Kapitel 20

228 5 1
                                    

Mit vækkeur ringer. Årghhh...
Jeg går nedenunder. Jeg er stadig alene hjemme.
Jeg hælder nogle cornflakes op of spiser det. Jeg skal snart mødes med Stefan.
Jeg tager et hurtigt bad og gør mig klar. Det er længe siden jeg har været alene med Stefan på den måde jeg skal i dag. Men jeg glæder mig.
Jeg går ned til toget og finder en plads. Jeg tager mine airpods i ørene og sætter noget musik på.

Jeg mødes med Stefan og giver ham en krammer. For hver gang kan jeg mærke hvor meget jeg har savnet ham.
Vi finder et sted at spise. Stefan begynder så småt at spørge ind til Victor. Jeg magter ikke at snakke mere om Victor, så jeg hører faktisk slet ikke efter.
"Stefan jeg savner dig" siger jeg lidt højt, og Stefan kigger forskrækket på mig. Han er helt stille.
"Men.." siger han og jeg afbryder ham hurtigt.
"Hvis vi skal være sammen nu kan ingen vide det. Folk skal ikke tro at jeg slog op med Victor fordi jeg havde følelser for dig. Det stiller mig i ekstremt dårligt lys, og har ikke brug for mere dårlig omtale..." siger jeg og han tager min hånd.
"Sarah, rolig. Vi tager det bare stille og roligt"
Vi snakker lidt videre og det får mig til at slappe af. Har haft så meget i hovedet de sidste dage, så det er vildt dejligt at komme ud med noget af det, og så slappet lidt af.

"En af mine kammerater der hedder Sebastian holder noget fest i næste weekend. Vil du med? Vi spiser noget pizza hos ham og drikker, og så tror jeg vi tager i byen senere" siger Stefan mens vi går og kigger på butikker.
"Mh ja det vil jeg gerne. Men er du sikker på at jeg må. Altså jeg kender ham jo ikke?"
"Har snakket lidt om dig med ham, og han foreslog at jeg kunne spørge dig, så ja" siger Stefan og griner.
"Fair nok, men så skal vi finde noget jeg kan tage på. Har intet jeg kan tage på hahah" siger jeg. Må jo godt gøre lidt ud af mig selv.
"Vi går i magasin. Så finder jeg noget til dig du skal prøve, og så ser vi hvad du synes, okay?" Siger Stefan og smiler. Jamen fair nok.
Vi går i magasin og Stefan finder lidt hist og her.

"Prøv det her" siger Stefan og giver mig noget der ligner 10 bøjler med tøj på.
"Ik se så overrasket ud. Tøjet er flot" griner han.
Jeg går ind i et af prøverummene og Stefan står udenfor.
"Sig til når du har noget af det på" siger han.
Et eller andet i mig, kan godt lide hvor meget han går op i det.

Kjolen jeg har på nu, er stram, kort og nedringet. Lige som Stefan kan lide det. Det er den her

"Har den på nu" siger jeg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Har den på nu" siger jeg. Han stikker hovedet ind.
"Wauw" siger han og giver mig elevatorblikket.
Han kigger bare på mig uden at sige noget. "Hvad" spørger jeg. Han træder ind i prøverummet, tager fat om min nakke og kysser mig.
Han trækker mig ind til ham og kysset bliver vildere.
Stefan trækker sig hurtigt. "Fuck hvor har jeg savnet dig" siger han og kysser mig igen. Han kysser mig ned ad halsen. Kommer måske til at stønne en smule da han rammer punktET.
"Shh" kommer det fra Stefan.
Vi skal ikke bolle her. Det er helt sikkert. De andre i prøverummene ved siden af kan sagtens høre os.
Stefan begynder at tage mine trusser af.
"Stefan nej, ikke her" siger jeg, og trækker mig lidt tilbage.
Han nikker forstående. "Prøver lige de andre kjoler" siger jeg, og han går ud af prøverummet.
Det ender med at jeg vælger den mintgrønne kjole, som Stefan fandt.

Det er ved at være sent, og der er efterhånden ikke så mange mennesker på Strøget mere.
Vi går ned mod toget og Stefan tager min hånd. Vi fletter vores fingre sammen og jeg lægger mit hoved på hans skulder. Han stopper op og sætter en finger under min hage, så jeg kigger på ham.
"Please vær min kæreste" siger han. Jeg kan se nervøsiteten i hans øjne. Jeg er jo trods alt lige kommet ud af et andet forhold.
"Meget gerne" svarer jeg og smiler. Han læner sig ned mod mig og kysser mig.

Vi kommer ned til toget og finder en plads.
"Vi tager det bare stille og roligt, ik? Der er ingen grund til at gå rundt og reklamere med at vi er sammen igen. Alle vil se mig som en hoe hvis det er.." siger jeg, og håber at Stefan er enig.
"Jaja, bare sig til når du er klar" siger han. Jeg lægger mit hoved på hans skylder igen og ender faktisk med at falde i søvn.

"Skat vi skal af nu."
Stefan kysser mig i panden og jeg ser at vi er i Kirke Værløse.
"Jeg skulle da ha været af for lang tid siden" siger jeg og begynder så småt at panikke.
Stefan tager ved min arm og stopper mine bevægelser. "Rolig. Du sover bare ved mig" siger han.
Havde egentlig lovet min mor at komme direkte hjem, men jeg skriver lige til hende.

S: Hej mor. Jeg sover ved Stefan, kommer hjem i morgen<3
M: Havde vi ikke aftalt at du kom direkte hjem?
S: Joo, men faldt i søvn i toget sammen med Stefan
M: Det fint så. Vi ses i morgen<3

Jeg kysser hurtigt Stefan og så står vi af toget.
Jeg siger hurtigt hej til hans forældre da vi kommer ind. De er altid så søde.
Vi går op på hans værelse og tænder for noget Netflix.
Jeg ender med at falde i søvn mens Stefan og jeg ligger og putter.

———————-

Hey venner. Der går nok lidt tid før næste kapitel kommer ud, da jeg tænker at jeg laver et kind of 'Marathon' med de sidste kapitler. Da de ikke alle er skrevet endnu, vil der nok gå lidt til. Om det bliver 5 eller 10 kapitler, kan jeg ikke sige endnu, men tænker at udgive dem alle på samme tid når det er.
Så har i lidt at hygge jer med aha🥰
Håber i forstår<33

Do you love me? // Stefan HjortWhere stories live. Discover now