Kapitel 11

251 5 3
                                    

I dag er det den 31. December, og Stefan og jeg sidder lige nu og venter på at vores taxa kommer, så vi kan komme hen på det sidste hotel, inden vi skal hjem. Jeg kan godt mærke at jeg snart trænger til at komme hjem. Ikke pga Stefan, vi har virkelig haft en dejlig tur, men bare generelt at komme tilbage til hverdagen igen.
Vi skal kun køre omkring en halv time før vi er ved hotellet.

Mens vi venter på at få vores hotelværelse sidder jeg bare med min telefon, og når jeg ser hvad Stefan laver, så kigger han tydeligt på en eller anden tøs der sidder i baren med de vildeste bootyshorts på. Man kan se like halvdelen af hendes røv.
"Jeg går lige op og hører hvor længe der går" siger jeg til Stefan. Han svarer ikke. Jeg knipser med fingrene lige foran hans øjne.
"Hvad!?" Siger han så.
"Måske du kunne være tilstede? Dine tanker er tydeligvis et andet sted... Det jeg sagde var at jeg lige går op og hører hvor længe der går inden vi får vores værelse"
Han svarer mig ikke.
Lige da jeg skal til at spørge, kommer der en og tager vores kufferter og finder vores værelse. Det er dobbelt så stort som det værelse vi havde på det andet store hotel. Det her er crazy. Jeg finder en bikini der viser lidt mere end de andre, for Stefan skal virkelig ikke kigge på andre og være så fanget af en, at han ik hører mig. Niksen!

Jeg tager det håndklæde der er blevet lagt frem på sengen og Stefan gør det samme, og så går vi ned til poolen. Jeg skal bare have en masse tan i dag.
"Skal du ikke med i?" Spørger Stefan. Jeg magter ik helt, men jeg har det virkelig også varmt, så jeg kunne godt overveje det. Jeg rejser mig og går i sammen med ham. Hende tøsen fra før er ikke til at spotte. Lækkert.
Stefan trækker mig hen til ham og jeg snoer mine ben rundt om hans hofter. "Du ser pisse godt ud i den bikini der" halvt hvisker han til mig. Jeg kan ikke lade være med at kigge rundt, for er der nogle danskere tæt på os, har de sikkert hørt os. Det ser heldigvis ikke sådan ud. Jeg kysser ham og han begynder at kysse mig ned ad halsen.
"Ik her Stefan!" Hvisker jeg og skubber hans ansigt væk. Hvad vil de andre ikke lige tænke. Jeg svømmer  lidt væk fra ham og han kører hånden gennem sit våde hår. Mums han er så lækker. Jeg har mine yndlingssolbriller på, og man kan ikke se mine øjne udefra. Jeg lægger mærke til at Stefans øjne er låst fast på et eller andet bag mig. Jeg vender mig rundt og ser hende tøsen fra tidligere der går langs poolen. Oh damn den bikini der. Det er lige før hun kunne lade være med at have en på. Det der burde gå under at være nøgen. Og den krop der. Wow. Forstår alligevel godt at hun viser den frem, for det er virkelig ikke mange der har en krop som hende.
Jeg vælger at lade Stefan kigge. Jeg gør jo det samme. Hvis jeg ser en røv fræk fyr, kigger jeg da også. Jeg holder lidt øje med dem begge to. Hun kigger ogs på ham nu. Hun sidder på kanten med benene i vandet. Jeg svømmer hen til Stefan igen, for hun skal lige vide at ham den flotte der, han er altså optaget.
"Kan du huske hvornår det der fyrværkerishow starter i aften?" Spørger jeg bare for lige at komme hen til ham uden at det virker for "hallå-du-min-og-det-skal-jeg-vise" agtigt. Han kigger på mig igen. "Tror det er ved midnat" siger han. Jeg snoer mine ben om hans hofter igen og mine arme omkring hans nakke.
"Ved du godt hvor højt jeg elsker dig?" Siger han. Nurgh musssi. Jeg smiler og uden han tænker over det, vender vi nu sådan at det er mig der kan se hende tøsen på kanten. Stefan har ryggen mod hende. "Jeg elsker også dig" hvisker jeg og kysser ham. Det er en lidt længerevarrigt kys, så jeg kigger lige på hende bag Stefan (gennem mine solbriller så hun self. ikke kan se at jeg kigger på hende). Hun ruller øjne og så rejser hun sig og går.
HAH BITCH! HE'S MY MAAAN

Vi er kommer op på hotelværelset igen og Stefan er i bad lige nu. Jeg ligger og skriver med nogle veninder, og jeg savner især Lea!

I aften skal vi id og spise, og så har vi sidste dag i morgen, da vi skal flyve meget tidligt i overmorgen

Do you love me? // Stefan HjortWhere stories live. Discover now