Βουτιά στο Παρελθόν

4.1K 288 9
                                    

Τρεις μέρες μετά, είχε μαζέψει τις βαλίτσα της με τα λίγα προσωπικά της πράγματα που ήθελε να έχει μαζί της στο ταξίδι, ήταν έτοιμη σε μια άκρη του δωματίου της και περίμενε υπομονετικά να φτάσει το πρωί για να ταξιδέψει.

Μέσα της η Νόρα ένιωθε ένα βάρος. Είχε 15 χρόνια να δει τη μητέρα της. Πως θα ήταν αυτή τους η συνάντηση;Θα είχε άραγε αλλάξει τόσο ώστε να μη τη γνωρίσει;
Ήταν 10 χρονών όταν εκείνη έφυγε από το σπίτι. Ένα πρωινό σαν όλα τα φυσιολογικα πρωινά, στο σπίτι της οικογένειας τους, ξυπνησαν και η μητέρα της απλά έλειπε. Ήταν τόσο παράξενο αν σκεφτεί κανείς πως ποτέ δεν είχαν κάποιο σημάδι πως θα τους εγκατέλειπε.
Ο πατέρας της ήταν σοκαρισμένος. Ήταν πολύ υπερήφανος και προσπάθησε να αντέξει για χάρη της αλλά το ήξερε πως αυτό ήταν ένα βαρύ χτύπημα για τον Αντρέα Προδρόμου.
Και τώρα να την που επέστρεψε.Ένα απόγευμα, σαν να μην είχαν μεσολαβήσει 15 χρόνια, ένα άγνωστο νούμερο την κάλεσε. Ήταν εκείνη. Μετανιωμένη, πικραμένη με διάθεση να δώσει αγάπη. Λες και η Νόρα είχε πια όρεξη την αγάπη της.
Την κάλεσε στο σπίτι του νέου της άντρα μιας και είχε φροντίσει να πάρει διαζύγιο από τον πατερα της Νόρας και μάλιστα ειχαν και 2 παιδιά, το ένα από τον πρώτο γάμο του άντρα της.
Το σπίτι βρισκόταν στη Σύρο και η Νόρα που καταβάθος ήθελε να δει τι είχε καταφέρει η μητέρα της αποφάσισε να δεχτεί τη πρόταση της. Μόνο που αποφάσισε να μείνει σε ξενοδοχείο. Δε θα μπορούσε να μείνει στο ίδιο σπίτι μαζί τους. Θα πήγαινε να την δει και με την ευκαιρία θα ταχτοποιούσε και κάποιες δουλειές της επιχείρησης της.
Αυτό ήταν το αρχικό σχέδιο. Μέχρι τη στιγμή που κατέβηκε από το αεροπλάνο και πάτησε το πόδι της στη Σύρο.

(ελπίζω να σας αρεσε το 2ο κεφάλαιο, ήταν πιο πολύ επεξηγηματικο για να καταλάβουμε λίγο καλύτερα τη Νόρα. Για οποιαδήποτε παρατήρηση, περιμένω σχόλια! Αν σας αρεσε, μη ξεχνάτε το αστεράκι!
Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο, φλκ)

Αγάπης πόλεμοςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant