Kapitel 12

247 7 1
                                    

Stefan og jeg kom hjem for lidt over 2 uger siden og det har våret hårdt at komme hjem og så skulle tidligt op igen. Puha...
Det går ganske fint med gym lige pt. Jeg er inde i en god rytme, synes jeg. I slutningen af ugen her skal jeg med min far til nogle møder i Aarhus. Vi tager derop fredag aften og kommer hjem mandag aften.

I dag er det tirsdag, og vi har lang dag i dag. 16.15... Men efter skole tager jeg med Stefan hjem i hans lejlighed. Han bor sammen med sin kammerat Lucas som jeg efterhånden har mødt et par gange. Han har lovet at hjælpe mig med nogle lektier, og så regner jeg med at vi skal ud og spise et sted og så hjem og se lidt Netflix. Og så sover jeg der og så tager vi i skole sammen i morgen.

Jeg er på vej ud af døren og skal mødes med Lea nu her. Vi smutter lige for i starbucks inden vi kommer hen på skolen, da vi starter dagen ud med psykologi. Og der magter vi ikke lige i dag, så vi skal have noget kaffe.

-

Vi er endelig færdige med psykologi, og vi skal videre til næste lokale. Det passer lige med at den vej vi skal, der krydser vi den vej Stefan går når han skal videre til næste lokale. Så der ser jeg ham. Egentlig dejligt nok, for det er ikke alle dage vi ser hinanden lige meget.

"Hey skaaat" siger Stefan og trækker mig ind i et kys. Mine venner og hans venner går bare videre så vi lige kan snak.
"Skal vi ikke pjække fra sidste time? Magter virkelig ikke have til 16.15 i dag" hvisker han inden han trækker sig ud af krammet. Det magter jeg faktisk heller ikke.
"Vi mødes på hjørnet efter sidste time så, okay?" Foreslår jeg. Han nikker og jeg kysser ham farvel. "Ses honey" siger jeg.

Endelig fri og jeg står og venter på Stefan nu. Han kommer her om 5 min, så det jo lækkert.

Nu har jeg stået her i 20 min og Stefan er stadig ikke kommet. Jeg begynder at gå ned mod det lokale han skulle være i den sidste time inden vi skulle pjække. Jeg kigger rundt om hjørnet og ser Stefan. Han står og snakker med en. Det er en pige. Hun står op ad væggen og han står foran hende og læner sig op ad væggen med en arm. Altså wtf? Er det ikke kun sådan man står hvis der er noget? Han smiler det der smil, som han normalt kun smile når han er sammen med mig.
Jeg begynder at gå derhen og ingen af dem opdager mig før jeg står lige ved siden af dem.
"Hej Stefan" siger jeg og læner mig op ad væggen med korslagte arme. Han tager armen ned og trækker sig lidt længere væk fra hende.
"Hej" siger han og bliver lidt rød i hovedet. Han sender et eller andet blik til hende der og hun siger "Nå, men jeg var også på vej til at gå" og så går hun. Stefan går tætter på mig og kysser mig. Kan mærke at han vil lidt mere end et tantekys men det er det jeg giver ham. Håber fandme ikke han laver noget med nogen bag min ryg, ellers så er jeg den der er smuttet! Jeg skal lige have fundet ud af hvad det der var.
"Hvad er der?" Spørger Stefan. "Ikke noget" siger jeg uden at kigge på ham. Han fletter vores fingre sammen og kysser mig i håret og så går vi. Vi kommer hjem i Stefans lejlighed. Fatter ikke at han er flyttet hjemmefra når han går på gym, men det er jo op til ham.
Jeg går hen til kaffemaskinen, tager to kopper og laver to kopper kaffe.
Stefan kommer hen og tager om mig bagfra og krammer mig.
"Du bliver nødt til at fortælle mig hvad der er galt. Jeg kan mærke det på dig, men jeg kan ikke læse dine tanker"
Jeg vender mig om og kigger på ham.
"Hvem var hende du stod med henne på skolen?"
Han trækker sig lidt væk og kører to hænder gennem håret. Han hader når jeg finder min jaloux side frem, men min ex var mig utro, så jeg har bare lige en frygt som jeg skal have ud af hovedet.
"Hvorfor er du så paranoid at du tror jeg kunne finde på at lave noget med en anden?" Han lyder alvorlig og irriteret.
"Det tror jeg heller ik du kunne, men det troede jeg heller ikke om min ex. Og han var mig utro i 2 måneder! Jeg ved godt du hader det her, men du hjælper heller ikke ligefrem med at få den frygt ud af hovedet, når du står med en anden, og det ligner, at du skal til at kysse hende!"
Han siger ikke noget men kommer hen til mig igen. Han trækker mig ind i et kram. "Undskyld" hvisker han. "Men jeg lover dig, at jeg aldrig laver noget med en anden. 100%!" Han kigger på mig. Jeg smiler til ham. "Elsker dig" siger jeg. "Elsker også dig" svarer han og læner sig ind mod mig for at kysse mig.
Vi står sådan i lidt tid, og opdager slet ikke at Lucas kommer hjem.
"Hm-hm. Jeg troede i skulle lave lektier" siger han og griner. Vi kigger begge forskrækket over på ham, og så griner vi også.
Vi sætter os, og Stefan hjælper mig med mine lektier. Jeg fatter ikke noget af det, så det godt jeg har Stefan.

Det er blevet sent, så jeg skriver lige tik min mor at jeg bliver og sover her.

S: Hey mor, jeg bliver og sover ved Stefan. Og ja vi skal nok lade være med at pjække:)) love u<3
M: Super👍🏼 love u 2<3

Nemt. Vi ligger i sengen og ser lidt Netflix og så falder i i søvn

Do you love me? // Stefan HjortDove le storie prendono vita. Scoprilo ora