Kapitel 26 (afslutning)

195 4 5
                                    

I dag skal mig og Stefan til Paris. Juhuuu. Vi har 8 måneders dag i morgen, så det skal nok blive hyggeligt. Vi har ikke lagt de helt store planer for hvad vi skal, men det ser vi på.
Vi skal med toget til lufthavnen nu her om en halv times tid.
"Skaaat? Har du taget min makeuptaske?" Råber jeg til Stefan, der er i den anden ende af lejligheden. Nårh ja, jeg er flyttet ind i Stefans lejlighed. Den er lige blevet malet osv, så det er lækkert. Det er også derfor vi har været hjemme ved Stefans forældre, i lang tid, når jeg skulle med Stefan. Han har boet der, mens lejligheden er blevet malet osv.

Han kommer ud til mig. Jeg står på badeværelset og finder de sidste ting. Han tager om mig. "Jeg har pakket de ting du har lagt frem. Så nu skal du bare koncentrere dig om at blive færdig" siger han stille. Han er så wifey. Og jeg elsker ham for det. Jeg kysser ham. "Du er en skat" siger jeg. "Ka du selv være" svarer han og går. Han er så dejlig.

-

Vi kommer ud i lufthavnen og kommer gennem alt Security. Stefan køber en cola til ham selv og en vand til mig.
"Jeg vil mega gerne op i Eiffeltårnet" siger jeg, da Stefan og jeg snakker om hvad vi skal se.
"Ej det mener du ik" siger han. Hvorfor? Han virker sårn lidt... sur?
"Jo? Er der noget unormalt i det?" Spørger jeg
Hvorfor er han sådan nu? Han har været i så godt humør hele dagen.
"Jeg synes bare ikke liiige..."
"Hvad? Er det fordi du er bange for højder?" Jeg smiler. Det er derfor. Det er SÅ meget derfor.
"Nej, det er bare.."
"Jo det er!" Jeg griner ad ham.
"Jeg skal nok passe på dig så du ikke falder ned" fortsætter jeg.

Vi kommer op i flyet. "Sæt dig lige sådan der. Tager lige et billede til insta" siger Stefan.

 Tager lige et billede til insta" siger Stefan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

@stefan_hjort: Paris here we come🤩

Nurgh sødt. Jeg læner mig ind til ham og kigger op på ham. Jeg trækker hans hoved ned og hvisker "jeg elsker dig" ind i øret på ham.
Han kigger på mig og drejer mit hoved. "Jeg elsker dig mest" hvisker han. Og så kysser vi. Nurghhhh.

Shiiit den lufthavn er stor. Nå, men Stefan og jeg finder en taxi. Vi skal bo på et hotel midt inde i Paris. Det er ikke ligefrem billigt, men vi blev enige om at gøre det alligevel.
Vi sidder i taxaen fra lufthavnen på vej til vores hotel. Jeg elsker Paris. Har været her før, og bliver aldrig træt af den by.

Endelig er vi fremme. Det er mange mennesker i den lille reception, så vi sætter os i en af de opstillede sofaer og venter på, at det bliver vores tur. Stefan falder i søvn op ad min skulder. Sødt. Jeg nusser hans hår, jeg ved han elsker det.
Efter ca en halv time, er der ved at være godt tømt ud i mennesker. Jeg kysser Stefan i panden, og han vågner langsomt.
Vi får nøglen til vores værelse. Er spændt på at se det.

-

Det er nu ved at være aften, og Stefan og jeg skal ud og spise. Vores værelse er sygt lækkert, og vi har en altan ud til vejen.
Vi har snakket om at vi måske skal have noget pizza. De har nogle vildt gode italienske restauranter rundt omkring i Paris.
Der ligger en lige nede på hjørnet. Tror bare vi tager den, for vi er begge ret smadrede.

"Jeg skal bare have den der" siger Stefan og peger ned på menukortet. "Tror jeg ogs bare jeg skal" svarer jeg, og Stefan kalder en tjener hen for at bestille.
Vi får hurtigt vores mad. Der er ikke så mange på restauranten i aften. Underligt nok. Det plejer der altid at være.

"Skal vi ikke bare gå op nu?" Siger Stefan da vi er færdige. Han er helt smadret. Kan også se det på ham.
Vi går op igen. "Jeg skal lige bruge dig til at tage et billede til insta når vi er kommet op på værelset" siger jeg til ham.
"Selvfølgelig min helt egen model" svarer han og smiler. Jeg kysser ham. Han er så dejlig.

Vi kommer op på værelset igen og jeg trækker et helt nyt sæt nattøj frem jeg købte i sidste uge. Stefan har ikke set det, og jeg kan mærke hans øjne på mig, da jeg tager det på.
"Hvad synes du?" Spørger jeg og smiler. Jeg ved han kan lide det.
"Du er så pisse fræk" svarer han.
Han kommer hurtigt tættere på mig og kysser mig. "Ikke nu Stefan. Skal lige ha det billede" siger jeg og han trækker sig.
"Af dig i det der? Skal alle andre også have æren af at se dig i det sæt?" Han løfter øjenbrynene og smiler. Nueh. Elsker når han smiler.
Jeg giver Stefan min telefon til at tage billederne. Jeg stiller mig ud på terrassen. "Bare tag en masse" beordrer jeg.
Jeg vælger det bedste og poster det med det samme.

 Jeg vælger det bedste og poster det med det samme

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

@sarah.kristiansen: Paris nights

@stefan_hjort: Min helt egen❤️

Vi lægger os ind i sengen, og Stefan starter op for Netflix. Jeg putter mig helt ind til ham. Jeg kan virkelig mærke, at Stefan er den helt rigtige for mig.
Det skal bare være ham og mig.
For altid.

Do you love me? // Stefan HjortWhere stories live. Discover now