2.

891 88 71
                                    

— Wyglądasz słabo Tae, na pewno nie chcesz się zwolnić? — zapytał Jeon, byle jak przepisując temat z tablicy. Zaniepokojony spojrzał na kolegę, widząc jak ten marszczy brwi w próbie skupienia się, samemu zjeżdżając pięć kratek niżej przez nieuwagę.

— Wszystko w porządku, Guk, tylko jestem trochę zmęczony — szepnął chłopak, kładąc głowę na ławce. — I chyba jest mi niedobrze.

— Zaprowadzić cię do łazienki?

— Przeżyję. — Kim przeciągnął się, napotykając wściekłe spojrzenie nauczycielki.

— No nie, Tae, ale serio, jeśli...

— Jest w porządku Guk, nie rozmawiajmy o tym — westchnął blondyn, mając powoli dość opiekuńczości chłopaka.

Jeongguk taki nie był. Może nie widział tylko czubka własnego nosa, to mimo wszystko nie troszczył się o nikogo AŻ tak. 

Ale ostatnio coś się zmieniło i nawet sam Guk nie potrafił wyjaśnić dlaczego.

— Ej, chłopaki, idziemy po tej lekcji na kebsa? — zapytał Jimin, odchylając się na krześle. Uśmiechnął się szelmowsko, widząc karcące spojrzenie Yoongiego.

— Zajmij się słuchaniem.

— A czy my przypadkiem nie mamy potem maty? — mruknął Kim, podnosząc głowę. Na wzmiankę o jedzeniu poczuł jak żołądek skręca mu sie z głodu, jednak ochoty na nie nie miał żadnej.

— Mamy. Ale mam dość tej starej prukwy, to się zerwiemy — stwierdził pogodnie Jimin, uśmiechając się lekko.

— Ja nie idę. — Taehyung wyprostował się, głośno wzdychając. — Muszę zostać od początku roku byłem na matematyce tyle razy ile w kościele.

— Taehyung... Ale ty nie byłeś w tym roku ani razu w kościele.

— O tym mówię.

— Czyli nie idziesz? — zapytał Jeon, opierając łokieć o parapet.

Blondyn pokręcił przecząco głową i zaczął pakować książki do plecaka. Kątem oka spojrzał na milczących przyjaciół.

— Ale wy idzcie. — Poklepał Jeongguka i Jimina na po ramieniu, a w stronę Yoona skinął głową. — Widzimy się jutro.

— To nie jest pierwszy i ostatni raz, kiedy on unika z nami posiłków, prawda? — zapytał Jeon wypychając językiem policzek i spojrzał na potakujących przyjaciół. Cudownie.

-----------

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-----------

aa, denerwuje się bardzo

w następnym już będzie tae uwu

cards | kth.jjg Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz