Kapitel 5

346 6 2
                                    

Jeg sætter mig ved siden af Lea og hun spørger med det samme hvordan det er gået. Jeg fortæller hende det hele. Vi griner af det sammen inden læreren kommer.
Jeg glæder mig til at se ham igen.

Timerne går langsomt, og jeg tænker kun på Stefan. Hvorfor har han ikke skrevet? Det plejer han.
Jeg prøver at følge med, og pludselig har vi fri. Jeg er mega spændt.
Jeg går ud og kigger efter ham, men kan ikke få øje på ham. Jeg står og venter, da det jo kan være at han er lidt forsinket. Efter en halv time går jeg hjem. Han har tydeligvis ombestemt sig eller glemt mig.
Jeg er ret skuffet over ham...

Jeg kommer hjem og tager et stykke knækbrød. Jeg tager det med op på værelset og spiser det mens jeg starter Netflix op.
Jeg ruller hurtigt igennem insta og tjekker stories. Stefan har lagt noget op. En video af ham og Anna i biografen med en masse hjerter, og så står der
"My one and only💞" og så har han tagget hende. Av Stefan. Vi to havde en aftale og så tager du hende med istedet. Jeg lægger et billede op på insta

 Jeg lægger et billede op på insta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


@sarah.kristiansen: Your loss bby💋

@leamadsem: Oh damn🤤
@stefan_hjort: Lækker😍

Tror ikke lige Stefan fangede at det var til ham, men det var det.
Jeg ser et par afsnit af min serie, og så skriver jeg til Stefan. Kan virkelig ikke lade være.

Sarah: Troede vi havde en aftale?

Han ser den men svarer ikke. Fucking asshole. Efter alt det vi skrev om i går aftes. Vi var virkelig dybt nede, og vi flirtede en del, og så laver han det nummer der.
Min telefon brummer og det er Stefan der skriver.

Stefan: Sry

Er det det eneste han kan skrive? Av Stefan. Av!
Så er han også selv ude om det. Han må tage kontakt til mig. Indtil da er han usynlig for mig.
Jeg skriver til Lea og fortæller at han har brændt mig af. Hun spørger om jeg ikke kommer over, så jeg er ved hende en halv time efter.
Vi hygger resten af aftenen og så tager jeg hjem.

Mine forældre og lillebror er ikke hjemme, så det er kun mig og Simon der er hjemme.
Min telefon ringer så jeg kigger på skærmen og ser hvem det er. "Stefan". Altså hvad?
Jeg tager den ikke og kort efter skriver han.

Stefan: Tag den lige!
Sarah: Hvad vil du mig?
Stefan: Jeg skal snakke med dig
Sarah: Stefan, snak med din kæreste om det istedet for at ringe til mig! Hvad end der er mellem os så er det slut på alle måder!
Stefan: Det er jo det jeg vil snakke med dig om! Jeg har slået op med hende
Sarah: Efter i har været i biffen? Argh jeg tvivler
Stefan: Det er ligemeget hvordan og hvornår jeg gjorde, jeg gjorde det for dig
Sarah: Bare stop

Og efter det, svarer han ikke. ÅRGH HAN IRRITERER MIG! Jeg kaster min telefon hårdt ned i sengen og lægger mig til at sove

Do you love me? // Stefan HjortWhere stories live. Discover now