Doğum Günü Part 2

738 38 7
                                    

Deliler gibi tabuu oynuyorduk.

Scarlett ile ben takımdık ve Scarlett anlatıyordu.

S: Uzun, bayağı uzun bir kelime

C:Muhafazakarlaştırabildiklerimizdenmişcesine.

S: Evet

L: Yok artık ama ya.

H: Bence mümkün. Onlar hep kazanır.

S: Sen nesin?

C: Harika.

S: Evet

...

*Tabu bitti Scarlett ve Cherly kazandı*

H: Dediğim gibi bak kazandılar yine.

L: Evet

S: Hadi kulaktan kulağa oynayalım.

L/H: Olur

C: Ben başlayayım. Hadi oturun.

Seçtiğim cümleyi yanında oturan Lily'ye, Lily Scarlett'e, Scarlett Helena'ya, Helena da ortaya söyledi " kombo boboli boboli bok"

C: Ne!?

S: Puhahahaha.

H: Sen ne demiştin ki?

C: Şarkı sözü.

H: Hangisi.

L: Yok direkt şarkı sözü dedi.

H: Haaa tmm.

C: Ben bu oyundan sıkıldım. Hadi başka bir şey yapalım.

L: Biraz kendinizden bahsedin. Nerede tanıştınız falan.

S: Olur. Ben Scarlett Cooper. Helena'nın ablasıyım. Cherly ile yetimhanede tanıştık. İstediğim her şeyi dondurabiliyorum başka bir deyişle buz kraliçesiyim. En sevdiğim renk buz mavisi. En sevdiğim çiçek kiraz çiçeği.

L: Siz... aileleriniz?

C: Babam bizi terk etti annem katledildi.

H: Bizimkiler de trafik kazasında ölmüşler.

L: Ben... sizi üzme-

C: Sorun değil Lils. Hem herzaman mutlu olursak hayal edecek neyimiz kalır?

Lily buruk bir biçimde güldü.

L: Anlatmak isterseniz dinlerim. Bu ne zaman olursa olsun.

C: Şimdi anlatıp sizi üzmek istemiyorum. Sonra anlatırım.

Ben bunu söyledim ve etrafı ölüm sessizliği aldı. Sessizliği bozmak için hamle yapan Scarlett'ti.

S: Hadi Hell simdi sen anlat.

H: Ben Helena Cooper. Scarlett'in kardeşiyim. Rüyalarımda geleceği görüyorum. En sevdiğim renk mürdüm. En sevdiğim çiçek menekşe. Sıra sende Cherly.

C: Ben Cherly Blossom. Scarlett, Helena ve Lily'nin arkadaşıyım. Biyokinezi gücüm var. En sevdiğim renk mint yeşili ve vişne çürüğü. En sevdiğim çiçek kanayan kalpler çiçeği ve lavinya. 

L: Biyokinezi ne?

C: Biyokinezi; insanın psişik yöntemlerle kendi vücudunu evirmesi, DNA'ları üzerinde değişiklik yapması. Göz rengimi değiştirebilir, yüksek süratle koşabilir, reflekslerimi hızlandırabilir, eski hücrelerimi yenileyebilir, kaslarımı geliştirebilir vücudumdaki kalıcı hasarlardan kurtulabilirim bu güç sayesinde.

Blossom ve Cooperlar (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin