Rozdział 19

7 1 0
                                    

Idziemy w kierunku domu Alice , Blackwood cały czas trzyma moja rękę i ciągnie mnie , a za nami dziewczyny oświetlają drogę latarkami...

- Możesz Zwolnić?!- spytalam wkurzona swojego oprawcę.

- Nie moge- warknal i pociągnął mnie w swoja stronę co poskutkowało tym , ze straciłam równowagę i zaczęła upadać , ale poczulam jak ktoś łapie mnie , trzymając ręce na mojej talii.

- Uważaj , bo zrobisz sobie krzywde- powiedział Syriusz , prosto do mojego ucha.

- To twoja wina. Przez ciebie stracilam równowagę - oznajmilam wyrywając się z objęć Blackwooda. Ten się uśmiechnął i chwycił mnie za rękę tym razem ciągnąc mnie za sobą , ale w znacznie wolniejszym tępie. Z tyłu slyszalam tylko śmiechy dziewczyn i chłopaków , odrocilam się i poslalam im nienawistne spojrzenia po czym wrocilam do poprzedniej pozycji. Kiedy dotrlismy do domu Blackwood zaprowadził mnie od razu na górę...

Pov. Lucy

Kiedy widzę jak Blackwood biegnie Angie na gore mam ochotę do niego podejść i nieźle mu przywalic , ale powstrzymuje mnie Olivier   który cały czas przytula się do mnie , natomiast Lili , Paula i James śmieją z zaistniałej sytuacji miedzy Angie i tym dupkiem.Weszlismy do salonu i wygodnie się rozsiedlismy...

- Jak dobrze , ze juz po wszystkim- opowiedziała Paula.

Chciałam jej odpowiedzieć , ale w tym momencie po całym domu rozniosl się glos Angie.

- Black!!!!!

Cos czuje , ze teraz zacznie się dopiero tragedia...

Pov. Syriusz

Pociagnalem za sobą Angelice i zabralem ja do pokoju ,w którym najbardziej było czuć jej zapach.

- Co ty robisz?!- krzyknęła .

Rzucilem ja na łóżko , po czym wyszedlem z pokoju zamykając drzwi na klucz.

- Teraz Nie będziesz robić głupich rzeczy.- powiedziałem.

Pov. Angelica

Kiedy wyszedł i zamknął drzwi , mega się wkurzylam. Wstalam z łóżka i pobieglam do drzwi próbując je otworzyć , ale te ani drgnely...

- Black!!!- wydarlam się na cały dom. - Otwieraj te drzwi! Słyszysz idioto?!

- Dopóki nie zmadrzejesz to tu zostaniesz- powiedział po czym uslyszalam oddalajace się kroki...

- Wracaj tu i mnie wypuść!! Słyszysz!!?

Jednak nikt mi juz nie odpowiedział...

WolftownOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz