Vi har nu været på Bali i nogle dage. Eller jeg vil nærmere sige tæt på en uge. Det er den 27 december.
Vi har allerede set en del. I går var vi på tur med en guide og en masse andre turister. Det var så hyggeligt og der er så smukt her på Bali.
Da det var juleaften tog vi ud og spise, og gjorde egentlig ikke rigtigt mere ud af det, hvilket var helt fint.Klokken er 10.14 og vi har lige spist morgenmad. Vi ligger bare på sengen og slapper lidt af. Der er så varmt lige nu. Puha.
Stefan_hjort har tagget dig i et billede står der pludselig på min skærm, jeg ligger med hovedet på Stefans mave og kigger op på ham da jeg ser meddelelsen. Hvad er det mon for et billede? Jeg går ind på det. Nårrrrh det var det vi fik taget i går.@stefan_hjort: Min Bali-babe💗🤤🌴
@sarah.kristiansen: Love you bby❤️
@leamadsen: My favorite powercouple🥰
@pellehp: Håber i nyder det🤩 Vi må snart ses💙Nurghhh. Jeg kravler op og kysser ham og sætter mig overskrævs på ham.
"Du er så fucking fræk i den der bikini" hvisker han mod min mund. Han har kun badebukser på, så jeg kan tydeligt mærke hvor hurtigt han bliver hård. Han kysser mig ned ad halsen og jeg stønner lavt. Så kan du godt selv regne resten ud."Der en halv time til taxaen kommer" siger Stefan mens han tager sine badebukser på.
I dag skal vi i monkey forest og jeg har hørt meget godt om det, så det skal nok blive spændende. Og så senere skal vi være på et hotel indtil i morgen. Det skulle være et meget fint hotel, så der overnatter vi én nat, og så tager tilbage til det vi er på nu.
Vi sidder i taxaen og chaufføren spiller seriøst det vildeste dakkedak musik. Han har skruet så højt op at vi ikke kan snakke, og han forstår ikke engelsk. Så vi må leve med høj musik.Vi kommer frem til monkeyforest og der er bare aber overalt. Stefan og jeg går med flettede fingre og snakker da der pludselig hopper en abe op på Stefans skuldre. Jeg er flad af grin! Jeg vil ønske for alle at de kommer til at opleve det. Altså ikke på en selv, men på en man går med. De får det største chok.
Vi har nu gået lidt rundt og har fundet et sted at spise. Det er virkelig noget lækkert mad de har her på Bali. Det er ikke sidste gang jeg er her.
Efter nogle timer ude, tager vi tilbage til vores hotel og får pakket vores ting. Vores værelse står tomt indtil vi kommer tilbage, så det er jo super.
Taxaen holder lige udenfor, så Stefan kører vores kufferter derud og så kommer jeg når jeg lige har taget min taske.
Der kommer nogle og tager vires kufferter og kører dem hen på vores værelse. Det er kæææmpe stort og der er den største, lækreste seng. Altså der er virkelig flot. Vi pakker nogle af vores ting ud, og så lægger vi os ned til poolen.Efter et par timer går vi op på værelset igen, da vi skal gøre os klar til at komme ud og spise i aften.
Resten af ferien skal der ikke ske det helt store. Vi skal bo på vores tidligere hotel, indtil d. 31, så skal vi hen på et større hotel som er meget kendt for deres måde at fejre nytår på, så der besluttede vi os for at bo de sidste dage. Og ja, så skal vi hjem.
Inden vi går ud og finder en restaurant, tager jeg lige et billede til insta, og poster det med det samme.@sarah.kristiansen: Vild med det her sted🌴
@stefan_hjort: Vild med dig🥰
@leamadsen: Kom snart hjeeem🤩🥴💗Stefan og jeg finder en mega lækker restaurant der ligger lige ned til stranden. Og det er SÅ romantisk. Vi får begge to et eller andet lokalt mad som virkelig smager godt.
Efter vi har spist får vi ogs en lille drink. Eller to. Vi bliver i hvert fald i rigtigt godt humør begge to.
Efter et par timer på den restaurant er det vist også ved at være tid til at komme hjem.Det var ikke nemt, men vi fandt vores værelse. Jeg smed mig i sengen med det samme vi kom ind og faldt stort set også i søvn med det samme
YOU ARE READING
Do you love me? // Stefan Hjort
FanfictionSarah er til afslutningsfest ved hendes veninde, og pludselig opstår en lummer stemning mellem Sarah og en af de andre gæster, Stefan. Hvad sker der når Sarah intet kan huske, men hun finder ud af at Stefan går på det gymnasium, som Sarah skal til a...