Kapitel 3

401 13 4
                                    

Mit vækkeur ringer. Jeg stopper det og løfter langsomt mit hoved. Jeg er så træt!
I dag skal jeg starte på gym, og jeg glæder mig faktisk. Jeg skal gå på Gladsaxe gym, så det skal nok blive fedt.
Min mor har lavet morgenmad til mig da jeg kommer ned af trappen, og det er lige hvad jeg har brug for.
Da jeg er færdig lægger jeg min computer i min taske og daffer ned til toget.
Det tager ca en halv time at komme hen til gymnasiet.

Jeg spotter hurtigt en masse elever, så tænker at det er der jeg skal hen. Jeg finder Lea og sætter mig ved siden af hende.
Vi snakker lidt om festen, men hun kan heller ikke huske så meget. Hun kan til gengæld huske at jeg kyssede med en der hed Stefan. Jeg bliver lidt rød i hovedet for normalt er jeg ikke typen til det. Jeg kan ikke huske at det skete, hvordan han så ud og om det var voldsomt. Men altså hvad er risikoen for at jeg kommer til at se ham igen? Ik så stor. Og hvis jeg gør, kan jeg jo alligevel ik huske hvordan han ser ud. Såååå det går nok.

Vi bliver delt ud i vores klasser, og jeg kommer heldigvis i klasse med Lea. Det ret dejligt.
I første time har vi dansk, og den time bruger vi egentlig bare på at lære hinanden lidt bedre at kende.
Vi har pause og jeg går ned i kantinen sammen med Lea. Vi køber begge et pølsehorn og da vi er på vej tilbage til klassen går en dreng forbi mig. Han smiler til mig og blinker. Mig og Lea griner bare og går videre uden at tænke mere over det end at det bare var en 2.g'er der ville byde de nye pænt velkommen.

Vi får endelig fri og Lea og jeg har aftalt at tage hjem til hende.
Jeg har min taske på ryggen og holder nogle af mine bøger i armene. Pludselig går en ind i mig og jeg taber alle mine ting på gulvet. Han kom gående rundt om hjørnet samme tid som mig, så vi havde ligesom ikke set hinanden. Han sætter sig ned på hug og hjælper mig med at samle mine ting op. Lea står og griner. "Hej Sarah" siger drengen. Det er ham der blinkede til mig tidligere. Og hvor kender han så lige mit navn fra.
"Havde ikke regnet med at se dig igen" fortsætter han.
"Undskyld, men ved jeg hvem du er?" Spørger jeg og rejser mig, og han gør det samme.
"Vi kyssede og du gav mig den frækkeste lapdance ever i fredags, så ja det gør du vel" siger han og smiler, og jeg kan pludselig overhovedet ikke være i mig selv. Jeg går udenom ham og trækker Lea med uden at svare ham. Det var ham Lea sagde at jeg havde kysset med. Hun kunne bare ik huske hvordan han så ud. Nejnejnej det bliver bare akavet når jeg ser ham igen. Altså han er pisse lækker, ingen tvivl om det, meeen. Jaer.
Var det ikke ham det havde en kæreste? For så er det da lidt weird at han lægger lidt an på mig

Vi går hjem til Lea og vi griner lidt af det hele. Men inderst inde kan jeg virkelig mærke hvor ubehageligt det er ikke at kunne huske noget.
Vi laver noget mad, da Leas forældre ikke er hjemme.
Da vi har spist tager jeg hjem.

Alle minderne fra festen kommer ligeså langsomt frem. Jeg ligger i min seng, og langsomt kan jeg huske det hele. Jeg får det helt dårligt ved tanken og fortryder det virkelig. Jeg kunne aldrig finde på at gøre sådan noget i ædru tilstand. Men sket er sket...

Vi fik lidt lektier for i dag. Vi skal have læst en tekst til i morgen og have analyseret den, så det går jeg igang med.
Hjortebassen har tilføjet dig som ven
Øghm hvem er det? Jeg adder tilbage og spørger hvem det er.
Stefan... Det er fucking Stefan.
Jeg laver lektier og så bliver jeg endda forstyrret og så endda af HAM.

"Skal vi spise sammen i kantinen i morgen?😏" skriver han.
"Stefan, du har en kæreste, og jeg vil ikke ødelægge nogle forhold, og så var jeg til gengæld mega fuld i fredags og havde ikke gjort det jeg gjorde hvis jeg havde været ædru" svarer jeg.
"Du er så meget bedre end hende og jeg ville elske at lære dig at kende. Giv mig én chance"
Jeg tænker lidt. Jeg vil jo ikke ødelægge noget. Men han er så fucking flot og ekstreeeeem fræk. Altså mum
"Okay ÉN chance!;)" skriver jeg så.

Stefan har lagt et nyt billede op på insta.

@stefan_hjort: Please just be my "friend"🤫

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

@stefan_hjort: Please just be my "friend"🤫

@anna.stenlund: Så flot og dejlig😍 Savner dig skat😘💞
@pellehp: Skatpt🔪🤩
@sebastian_bull: 😍

Okay fedt, så fandt jeg også lige ud af hvem Stefans kæreste er. Anna Stenlund simplethen. Stefan snakkede om at hans kæreste var på ferie, så det giver jo god mening at hun skriver det hun gør.
Men hvis man så kigger på hvad han har skrevet, så har hun vist ikke læst det. For det kan da ikke misforståes. Jeg er også ret så sikker på at han skriver det til mig. Jeg liker det, men skriver ingen kommentar.

Jeg laver min analyse færdig, og så går jeg i seng. Meeen en times Netflix skadet jo aldrig.

Do you love me? // Stefan HjortWhere stories live. Discover now