148 10 26
                                    

arkadaşlar yayınlama saatini 23.00'a uzattım çok özür diliyorum sizden❤️

merhabalar herkese!

bu kitabı asla duyuru olarak kullanma gibi bir fikrim olmamıştı lakin biliyorsunuz 7'si suicide message'ın malûm gününün üçüncü yıl dönümü ve ben başından beri size bir şeyler hediye etmek istiyordum. daha önce de duyurularda sordum sizlere ve bir bölüme ekleme yapmaya, fark eden iki kişiye de küçük bir hediye yollamak istedim.

(bu eklemeyi kurguyu yazarken notlarıma ekleyip unutmuş, kurgu bittikten aylar sonra geri bulmuştum ve eklemeyi düşünüyordum hep.)

siz de kabul ederseniz, perşembe akşamı 21.00 gibi "𝙖𝙪 𝙧𝙚𝙫𝙤𝙞𝙧" bölümünün mektup kısmına bir ekleme yapacağım. biri paragraf olacak, diğeri de olur da yetiştirebilirsem küçük bir detay. paragrafı fark eden iki kişiye ve ek olarak *ayarlayabilirsem* yapacağım küçük eklemeyi fark eden olursa ona da minik bir hediye yollamak istiyorum. katılmak isterseniz perşembe akşamına kadar o kısmı yeniden okuyabilirsiniz, lakin söylemek istediğim bir şey var ki biliyorsunuz bölüm ağır tetikleyici öğeler içeriyor, lütfen sizi zorda bırakıyorsa okumayın. lütfen ve bana ulaşın, emin olun size hediye göndermeye çalışırım. *bölümün son, malum kısmını okumanıza gerek yok, mektup kısmına ekleme yapacağım. o yüzden son kısmı okuyup etkilenmemenizi isterim* yeter ki iyi olun, hiçbir şey sizden kıymetli değil.

sizi çok seviyorum, sağlıcakla kalın.

-liz. 💜🖤

𝐬𝐮𝐢𝐜𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 • 𝐬𝐭𝐨𝐧𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin