Vi bliver færdige med at spise og Stefan og jeg går ned til toget. Der er ikke så mange mennesker på stationen nu, og det er egentlig rart nok.
Toget kommer efter ca 10 minutter. Vi finder en plads, og er i kbh ca en halv time efter. Vi skal ikke gå spor langt, før vi er ved Sebastian. Jeg er ret spændt, for jeg har jo ikke mødt dem før. Vi kommer op, stefan går ind lige foran mig.
"Hej Sarah, hyggelig at møde dig" siger sebastian og giver mig en hurtig krammer. Vi går rundt og hilser på de andre også. Tror der er 10-15 andre i Sebs lejlighed, udover os. Vi får hurtigt noget alkohol indenbords, og festen bliver hurtigt vild. Tror vi tager i byen ved midnat eller deromkring. Vi får gang i nogle drukspil. Beerpong, vandfald, alt det der.
Stefan holder sig ret tæt på mig her til aften. Det er ret sødt, men alligevel ved han jo at han kan stole på mig. Stefans venner er virkelig søde og vildt nemme at snakke med.
Vi skal til at i byen nu. Jeg glæææder mig og er måske allerede kun lidt alt for fuld. Godt jeg har Stefan med ahha.
Vi kommer ind på klubben. Nogle af drengenes andre venner er der også, og de har et bord, så dem går vi hen til.
De har noget vodka på bordet, og de får hurtigt hældt noget på mig. Havde egentlig planer om ikke at drikke så meget i byen, men de hælder bare på mig. Stefan er også blevet ret stiv, så han sværmer ikke så meget om mig mere.Pludselig står Mikkel, Rasmus og Magnus fra klassen ved siden af mig. Hvor længe de har stået der, det ved jeg ikk. Jeg snakker normalt ikke rigtigt med nogle af dem, men de får da den største krammer allesammen.
Jeg har ikke set Stefan i lang tid. Jeg skriver til ham.
Sa: hvor er di?
St: ik nogen steder
Sa: jeg flækker dug hvis du boller idenlmHvis han har lavet noget med bare EN anden så er jeg done med ham FOR ALTID. Puuuuhaaa hvor er jeg sur. Han ville kun skrive sådan noget hvis jeg ik skal vide hvor han er. Jeg tager en dyb indånding mens jeg venter på han svarer...
St: rolig skat, jeg står lige bag dig.
Jeg vender mig om og der står han.
*Stefans synsvinkel*
Jeg har lige stået udenfor i et kvarters tid med nogle af de andre drenge, da jeg synes at der blev lidt for klemt indenfor. Sarah har skrevet til mig og jeg er på vej ind til hende. Nu tror hun self at jeg har lavet noget med en anden. Men det må hun selv om. Jeg kunne aldrig finde på at være hende utro igen.
Jeg kommer hen til hende og hun ser mig. Hun begynder at råbe ad mig. Hvad sagde jeg?
"HVIS DU HAR VÆRET MIG UTRO IGEN SÅ BARE SIG DET! MAGTER IK DIT KLAMME UTRO-PIS" råber hun.
Hun har fået alt for meget. Hun ville aldrig råbe sådan der ad mig, hvis hun var ædru. Jeg trækker hende med udenfor så vi lige kan snakke. Hun kan jo knap nok gå...
Jeg stiller hende op ad muren og hun kan ikke engang holde øjenkontakt så stiv er hun.
"Jeg har ikke lavet noget med nogen andre. Det ved du også godt! Jeg gider faktisk slet ikke stå og diskutere med dig her. Du er jo ligesom Victor var mod dig dengang. Jeg går ind og siger til Sebastian at vi tager hjem. Og vi tager hjem til dig" siger jeg til hende. Jeg gør det kun for hendes skyld. Alle andre steder vi skulle tage hen, ville blive ydmygende for hende.
Jeg tror ikke hun hørte efter noget af det jeg sagde, men jeg trækker hende med ind i folkemængden og finder Sebastian.Vi sidder i toget på vej hjem, og hun er helt væk. Mentalt er hun stadig på klubben.
-
Vi er endelig hjemme ved Sarah, og jeg får hende ind i sengen, inden jeg finder hendes forældre og siger at vi sover her istedet for.
Jeg kommer ind på Sarahs værelse og hun ligger på sengen og griner.
Jeg bliver nødt til at være lidt streng overfor hende nu. Ellers får jeg aldrig hende i seng.
"Nu tager du dig sammen, og tager den kjole af, for den bliver ødelagt af at du sover i den" siger jeg til hende.
Jeg finder en af mine t-shirts til hende i hendes skab og kaster den over til hende.
"Du skal hjælpe miiiig" siger hun.
Jeg tager mit tøj af og børster hurtigt mine tænder. Da jeg kommer ind på værelset igen, er Sarah faldet i søvn. Jeg lægger mig ind til Sarah og falder hurtigt i søvn.
YOU ARE READING
Do you love me? // Stefan Hjort
FanfictionSarah er til afslutningsfest ved hendes veninde, og pludselig opstår en lummer stemning mellem Sarah og en af de andre gæster, Stefan. Hvad sker der når Sarah intet kan huske, men hun finder ud af at Stefan går på det gymnasium, som Sarah skal til a...