Πανηγύρι στο Κίνι

2.6K 212 6
                                    

Η Νόρα είχε αποφασίσει να μη μιλήσει στη μητέρα της για αυτά που της είχε πει ο συμβολαιογράφος αλλά ούτε και σε κανέναν άλλον μέχρι να καταλάβει τι μπορούσε να  συμβαίνει.
  Στο μεταξύ η οικογένεια Σπατούλη που συνέχιζε να τη πλησιάζει όλο και περισσότερο, την είχε προσκαλέσει να πάνε το βράδυ όλοι μαζί στο Κίνι σε ένα χωριό λίγο πιο έξω από την Ερμούπολη , για το πανηγύρι του Αγίου Πέτρου.
  Αρχικά η Νόρα ήταν διχασμένη αν έπρεπε να πάει μαζί τους. Ολα αυτά την είχαν κάνει να βλέπει παντού "φαντάσματα" και πιθανές παγίδες. Επιπλέον στο πανηγύρι σίγουρα θα ήταν και η Ευρυδίκη που θα της χαλούσε τη βραδιά με όποιο τρόπο μπορούσε.
Όταν όμως σκέφτηκε τον Μάνο δίπλα της, το κορμί του να χορεύει ίσως δίπλα στο δικό της κάτω από την έναστρη νύχτα, σκέφτηκε πως άξιζε ο κόπος.Άλλωστε ήθελε να μπει και στο μάτι της Ευρυδίκης που πίστευε πως την είχε κερδίσει.
Όταν έφτασε το βράδυ , φρόντισε  να φορέσει το αγαπημένο της φόρεμα στην στην απόχρωση της λεβάντας και ένα ζευγάρι χαμηλά άσπρα πέδιλα. Αυτή τη φορά άφησε τα μαλλιά της να στεγνώσουν φυσικά μετά το μπάνιο και έτσι είχαν σχηματίσει χρυσαφιά δαχτυλίδια και λαμπερές μπούκλες.
Κοιτάχτηκε στον καθρέφτη και ένιωσε ικανοποιημένη με αυτό που έβλεπε.
Αφού ολοκλήρωσε και το μακιγιάζ της, ήταν έτοιμη  αν και είχε λίγο χρόνο ακόμη στη διάθεσή της μέχρι να έρθουν να τη πάρουν με το αυτοκίνητο.
Κατά παράξενο τρόπο ακριβώς εκείνη τη στιγμή, χτύπησε το τηλέφωνο της και είδε πως ήταν ο Πιέρος. Με όλα αυτά που είχαν συμβεί δεν είχε επικοινωνήσει καν μαζί του αυτές τις μέρες.
"Εμπρός"
"Νόρα εσύ;" η φωνή του πάντα ήρεμη.
"Καλησπέρα Πιέρο! Τι κάνεις;" τον ρώτησε εγκάρδια και χάρηκε που τον άκουσε.
"Καλά είμαι απλά δε μιλήσαμε αυτές τις δύο μέρες και σκέφτηκα πως σήμερα ήταν ευκαιρία. Βέβαια το ξέρω πως είναι λίγο τελευταία στιγμή αλλά κι εγώ δεν ήμουν σίγουρος αν θα καταφέρω να τελειώσω από τη δουλειά εγκαίρως για να πάμε"
"Για που σκεφτόσουν;" ρώτησε η Νόρα αν και ήξερε πως θα ήταν απίθανο να βγούνε απόψε αλλά ήθελε να ακούσει τι είχε σκεφτεί.
" Το ξέρω πως ίσως δεν ακουστεί και ιδιαίτερα ρομαντικό αλλά γίνεται ένα πανηγύρι στο Κίνι, σε ένα χωριό έξω από την Ερμούπολη και σκέφτηκα να πάμε μαζί. Βασικά θα είναι εκεί και η αδερφή μου  και θα χαιρόμουν να γνωριστείτε εφόσον θα συνεργαστούμε κιόλας. Τι λες; "
" Θα ήθελα πολύ να έρθω αλλά κατά σύμπτωση θα πάω κι εγώ στο πανηγύρι με τους δικούς μου. Αν ήξερα πως θα μπορούσαμε να πάμε μαζί πίστεψε με θα το είχα προτιμήσει. Αλλα δεν υπάρχει πρόβλημα εφόσον θα είστε εκεί θα κανονίσουμε να ειδωθούμε, να γνωρίσω και την αδερφή σου "προσπάθησε να συμβιβάσει τα πράγματα η Νόρα
" Ναι φυσικά κι έτσι γίνεται. Τουλάχιστον να σε δω και λιγάκι"απάντησε εκείνος και τον φαντάστηκε να χαμογελάει στην άλλη άκρη της γραμμής.
" Ωραία, όταν φτάσουμε θα σου πω που περίπου είμαστε για να βαρεθούμε. Εντάξει;"
Η Νόρα ήταν χαρούμενη που θα ερχόταν. Τον συμπαθούσε πολύ και δεν της ήταν καθόλου αδιάφορος σαν άντρας αλλά δυστυχώς η καρδιά της ήταν κολλημένη σε λάθος άτομο.
"Θα είναι και ο Μάνος εκεί; " τον άκουσε να την ρωτάει ενώ ετοιμαζόταν να τον αποχαιρετήσει.
"Ναι φυσικά, θα είναι όλη η οικογένεια. Και μάλλον και η Ευρυδίκη" συμπλήρωσε απρόθυμα.
Ο Πιέρος δεν είπε τίποτα και έπεσε μια άβολη αμήχανη σιωπή.
Τέλος η Νόρα δεν άντεξε και ρώτησε:
" Γιατί ρωτάς για τον Μάνο;Νόμιζα πως τη τελευταία φορά που βρεθήκαμε και ήταν κι αυτός δεν έγινε τίποτα. Ολα κύλησαν ήσυχα "
"Άστο, τίποτα δε θέλω να μπλέξουμε" απάντησε ο Πιέρος και άρχισε να τα μασάει.
" Όχι Πιέρο αν υπονοείς κάτι, προτιμώ να το λες καθαρά. Θέλω οι άνθρωποι που έχω δίπλα μου να είναι ξεκάθαροι" απάντησε η Νόρα πιέζοντας τον. Αν ένα πράγμα δεν άντεχε, ήταν τα μισόλογα.
"Δεν τον έχεις δει πως σε κοιτάει; Δεν είμαι κάνας χτεσινός, Νόρα.. Ξέρω πως κοιτάει ένας άντρας κάποια που τη γουστάρει "η απάντηση του ήταν έντονη, ίσως και λίγο θυμωμένη.
" Δε ξέρω τι λες Πιέρο αλλά ο Μάνος πλέον είναι σαν συγγενής και είναι και αρραβωνιασμένος οπότε δε χρειάζεται να σκέφτεσαι τα πράγματα ανάποδα "θέλησε να τον ηρεμήσει η Νόρα αλλά ένιωσε τύψεις που του έλεγε κατάφωρα ψέματα.
"Ναι σωστά και όλοι οι αρραβωνιασμένοι είναι πιστοί"απάντησε ο Πιέρος ειρωνικά.
Εκείνη έμεινε σιωπηλή και σκέφτηκε πως έπρεπε να τον κλείσει γιατί θα έφταναν οι υπόλοιποι από στιγμή σε στιγμή.
"Κοίτα, με συγχωρείς γι' αυτό. Ξέρω πως δεν έχω δικαίωμα να κάνω ζήλιες και να σε φέρνω σε δύσκολη θέση. Απλά μου αρέσεις πολύ και με ενοχλεί να βλέπω κάποιον άλλο άντρα να σε κοιτάει όπως εγώ. Με τρελαίνει. Αλλά αυτό είναι δικό μου θέμα. Εσύ δε φταις σε τίποτα "απολογήθηκε ο Πιέρος που κατάλαβε πως είχε παραφερθεί.
  Η Νόρα βιάστηκε να τον κλείσει γιατί έπρεπε να κατέβει. Είχε κολακευτεί από τη ζήλια του Πιέρου αλλά δεν ήθελε με τίποτα να αρχίζουν οι υπόλοιποι να υποψιάζονται πως υπήρχε κάτι μεταξύ αυτής και του Μάνου. Αλήθεια άραγε τι υπήρχε μεταξύ τους; Ακόμη και η ίδια δε μπορούσε να ορίσει τι ήταν αυτό που πλανιόταν στον αέρα αλλά ο Πιέρος το είχε αντιληφθεί οπότε όταν κάτι υπήρχε εκεί.
Όταν κατέβηκε κάτω ο Δημήτρης με τη Δώρα και την Ελένη ήταν ήδη εκεί με το αμάξι και την περίμεναν.
  Η διαδρομή πέρασε ευχάριστα με τις γυναίκες να συζητάνε για τα πανηγύρια της Σύρου και τη συνύπαρξη του Ορθόδοξου με το Καθολικό στοιχείο στο νησί. Η Νόρα προσπαθούσε να ρίξει μια ματιά έξω από το τζάμι για να δει πως ήταν η τοποθεσία αλλά το σκοτάδι είχε ήδη καλύψει το πάντα, οπότε παράτησε τη προσπάθεια.
  Όταν φτάσανε ήδη έξω από το χωριό, τα αμάξια είχαν αρχίσει να συνωστίσονται σε κάθε σημείο που ήταν δυνατόν να παρκάρει κάνεις.
Ο Δημήτρης έκανε μερικές γύρες και τελικά κατάφερε να βρει πάρκινγκ έξω από ένα σπίτι που έμοιαζε πια ρημαγμένο.
Ο κόσμος είχε μαζευτεί και η μουσική ακουγόταν σε όλο το χωριό. Η Νόρα χάζευε με ευχαρίστηση το πολύχρωμο πλήθος, τους ανθρώπους που χαιρετιούνταν με οικειότητα και τα φώτα που απλώνονταν από άκρη σε άκρη.
Περπάτησαν λίγο για να φτάσουν στο σημείο που ήταν στημένα τα πλαστικά τραπέζια
και ο Δημήτρης αναζήτησε μες στο πλήθος τον Μάνο που του είχε πει πως ήταν ήδη εκεί.
Πράγματι μετά από λίγα δευτερόλεπτα, τον είδαν σε ένα τραπέζι κοντά στη "σκηνή" μαζί με την Ευρυδίκη ενώ μαζί τους ήταν και ο Σωτήρης ο φίλος του που είχε γνωρίσει η Νόρα τη προηγούμενη φορά που είχαν βγει.
Τους πλησίασαν και αφού χαιρετήθηκαν και ο Δημήτρης πείραξε λίγο και τον Σωτήρη που τον ήξερε από μικρό παιδί και του είχε θάρρος. Βολεύτηκαν στις καρέκλες και πήραν από τις μπύρες που ήταν ήδη αραδιασμένες πάνω στο τραπέζι.
Η μουσική έπαιζε κοντά τους και γέμιζε τη νύχτα με κεφάτες νότες. Η Νόρα είχε διάθεση να χορέψει όσο ποτέ άλλοτε.Της άρεσε πάντα ο χορός αλλά με τον καιρό και τη δουλειά, της δινόταν όλο και λιγότερο η ευκαιρία να βρεθεί κάπου με μουσική για να λικνιστεί στο ρυθμό.
Η μπύρα ήταν ευτυχώς ακόμη παγωμένη και η δροσιά της ήταν αναζωογονητική. Η Νόρα έψαχνε γύρω της με τα μάτια μήπως τυχόν εντοπίσει τα κατάξανθα, χαρακτηριστικά μαλλιά του Πιέρου αλλά δεν έβλεπε κάτι προς το παρόν.
"Ψάχνεις κάτι;" άκουσε τη γεμάτη ειρωνεία φωνή της Ευρυδίκης να τη ρωτάει.
Η Νόρα σκέφτηκε αρχικά να μην απαντήσει καν αλλά μετά αποφάσισε πως δε θα φαινόταν αυτή η κακία της υπόθεσης. Παιχνίδι η Ευρυδίκη, παιχνίδι κι αυτή.
"Ναι ψάχνω τον Πιέρο. Μου είπε πως θα έρθει με την αδερφή του οπότε κοιτούσα μήπως τον εντοπίσω." η απάντηση της έμοιαζε να απευθύνεται περισσότερο στους υπόλοιπους στο τραπέζι πάρα στην Ευρυδίκη που έκανε την ερώτηση..
Ο Μάνος της έριξε ένα πλάγιο βλέμμα και συνέχισε να πίνει τη μπύρα του ενώ η μητέρα της βρήκε ευκαιρία να μάθει περισσότερα.
" Τελικά βλέπω με τον Πιέρο, είστε αρκετά κοντά. Είπες θα πάρεις προϊόντα του;"
"Ναι έτσι συμφωνήσαμε. Φυσικά θα μιλήσουμε και για τις λεπτομέρειες όταν επιστρέψω στην Αθήνα και  μιλήσω και με τους συνεργάτες μου" απάντησε ελαφρώς ψυχρά η Νόρα, περισσότερο σε επαγγελματικό ύφος πάρα σαν κόρη που μιλούσε στη μητέρα της για κάποιον άντρα που την ενδιέφερε.
" Έλα τώρα μην είσαι τόσο σοβαρή! Σήμερα είναι πανηγύρι και είναι ευκαιρία να χαλαρώσουμε! Να χορέψετε κιόλας! Ελπίζω κι εγώ να πείσω τον Δημήτρη να σηκωθεί μαζί μου" είπε γελώντας και σκούντηξε τρυφερά το ταίρι της.
Η συζήτηση κυλούσε κεφάτα αν και η Νόρα δεν είχε βρει ευκαιρία να ανταλλάξει μια κουβέντα με το Μάνο και είχε ελαφρώς πειραχτεί που ήταν φιλικός μαζί της και τρυφερός μόνο όταν ήταν οι δυο τους. Αλίμονο, σήμερα ήταν η Ευρυδίκη εκεί δε γινόταν να του πάρει κανείς λέξη.
   Η Νόρα ένιωσε μια δόνηση στο κινητό της και είδε το όνομα του Πιέρου να αναβοσβήνει στην οθόνη. Απάντησε και προσπάθησε να ακούσει της της έλεγε αν και η μουσική κάλυπτε τα πάντα με την ένταση της.
Τελικά κατάλαβε πως ο Πιέρος είχε μόλις φτάσει και την έψαχνε, οπότε καθώς του μιλούσε σηκώθηκε από το τραπέζι και κοίταξε γύρω της μέχρι που τον είδε να ξεχωρίζει ανάμεσα στο πλήθος μαζί με μια επίσης ξανθιά κοπέλα που έμοιαζε νεότερη του οπότε η Νόρα υπέθεσε πως ήταν η μικρή αδερφή του.
Τους έκανε νόημα χαρούμενη και εκείνοι κατάφεραν να περάσουν ανάμεσα από κάποια τραπέζια και μερικούς που στέκονταν όρθιοι και να φτάσουν στο τραπέζι τους.
  Ο Πιέρος την αγκάλιασε χαιρετώντας την και έπειτα της σύστησε τη μικρότερη αδερφή του, τη Νικολέτα. Η κοπέλα που φαινόταν πολύ κοινωνική και έξω καρδιά, χαιρέτησε με ένα πλατύ χαμόγελο.
"Επιτέλους συναντιόμαστε Νόρα. Ο αδερφός μου μιλάει τόσο για σένα που έλεγα αυτή την κοπέλα πρέπει να την γνωρίσω κι εγώ " γέλασε και ο Πιέρος κοκκίνησε ελαφρώς.
"Μη την ακούς, της αρέσει να κοροϊδεύει τον μεγάλο της αδερφό" το έριξε στο αστείο αλλά η Νόρα από την εμπειρία της καταλάβαινε πως του άρεσε πολύ όσο και αν προσπαθούσε να κρατήσει χαρακτήρα.
Έπειτα γύρισαν και χαιρέτησαν τους υπόλοιπους στο τραπέζι που με χαρά ξαναείδαν τον Πιέρο. Ακόμη και η Ευρυδίκη φαινόταν χαρούμενη που τον είδε, ίσως γιατί πίστευε πως θα κρατήσει απασχολημένη την Νόρα μακριά από τον Μάνο.
Από την άλλη ο ίδιος ο Μάνος πέταξε κάτι σαν "γεια" νευρικά και παρακολουθούσε να δει πως θα εξελιχτεί αυτή η δυσάρεστη για εκείνον τροπή της βραδιάς.
"Είστε με τους γονείς σας ή ήρθατε μόνοι σας;" ρώτησε ο Δημήτρης που ετοιμαζόταν να σηκωθεί για να φέρει επιπλέον μπύρες και κάτι να τσιμπήσουν.
"Οι δυο μας είμαστε. Πιστεύω θα βρούμε κάνα τραπέζι, τι στο καλό; σχολίασε ο Πιέρος και σάρωσε με το βλέμμα του τον χώρο.
Δυστυχώς όπως φαίνεται είχαν αργήσει γιατί το μέρος έμοιαζε πλημμυρισμένο από κόσμο.
"Παιδί μου δε βλέπω άλλο τραπέζι. Αλλά δε πειράζει, δύο άτομα είστε μόνο, καθίστε στη παρέα μας!" τους προσκάλεσε ο Δημήτρης και η Νόρα χαμογέλασε με την ευγένεια του Δημήτρη ενώ ο Μάνος συννέφιασε και κουνήθηκε νευρικά στη θέση του.
"Ωραία σας ευχαριστούμε, μας σώζετε "ευχαρίστησε ο Πέτρος και η αδερφή του έκανε νόημα δείχνοντας προς ένα τραπέζι που έμοιαζε έτοιμο να εκραγεί από τον κόσμο που είχε μαζέψει.
"Α ναι σωστά.. Η Δήμητρα θέλει να χαιρετήσουμε κάτι γνωστούς μας και ερχόμαστε αμέσως. Δημήτρη ευχαριστώ και πάλι, ερχόμαστε σε λίγο" είπε ο Πιέρος και ακολούθησε την αδερφή του που ήδη είχε ξεκινήσει για το τραπέζι των γνωστών τους.
  Όταν απομακρύνθηκαν αρκετά ο Μάνος εκνευρισμένος ξέσπασε στον πατέρα του :
" Τώρα μπορείς να μου πεις τι σε έπιασε; " του γκρινιαξε εντελώς παράλογα.
" Σε τι αναφέρεσαι;" ο Δημήτρης έδειχνε να μην είχε καταλάβει τι είχε πάθει ξαφνικά ο γιος του.
"Είπαμε να βγούμε οικογενειακά. Τι μας τους κουβαλησες αυτούς τώρα;" είχε αρχίσει να υψώνει τη φωνή του.
Η Νόρα δίπλα είχε κοκκινίσει εξαιτίας της συμπεριφοράς του Μάνου γιατί κατά κάποιο τρόπο εκείνη τους είχε φέρει στο τραπέζι.
"Καταρχήν χαμήλωσε το τόνο σου. Το τι είχε συμβεί με σενα και τον Πιέρο είναι δικό σας θέμα. Κάποτε εντάξει έκανε ένα σφάλμα. Είμαι σχεδόν πενήντα χρόνων Μάνο,δε μπαίνω σε τέτοιες διαδικασίες. Ξέρω τους γονείς του, είναι καλοί άνθρωποι δε θέλω να έχω έχθρες. Οπότε καλύτερα φρόντισε να ηρεμήσεις για να περάσουμε καλά" απάντησε κοφτά και απότομα ο Δημήτρης και ο Μάνος μαζεύτηκε. Ήξερε πως δεν μπορούσε να πει κάτι άλλο οπότε έμεινε εκεί πίνοντας τη μπύρα του και περιμένοντας να δει πόσο χειρότερα μπορούσε να πάει η βραδιά.

(καλησπέρα 🌹 Λοιπόν το πανηγύρι και η" διασκέδαση" θα συνεχιστεί και στο επόμενο κεφάλαιο. Γενικά αυτά τα κεφάλαια που βγαίνουν βράδυ, τα αγαπώ ιδιαίτερα. Ελπίζω να σας άρεσε! Φιλιά μέχρι το επόμενο!)

Αγάπης πόλεμοςDove le storie prendono vita. Scoprilo ora