Stefan trækker sig fra kysset, rejser sig og giver en fyr det traditionelle bro-hug. Det er ham Stefan kender der kan få os gratis ind. Jeg hilser på ham og vi går ind. Vi får et lille omklædningsrum hver med en badekåbe og et par sutsko ligesom dem man nogle gange får på hoteller.
Jeg går ind i spaområdet og Stefan har fundet 2 solsenge. Det er ikke andre i rummet, men det jo fordi ham Stefan kender, har booket det så det kun er os. Jeg rejser mig og lader morgenkåben glide ned af mig. Stefan kigger på mig, og han ved at jeg godt kan lide det.
Jeg går i vandet og jeg kan mærke Stefans blik.
"Kommer du ikke herned?" Spørger jeg og læner mig hovede tilbage i vandet så det hele er vådt. Kort tid efter står han lige foran mig.
Det ser forresten sådan ud.
Jeg snoer mine ben rundt om Stefans hofter og han kysser mig. Han går langsomt hen mod kanten af poolen og kysser mig igen.
"Jeg har så meget lyst til dig" hvisker han hæst i mit øre. Jeg smiler og bider mig let i læben, og kort efter ligger mine bikinitrusser og Stefans badebukser og flyder rundt i poolen.
Sex i en pool har jeg alligevel aldrig prøvet, men jeg må være ærlig og sige at det nok er det bedste sex jeg har fået til dags dato.
Vi går op og lægger os lidt på solsengene igen, og jeg kan ikke helt finde ud af om stemningen er akavet. Jeg er ikke typen der synes at det er akavet efter sex, men det kan jo godt være at Stefan er det.
Jo længere tid der går jo mere bliver stemningen løsnet op igen. Jeg har haft lyst til ham siden jeg gav ham den lapdance, så det er lækkert nok endelig at være sammen med ham.Klokken er blevet mange, og vi skal til at hjem. Vi klæder begge om. Da jeg kommer ud, sidder Stefan i en sofa og venter på mig.
"Skal jeg ikke følge dig hjem?" Spørger Stefan.
"Øhm... Tjo altså, hvorfor ik" svarer jeg.Vi kommer til mit hus og Stefan følger mig helt op til døren. Inden jeg går ind, trækker ham mig ind til ham og kysser mig.
Han trækker sig kort efter. "Vil du være min?" hvisker han. Jeg kigger på ham, smiler, bider mig i læben og nikker. Jeg kysser ham og det bliver ret hedt, men vi bliver afbrudt af min mor der åbner døren og rømmer sig. Jeg bliver rød i hovedet og smiler akavet til Stefan og han går efter vi hurtigt fik sagt farvel. Min mor skulle ned at handle. Hvad er chancen så for at hun kommer lige i det øjeblik?
"Hvad gik det lige ud på?" Spørger hun da hun kommer hjem.
"Jeg ved ikke hvad du snakker om" siger jeg og smiler inden jeg går op på mit værelse. Har haft den samtale med min mor alt for mange gange, og har ikke behov for det igen.
Jeg sætter mig i sengen og skriver til Stefan.Sa: Sry for det tidligere😬 Min mor er verdensmester i at ødelægge alle de gode moments...
St: Det okay, skulle alligevel også til at hjem☺️
Sa: I know, det var bare et dårligt tidspunkt😒💋
St: Jaer... Blir' nødt til at smutte. Skal mødes med Seb og Josh. Ses i morgen😘Jeg lægger mig i sengen og kan ikke lade være med at smile når jeg tænker på Stefan. Hvilket betyder at jeg smiler hele tiden så.
"Sarah og Simon der er mad" råber min mor nede fra køkkenet. Da jeg kommer ned smiler min mor lumsk til mig men jeg laver tegn til at hun ikke skal sige ét eneste ord om det.
Jeg siger ikke rigtigt noget mens vi spiser, men smiler selvfølgelig bare lidt mere end normalt.
"Hvorfor smiler du så meget i dag?" Spørger Simon. Jeg tøver lidt da jeg ikke helt ved hvad jeg skal sige. Jeg kigger på min mor der skal til at sige noget, men jeg når det inden hende. "Det har bare været en god dag" svarer jeg og bliver rød i hovedet. Jeg ved bare allerede nu at Simon vil have det at vide efter vi har spist.
Jeg spiser færdig og sætter min tallerken i opvaskemaskinen. Min telefon brummer. Det er Stefan der skriver.St: Kommmer dy ikke luge ned på havnen?❤️❤️❤️
Sa: Er du fuld? Jeg har ikke lige tid lige nu❤️Jeg har ikke lige lyst til at være sammen med ham og hans venner hvis de er stang stive.
St: Kun lidt.. Kom ny herned ellerr jeg kommet og henter dig!!!
Sa: Stefan, jeg har ikke tid. Gå hjem i seng, så ses vi i morgen❤️
St: Hborfor skal dy altod være så PISSE kedelelig!!?
Sa: Stop så Stefan! Hvis du vil mig noget, så sig det til mig i morgen. Jeg gider ikke skrive med dig når du er stang stiv!
St: Bart fordi sådan et lillel børnehavenebarm som dig ikke må drikke!!!DET var grænsen! Jeg svarer ham ikke men det ødelagde virkelig lige min humør. Hvorfor skal han drikker sig så stiv på en fkn mandag aften? Og så lader det gå ud over mig!
Jeg laver en kop kaffe og går i seng
YOU ARE READING
Do you love me? // Stefan Hjort
FanfictionSarah er til afslutningsfest ved hendes veninde, og pludselig opstår en lummer stemning mellem Sarah og en af de andre gæster, Stefan. Hvad sker der når Sarah intet kan huske, men hun finder ud af at Stefan går på det gymnasium, som Sarah skal til a...