Sirius çok yorgundu. Omuzlarında iki çocuğun yükü vardı ve artık o çocukların bir anneleri yoktu. Ölmüştü. Bir süre önce - kaç gün olduğunu sayamayacak kadar tükenmişti - kollarında ölmüş, ama Sirius hiçbir şey yapamamıştı. Voldemort onu öldürmüştü. Ama o kardeşinin yerini söylememişti. Muhtemelen kaçtıktan sonra takip edilmişti. Ve bir melek olmuştu.
Şimdi ise iki çocukla ortada kalmıştı. Eğer çocukları olmasaydı hiç düşünmeden intihar ederdi. Gözlerini bile kırpmadan. Ama iki bücürü tek bırakamazdı. O kadar zalim olamazdı.
Kızıl bebeğini kucağına alıp pencereye yaklaştı. "Annem neyde baba?" diye sordu küçük Raf (Raf değil Ref)
"Uyuyor" dedi Sirius. Üç yaşındaki bir çocuğa ölümü anlatamazdı. "Çok güzel bir uykuda"
"Annemi istiyoyum" diye ağlamaya başladı yeni uyanan Cecilia. Simsiyah saçlarının altında teni bembeyazdı. Aynı annesi gibi. Ufacıktı. Sirius'a benziyordu fakat annesi gibi narindi. Annesi gibi bakıyordu hayata, korkusuzca ve umutla. Cherly asla umudunu kaybetmemişti. Kaybedemezdi zaten. Kaybetmediği için bu kadar cesurdu. Ölümü kucaklayacak kadar.
'Halasına çekmiş küçük Harry' diye düşündü Sirius. O malum olaydan sonra sigara içmeye başlamıştı Sirius. Cherly görse çok kızardı. 'Keşke bana kızmak için bile olsa, burada olabilseydi'
Son günlerde ikizler sakinleşmiş ama bir o kadar da üzgünlerdi. Artık onları sadece kokusuyla sakinleştirebilecek bir anneleri yoktu.
Peki ya Sirius'un hayatı nasıl değişecekti? Arkadaşları ona yardım ediyordu ama Cherly'ın yerini doldurmak imkansızdı. Onun tatlı sevgilisini, hayatın anlamını bulduğu kişinin yerini kimse dolduramazdı.
Cherly ellerinde öldükten sonra- Gördüğü şey karşısında şok olmuştu. Bu- bu mümkün olamazdı.
"Hey!" dedi Sirius. Kucağındaki Raf'i hemen koltuğa bıraktı.
Diğerlerini uyandırmaya gitti. "Kalkın hemen uyanın!" diye haykırmaya başladı. Dışarıda gördüğü şey eğer gerçekse yaşıyor olabilir, ama gerçek olamaz değil mi? Yoksa olur mu?
Tamam tamam, gelin şu hikayeyi detaylıca inceleyelim, bir sonraki bölümde.
Şerefsizlik değil mi, merak edin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blossom ve Cooperlar (TAMAMLANDI)
FanfictionArkasından bir ses geldi genç kızın; "Avada Kedavra!" Ses soğuk ve korkunçtu. Her duyduğunda tüylerini diken diken ederdi o ses; Karanlık Lord'a ait olan ses. İçlerinden biri ölmüştü. Peki ya kim? Voldemort tarafından öldürülen kimdi? ~Tüm haklar...