"Kimseye söylemem ama bir şartla..."
"Neymiş o şart"
"Lily'nin bana aşık olmasını sağl-"
"İstediğin herkese söyleyebilirsin. Planlarım arasında Lily'nin bana lanet atmasını sağlamak yok"
"Peki o zaman :)" dedi. Hayır yani koltuğun üstüne çıkıp deliler gibi dans etmişsem ne var. Ama şarkıyı cidden güzel söyledim zaten sesim güzel.
Yarım saat sonra
Kahvaltıya inmiştik. En sevdiğim tatlı vardı. ÇİKOLATALI PASTA. Evet sakinim.
Ben yemek ile aşk yaşarken kızlar doğum günleri hakkında konuşuyorlardı.
S: Lily senin doğum günün hangi ayın kaçında?
L: Doğum günüm siz gelmeden iki gün önceydi.
H: 30 Ocak yani
L: Evet
Çok sıkıcı bir konuydu. Dur lan bu konu konuşuluyorsa kesin birinin doğum günü yaklaşıyor. Lily, 30 Ocak hayır. Scarlett, 25 Temmuz o da değil. Ben, 26 Mayıs. Helena, 11 Mart. Şimdi biz 24 Şubat'tayız. Ohaaa tam 15 gün var Helena'nın doğum gününe. Ne hediye alacağım lan ben. Neyse torbadan bir şey bulurum.
...
Derse girmek için kalktık. Ders programına baktım
(Tamamen uydurdum. Bir de önceki bölümlerle uymayabilir)
Pazartesi:
Kehanet (Hufflepuff)
K.S.K.S (Slytherin)
Öğle arası
İksir (Hufflepuff)
Tılsım (Slytherin)Salı:
S.Y.B. (Hufflepuff)
İksir (Hufflepuff)
Öğle arası
Biçim değiştirme (Ravenclaw)
Sihir tarihi (Slytherin)Çarşamba:
S.Y.B. (Hufflepuff)
Tılsım (Slytherin)
Öğle arası
Bitkibilim (Ravenclaw)
Biçim değiştirme (Ravenclaw)Perşembe
Tılsım (Slytherin)
İksir (Hufflepuff)
Öğle arası
K.S.K.S. (Slytherin)
Biçim değiştirme (Ravenclaw)Cuma:
K.S.K.S. (Slytherin)
Kehanet (Hufflepuff)
Öğle arası
Bitkibilim (Ravenclaw)
Astronomi (Ravenclaw)(bunları bir daha yazmayacağım için simdi yazıyorum)
"Günlerden ne" diye sordum
"Perşembe" dedi Lils.
...
"Benimle uğraşmaktan vazgeç Black!" dedim.
Hayır yani sıramın üstüne böcek koymak -ıyk kusmuk kumuk öğk- ne demek yaaa. Ay midem kalktı.
"Neden?"
"Çünkü öyle"
"Asla"
Flitwick sınıfa girdi.
"Bugün susturma büyüsünü öğreneceksiniz. Sizi ikişerli gruplara ayıracağım. Silencio diyerek yapacaksınız."dedi
Ben ve Black, Lily ve Potter, Scarlett ve Lupin eşleşmişti. Sarı çiyan bana medyadaki gibi bakıyordu.
"Birgün bana aşık olacaksın" dedi Bay ukala (Sirius)
Bir de gülüyor
"Gülerken tükürüğünü yutta boğularak geber tama-"
"Silencio"
Şerefsiz (Yazarın Siriusla bir problemi yok linç atmayın tşk öd)
Scarlett'e kaş göz işaretleriyle beni kurtarmasını söyledim. O n'aptı. Bana 'ne diyon aq' bakışı attı. Teşekkürler canım arkadaşım yaa.
...
Ders bitmişti. İksir sınıfına gittik.
Hell ile buluştuk konuştuk falan.
Derse geçtiğimizde iksirci sözlü yapcakmış. Ve tahmin edin ilk kimle başladı. Yok benle değil. Lupin ile başladı. Ona sorduğu soruyu dinlemedim açıkçası.
Sıra bana geldiğinde bana "Sakinlik iksirinin ana malzemeleri nelerdir?" diye sordu. Ne bilem ben. Cevap vermek zorunda olduğum için şöyle söyledim:
"Pembe kurbağa ve altı bacaklı öküzün mavi sıçmıklarının birleşimi."İksirci şok. Puhahahahaha.
Dip not: Kabus, nesli tükenmiş dinazor iguanası ve iksirci şok aynı gün içinfe yaşanmıştır.
Bölümle alakası yok fakat koymak istedim
1.24 ve 1.42'de tüylerim diken diken oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blossom ve Cooperlar (TAMAMLANDI)
FanfictionArkasından bir ses geldi genç kızın; "Avada Kedavra!" Ses soğuk ve korkunçtu. Her duyduğunda tüylerini diken diken ederdi o ses; Karanlık Lord'a ait olan ses. İçlerinden biri ölmüştü. Peki ya kim? Voldemort tarafından öldürülen kimdi? ~Tüm haklar...