"Steven, sen mükemmel bir arkadaşsın. İyi ki vardın. Bunca senenin ardından hala ismini hatırlamam fazlaca beklenmedik, ama benim için hep bir kağıt kesiğiydin, Rogers. Beni dinledin, anladın ve kısa da sürse benimleydin. Bu tatlı kesiğin vereceği yoğun acı, küçük sızılarının kocaman bir buluta dönüşüp nefesimi içine çekmesi beklenenin dışındaydı ikimiz içinde. Kalemini her oynatışın, boş sayfalara bahşettiğin her damla çizikte daha da tutulduğumu yıllar geçene kadar fark edemedim, ancak emin olman gereken bir şey varsa çöpten topladığım çizimlerinde kokunu arıyor olmam. Varlığına inanmadığım bir duyguya nasıl bu kadar esir oldum bilemiyorum ama, aşkın gerçekliğine inanıyorum artık. Bu mesajı bu kadar uzatmamam gerekiyordu, seni üzmekten o kadar korkuyorum ki. Lütfen bu mesajı sadece teşekkürüm olarak algıla Rogers. Seninle olduğum her an için teşekkür ederim. Her zaman özel olacaksın, ruhumun iplerini çözerken bile. Duygularımı aldırdığımı düşünsekte kirpiklerinin renk tonuna dahi anlamlar yüklerdim, gözlerindeki yeşil lekeleri damarlarımda evsiz dolanan kana yuva ediyorum, Steve. Kim olduğumu dahi bilmesen bile hep sende yaşamak istedim sadece. Daha fazla nefes alamayacağım, inan bana kolay değildi, pes etmemek için tahmin edemeyeceğin kadar çok direndim ancak bunlar son kelimelerim. Sana ve sana mutluluk veren her şeye iyi bak Steve. Güzün yaprak dökmeyen tek çiçeği, yağmur damlalarına karışan kar tanesi ol, güzel bir anı olarak yaşa. Artık gitmeliyim, kulağında çınlayan şarkı sözleri sarsın ruhumu.
au revoir."cast
tony stark
steve rogers
uyarı;
hikaye intihar, mental çöküş ve psikolojik açıdan tetikleyici olabilir. Lütfen böyle bir durumda okumayı burada bırakıp sizleri çok sevdiğimi ve yalnız olmadığınızı bilin.●
merhaba, küçük bir kurgu fikri vardı aklımda, boşken biraz yazayim, olmadı silerim diye düşündüm.
küçük bir geri dönüş de olabilir :p
iyi okumalar.
sizi seviyorum ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐬𝐮𝐢𝐜𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 • 𝐬𝐭𝐨𝐧𝐲
FanficSteve Rogers, aldığı bilinmeyen bir intihar mesajında bu kadar senenin yaşanmamışlığını saniyelere sığdırmanın zorluğunda ezilirken, aynı saniyeleri kana buladı bir kesik. Çok uzakta, iç kavuran bir kesik. 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐨𝐜𝐭𝐨𝐛𝐞𝐫 𝟕...