"Mahzene götürün!"

409 23 31
                                    

"Sakin ol Black" dedi Lucius. "Ölmek o kadar da acıtmayacak"

Hogwarts'tan ayrıldıktan sonrası pek kolay değildi bizim için.

Olayı daha rahat anlamanız için kısaca anlatıyorum. Hogwarts'tan ayrılalı sekiz, evleneli altı, çocuklarımız doğalı beş yıl olmuştu. Ölüm Yiyenler'in elinde tutsaktım.

Bellatrix ve Narcissa Ölüm Yiyenler'in içindeki ajanlarımızdı ve beni ellerinden geldiğince koruyorlardı. Andromeda bir Muggle Doğumlu olan Ted Tonks ile evlendiği için kan haini ilan edildi.

Ve son olarak Loren... Nasıl anlatabilirim ki? Şey işte, yani..

"Eğer biraz şansın varsa Karanlık Lord sana acır, biliyorsun bunu hiç istemem!" dedi Loren.

"Sanki ben, senin yanımda olmanı istiyorum, şuna bak!"

"Seni kendi ellerimle öldürmeyi ne kadar çok istiyorum. Eğer Lord'um bu görevi bana verirse seve seve yapacağım"

Beni tuttukları mahzen gibi bir yerden çıkarıp Voldi'nin yanına götürdü.

"Yalvarışlarını duymak için can atıyorum"

"Ah Cherly, ne yazık! Sevgili eşin öldüğünü gördüğünde çok üzülecek. İki tane de çocuğunuz vardı değil mi?"

"Çocuklarımdan uzak dur seni iğrenç piç kurusu"

Söylediklerimle birlikte, Voldemort'un gözünden mümkün olsa ateş çıkacaktı.

"Cesaretin aptallık değil ama neden senden daha güçlü birine, öleceğini bile bile, kafa tutuyorsun?"

O kadar sakin konuştu ki korkudan ölecektim. N'apacak bu?

"Sakin ol Black, ailene zarar gelmeyecek. Eğer Potterlar'ın yerini söylersen. Yoksa..."

"Yoksa ne?" dedim adeta tıslayarak. Ona kardeşimin yerini asla vermem!

"Ailenin, özellikle sevgili eşinin çöküşünü yavaşça izlersin! Her bir saniyesini. Ama merak etme, onları öldürmem" saçımı tutup çekiştirmeye başladı "Tabi onlar isteyene kadar. Anladın mı beni?"

Saçımı bırakıp bağırdı; "Mahzene götürün!"

***

"Cherly" dedi ve sarıldı bana Sirius. Yaralı ve yorgundum. Ona sıkıca sarıldım. Ellerini saçlarıma daldırıp beni öptü.

"Seni seviyorum Black"

"Ben de seni seviyorum Black"

"Lily, James?" James bana sıkıca sarıldı. Sırada bekleyen Scarlett, Helena, Remus ve Regulus'u saymazsak etraf bomboştu.

İçeri girecekken arkamdan bir ses geldi; "Avada Kedavra!"

Ses soğuk ve korkunçtu. Her duyduğumda tüylerimi diken diken ederdi o ses; Karanlık Lord'a ait olan ses.

İçimizden biri ölmüştü. Peki ya kim? Voldemort tarafından öldürülen kimdi?

Sizce Voldemort tarafından öldürülen kim?

Bu bölüm biraz kısaydı ama olsun. Heyecanı kalsın birazcık.

Bir süre bölüm gelmeyecek, çünkü İnternetim bugün bitiyor. Birkaç gün ya da hafta içinde yeni bölüm gelir. Seviyorum sizi 😘

Blossom ve Cooperlar (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin