Sabahın erken saatlerinde, güneş içinde tutamadığı ışığını sahille beslerken ve ılık bir rüzgar konukların yüzlerinden akıp geçerken boş plajda ayak sesleri yankılandı.
Sarışın çocuk, koltukaltında tuvali, elinde boyalarıyla denizle kapışan gözlerini huzurla açıp kaparken, her zamanki yerine, sahildeki temizlenmiş tek şezlonga erişmesine birkaç adım kala adımlarını durdurup gözlerini büyüttü."Lütfen bütün gece burada kaldığını söyleme bana..."
Şezlongda sırtüstü uzanmış, kolları şezlongun iki yanından sallanan, karnında duran mataradan ince gömleğine sızan birkaç yudum içki ve hafif aralık dudakları ile pek rahat sayılmayan bir uykunun derinliklerindeki kahve saçlı çocuk elbette onu duymuyordu. Steve eğilip matarayı çocuğun karnından alırken birkaç saniyesini yüzünü incelemeye harcamaya karar verdi. Dağılan kahve saçlarıyla, rüzgardan kuruyan yanaklarıyla ve aralık kalan dudaklarından kaçan sıcak nefesle tam bir ahmak gibi görünse de, aynı seviyede sevimliydi. Gülümseyerek matarayı kumlara koydu ve Tony'i sakince ve olabildiğince yavaşça dürttü.
"Jarvis, yalvarırım birkaç dakika daha uyumama izin ver! Çocukken altımı temizlemek zorunda kaldığın günler için özür dilerim, söz veriyorum altıma yapmayacağım"
Steve çocuğun gözlerini açmadan, aralık ağzından zar zor çıkardığı kelimelerin miskinliğine takılmadan absürtlüğünü ele alarak yankılanacak kadar gür bir kahkaha bıraktı. Buna karşılık bir nevi zıplayarak uyanan ve kesik nefesler almaya başlayan Tony ise gözlerini ovuşturarak neler olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi. Karşısında Steve'i ve gür kahkahasını bulduğunda hızlıca oturur pozisyona geldi. Ağrıyan kemikleri ve başı yüzünden buruşturduğu yüzünü Steve'e döndüğünde neler olduğunu anlamaya çalışır gibi kaşlarını çattı.
"Korkuttuğum için üzgünüm, sessizce uyandırmak istedim ama..."
Tony Steve'in cümlesini kesen kahkahayla açılan zihnine küçük küfürler savuruyordu.
"her gün böyle uyanmak için adam öldürebilirim."
ses tonunu kendi bile duyamayacağı şekilde kısmayı denedi ve hala gülen sarışın başarmış olduğunu kanıtladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐬𝐮𝐢𝐜𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 • 𝐬𝐭𝐨𝐧𝐲
ФанфикSteve Rogers, aldığı bilinmeyen bir intihar mesajında bu kadar senenin yaşanmamışlığını saniyelere sığdırmanın zorluğunda ezilirken, aynı saniyeleri kana buladı bir kesik. Çok uzakta, iç kavuran bir kesik. 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐨𝐜𝐭𝐨𝐛𝐞𝐫 𝟕...