Biraz uzun ama lütfen, sonuna kadar sabredip okur musunuz?
bir de medyadaki şarkı hakkında uyarayım klipte rahatsız edici kısımlar var ama en düzgün çevirisi bu klipteydi. eğer sizi tetikleyebileceğini düşünüyor ya da rahatsız oluyorsanız haberiniz olsun. o yüzden izlemek isterseniz atlayarak izleyin.
𝑵𝒂𝒕𝒂𝒔𝒉𝒂 𝑹𝒐𝒎𝒂𝒏𝒐𝒇𝒇
Elindeki bilmem kaçıncı sigara da kül yığınına döndüğünde, ufak bir kıvılcım parçası değdi parmağının ucuna ve delici bakışlarını çekti karanlıktan. Usulca söndürdü elindeki sigarayı ve başka bir tanesini yakıp uzunca bir nefes çekti solmuş ciğerlerine. Güneş neredeyse doğmak üzereydi, etrafta ufacık bir ses, bir damla ışık hüzmesi yoktu. Saatlerdir kimsenin olmadığı eski püskü barın mermer zemininde, bir başınaydı.
"Hey, barı kapatıyoruz. Çıkacak mısın artık?"
Sabırsızca tıklattı kapıyı ve yine bir ses çıkmadı. Kapının alt kısmından gördüğü bir çift ayak olmasa kabinin boş olduğuna kendini inandırabilirdi ama hayır, oradalardı işte. Aşırı yorucu ve baş ağrısı dolu uzun gününden sonra gecenin köründe ayyaşın teki yüzünden tuvalet kapısında yalvarıyordu ve sinirlerini kontrol etmekte pek usta sayılmazdı.
"Senin yüzünden uykumdan çalınıyor gerizekalı. Çık dışarı ve annenin evinde ağla!"
Daha fazla sabredemeyeceğini anlayan Natasha içeri gidip tezgahtan kaptığı bıçakla geri döndü ve kapının kilidini kurcalamaya başladı. Açtığından emin olduğunda gözlerini kapattı.
"Barın kapıları boktan olduğu için açılıyor ne yazık ki. Şimdi kapıyı açacağım. Umarım müstehcen yerlerin kapalıdır. Bu son uyarım."
Ayağının ucuyla kapıyı ittirdi. Elleriyle kapadığı gözlerini açmadan bekledi birkaç saniye. Yavaşça gözlerini açtığında klozetin üstünden kaymış, gözleri boşlukta asılı kalmış, ağzı köpüklerle kaplı çocuğu gördüğü an kanı dondu. Elindeki paspas düşerken yüksek sesli bir "Siktir" patlattı. Titreyerek çocuğa yaklaştı ve ellerini boynundaki büyük damara bastırıp nabzını kontrol etti. Çok az da olsa hissettiği nabız üzerine düşünmeye başladı. Aklına gelen tek şey ne kadar aptalca olursa olsun denemek zorundaydı. Önce mutfağa gidip psikopat bar sahibinin nedenini bilmediği bir şekilde buzdolabında tuttuğu adrenalin iğnesini aradı ve bulduğunda koşarak çocuğun yanına döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐬𝐮𝐢𝐜𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 • 𝐬𝐭𝐨𝐧𝐲
FanfictionSteve Rogers, aldığı bilinmeyen bir intihar mesajında bu kadar senenin yaşanmamışlığını saniyelere sığdırmanın zorluğunda ezilirken, aynı saniyeleri kana buladı bir kesik. Çok uzakta, iç kavuran bir kesik. 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐨𝐜𝐭𝐨𝐛𝐞𝐫 𝟕...