Jeg har ikke set Stefan siden han skrev at han havde slået op med Anna. Det er mandag i dag og jeg er på vej ned til bussen. Lea er syg, så jeg må klare mig selv.
Jeg kommer ind ad indgangen og ser Stefan sammen med en ny pige. Hun sidder og kigger på Stefan, nusser hans arm og bider sig i læben. Jeg kan mærke Stefans blik følge mig da jeg går forbi. Jeg burde være ligeglad med ham og glemme ham, men det gør alligvel lidt ondt at se at de tvi muligvis var igang med at bygge op, er noget han har med alle.
"Sarah, SARAH!" nærmest råber han efter mig. Han rejser sig men jeg går bare hurtigere og kigger ikke på ham. Han tager fat i mit håndled og drejer mig om så jeg står og kigger ham ind i øjenene.
"Hvad!?" Siger jeg og kigger på ham. Han kigger på mig med et undskyldende blik.
"Kan vi ikke lige snakke?" Spørger han efter noget tids stilhed.
"Stefan, jeg ved ikke hvad du vil snakke om. Jeg synes vi har gjort det klart at der ikke er noget på nogen måde"
Han tager små skridt rundt om sig selv og kører hånden igennem håret.
Han kommet med undskyldninger om at han lige har slået op med sin kæreste, fordi han hellere vil være sammen med mig, og om jeg ikke bare kan give ham en chance.
"Hvad tror du selv, Stefan? Du har lige siddet med hende derovre, og nu står du og ber' mig om at give dig en chance. Kan du ikke selv se hvor dumt det er?" Siger jeg og han ligner ikke helt en der lytter efter. Vi står nede af en gang hvor der ikke er så mange. Han siger ikke noget.
"Vi ses Stefan" siger jeg og skal til at gå, men han når at skubbe mig op ad væggen og planter sine læber på mine. Det kom lidt som et chok, så der går da også luge et par sekunder inden jeg kysser igen. Han holder mig om nakken med den ene hånd og den anden hviler på min hofte. Jeg bliver grebet af stemningen og lægger forsigtigt mine hænder om hans nakke. Hans hånd glider ned på min røv, lige indtil der er en der siger: "Sig mig engang, skal i to ikke til time?" Vi kigger begge og det er min ekstremt lækre idrætslærer. Jeg rødmer og smiler akavet til Stefan inden jeg går. Jeg finder mig klasselokale og min tysklærer der er ved at være lidt oppe i årene kigger hurtigt på mig og så ned i sin bog igen, da jeg kommer ind. "Nå, det var da dejligt du også kunne være her" siger hun.
Jeg sætter mig på en ledig plads uden at se hvem jeg sidder med. Jeg er helt rød i hovedet men prøver at følge med. "I to er sammen, i to, i to, i to, i to og i to" sige hun og peger rundt. Jeg kigger op og ser at har sat mig ved siden af Victor. Ej han er så lækker, du fatter det ikke. Jeg bliver rød i hovedet igen men smiler bare. Vi går i gang med opgaverne og han er virkelig sød. Meeen han har en kæreste. Jeg tjekker hurtigt messenger og ser at Stefan har skrevet: "Heej søde💋 Tænkte på om du vil med i spa efter skole. Kender en der ejer et "spa og wellness" sted, så der kan vi tage hen?❤️ Lover jeg ikke brænder dig af igen<3"
"Heeej😛 Det vil jeg meget gerne. Skal bare lige hjem og hente badetøj❤️"
Han ser den men svarer ikke. Det gør han altid, for han mener ikke at der er nogen grund til at skrive "okay".Jeg følger ikke med resten af tiden, men glæder mig bare til at være sammen med ham.
Timen er slut og jeg skynder mig ud til indgangen hvor Stefan står og venter på mig. Jeg går hen til ham og giver ham en hurtig krammer. Han kysser mig på kinden og tager min hånd. Nånå er vi så langt? Han fletter sine fingre i mine og jeg får sommerfugle i maven.
"Hvad med hende den anden?" Spørger jeg pludselig ud i det.
"Hvem?
"Hende du sad med i morges der sad og flirtede med dig" svarer jeg og kigger ned i jorden.
Han er stille. "Ehm altså... Det var egentlig bare for at gøre dig jaloux" svarer han så og klør sig i nakken.
"Seriøst?" Spørger jeg og så flækker vi begge bare af grin. "Men det virkede da" fortsætter jeg.Vi er kommet hjem til mig og jeg går op og henter min bikini. Jeg står mellem 2 og kan ikke vælge. Den ene er lidt basic mens den anden er lidt mere fræk. Jeg spørger Stefan og han synes selvfølgelig ikke den basic. Jeg tager den anden med. Og smiler for mig selv over hans valg.
Mens vi står og venter på at han Stefan kommer, sidder vi i nogle lædersofaer der ser meget dyre ud. Jeg kigger på Stefan og tager han i at kigge på mig, men han fortsætter.
"Ved du godt hvor mega lækker du er?" Næsten hvisker han og bevæger sit hovede tætter på mit. Jeg smiler og han kysser mig. Jeg kører min hånd igennem hans lange lækre hår og han smiler i kysset.
YOU ARE READING
Do you love me? // Stefan Hjort
FanfictionSarah er til afslutningsfest ved hendes veninde, og pludselig opstår en lummer stemning mellem Sarah og en af de andre gæster, Stefan. Hvad sker der når Sarah intet kan huske, men hun finder ud af at Stefan går på det gymnasium, som Sarah skal til a...