fniser og læreren bliver fornærmet.

Endelig bliver det frikvarter, og Victor og jeg ender hurtigt på drengetoiletterne.
Mens vi ivrigt tager tøjet af, hvisker Victor: "og så gælder det om at være så stille som overhovedet muligt. For ellers kan dem ved siden af høre os"
Jeg nikker og så sker det sq.
Døren til båsen ved siden af, bliver åbnet. Vi fortsætter selvfølgelig bare.
"Sarah?"siger en stemme i båsen ved siden af. Jeg kigger forskrækket på Victor.
"Sarah er det dig?" Shit man. Det er Stefan.
Victor nikker til mig og jeg svarer "ja. Det er det"
Der bliver helt stille. "Kan vi snakke?" Spørger han.
"Altså jeg er lige midt i noget, såe" svarer jeg. Han siger ikke noget, men ruller ud og går. Victor og jeg bliver færdige til timens start.
Stefan skriver til mig på messenger

St: Undskyld jeg afbrød tidligere, aha. Men kommer du i aften?
Sa: Haha, ja det gør jeg
St: Okay cool. Må jeg spørge om noget?
Sa: du behøver ikke spørge om du må spørge om noget. Du spørger bare ahah
St: Fakede du i dag? Sammenlignet med mig, lød det lidt mere voldsomt...?
Sa: For det første, nej jeg fakede ikk. For det andet er det overhovedet ikke noget du skal blande dig i:))
St: Nej undskyld, undrede mig bare, da du ikke stønnede ligeså meget med mig
Sa: Ej nu bliver det simpelthen for mærkeligt. Og så må du jo selv regne ud hvorfor det lyder mere voldsomt med ham end med dig:))

Jeg viser Victor beskederne, da han sidder ved siden af mig. Han griner bare af det og lægger en hånd på det øverste af mit inderlår. Det giver et sæt i mig.
"Rolig bby" siger han lavt og fortsætter med at nusse.

Endelig er skoledagen slut, og mig og Lea tager hjem til mig. Klokken er 16, og festen starter kl 19.
Vi sætter lidt musik på, og gør os langsomt klar. Jeg starter med et bad, og så går Lea i bad, efter mig. Vi lægger begge den makeup vi har øvet os på. Den sidder lige i skabet.

Leas tøj:

Leas tøj:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mit tøj:

Inden vi tager hen til festen, får vi lige noget hurtigt at spise

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Inden vi tager hen til festen, får vi lige noget hurtigt at spise.
Jeg pakker det alkohol jeg skal have med, og så køber Lea noget på vejen.
Drengene kommer og henter os om 40 minutter.

Jeg får en snap fra Victor.

Lol hvorfor er han nede og træne nu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lol hvorfor er han nede og træne nu. Må men whatever, det må han da godt.
Jeg skriver til ham, at han bare kan komme. Han plejer at kunne gøre sig klar på max et kvarter.

Han kommer ind ad døren og giver mig et hurtigt kys. "Du kan bare gå ovenpå hvis det er" siger jeg, og han går derop. Så kan han gå i bad deroppe, og klæde om på mit værelse.

-

Vi kommer hen til festen, og der er allerede mega mange. Vi går lidt rundt og snakker med folk, da ikke alle, allerede er pløre stive. Det bliver Victor, mig og Lea dog ret hurtigt. Lea og jeg plejer at gå rundt sammen til festerne, men nu hvor vi begge har fyr på, så er det mere dem vi hver især går rundt med. Når jeg får meget alko, bliver jeg ret drengeglad, og Victor bliver pigeglad, no shit aha.
Men heldigvis holder vi os begge til hinanden. Jeg er bare glad for at jeg ikke er nogle af de andre, for vi må virkelig være klamme at se på. Vi sidder i en sofa og råsnaver. Dog i et hjørne, men folk kan alligevel se os.
Pludselig bliver der samlet en flok omkring os i sofaerne, og der starter s p eller k. Det giver mig dårlige minder. Sidst jeg var med til det, endte det i Stefan. Jeg trækker mig og sætter mig ved siden af Victor. "Vi er med" siger han. Jeg kigger undrende på ham, for jeg havde ikke planer om at være med. Men nu gør vi det alligevel.
"Den flaskehalsen peger på, skal kysse med Stefan"
Stefan? Fuxk han er her også...
Flasken drejer og drejer. Victor strammer grebet om mit inderlår, da flasken kører langsomt over mod os. Den lander på ham. Victor skal kysse med Stefan. Jeg kan se magten i Victors øjne. Og frygten i Stefans. Jeg forstår ham godt hahah. Victor går over til Stefan og mega snaver ham. Stefan prøver flere gange at trække sig, og endelig trækker Victor sig. Kan se på Stefan han ik synes det var fedt, men alligvel prøver han at redde den ved at grine med når de andre griner.

Fortsættes...

Do you love me? // Stefan HjortWhere stories live. Discover now