*Önceki bölümden üç gün sonra akşam*
Uyuyamıyordu. Remus aklına gelip duruyordu. Çok solgundu.
Yataktan kalktı Scarlett sevgilisinin yanına gitmek için. Erkeklerin yatakhanesine çıkacakken bir kapının kapandığını duydu. Hemen kızlar yatakhanesine çıkan merdivenlerin yanına saklandı.
"Sessiz olun biri uyanacak!" dedi Remus.
Scarlett onların bir şey karıştırdığını anladı. Onlar ortak salondan çıkarken onları takip etti. Sirius'un ayakları görünüyordu. Kendine Salvio Hexia büyüsünü yaptı.
...
Scarlett, Remus'un kurt-adam olduğunu öğrendi. Fakat bu gerçek ona olan duygularında ufak bir değişime sebep oldu; Remus'a daha da fazla aşık oldu. Onun bu zorlukların üstesinden ne hadar güçlü bir biçimde kurtulduğunu gördü.
Kurda dönüştü. Remus bir geyiğe pençe atacakken ulumaya başladı.
...
"Bekle" dedi Scarlett Remus'a. Günün ilk ışıkları çıkmış, Remus normale dönmüştü.
Scarlett kolyesine "Cherly'a ihtiyacım var" diye fısıldadı
"Burada olmamalıydın!" dedi Remus
"Bana kızdın mı?" dedi Scarlett
"Evet"
"Özür dilerim..." dedi ve birkaç saniye bekledi "Şimdi kızgın mısın?"
"Belki"
*Tüm bunlar yaşanırken Cherly*
Karanlığı çok seviyorum. Belki de gözyaşlarımı benden bile sakladığı için sevmişimdir karanlığı. Ağlıyordum ama çok değil. Çok canım acıyordu. Ama içime atıyordum belki geçer diye.
Kolyemin parıldadığını gördüm. Boynuma taktım hemen. "Scarlett" diye fısıldadım. Çantamı alıp fırladım.
Görünmez olup koşmaya başladım.
Ortak salondan çıkartım, hızla ilerlerken tam karşımda Filch'i gördüm.
"Nerdesin? Benden kaçamazsın" dedi garip ses tonuyla.
Confundus dedim ve kaçtım. Evet asasız büyü yapabiliyordum.
Sabahın ilk ışıkları ortalığı aydınlatmıyordu. Zifiri olmasa bile bir karanlık vardı ve etrafı net göremiyordum, net göremememin sebeplerinden biri de ağlamamdı. Elimle yesil ve sarının heterojen bir biçimde karışmış mükemmel görünen bir ışık küresi yarattım.
Etraf biraz aydınlandı. Yerimi belirtmek için gökyüzüne pembe ve mor bir ışık dalgası gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blossom ve Cooperlar (TAMAMLANDI)
FanfictionArkasından bir ses geldi genç kızın; "Avada Kedavra!" Ses soğuk ve korkunçtu. Her duyduğunda tüylerini diken diken ederdi o ses; Karanlık Lord'a ait olan ses. İçlerinden biri ölmüştü. Peki ya kim? Voldemort tarafından öldürülen kimdi? ~Tüm haklar...