BU GECE ÇOK GÜZEL OLACAK..3.BÖLÜM

12.2K 307 17
                                    

3.BÖLÜM

EVET YB GELDİİ.BİRAZ GEÇ OLDU AMA YAZDIM :D YORUM VE VOTELARI BEKLİYORUM CANLAARRB

*HATIRLATMA*

Burdayım Yağmur senin yanındayım canım arkadaşım..Bundan sonra hep beraber olucaz.Gözlerim dolmuştu..Yağmuru çok özlemiştim.Daha sonra Keremin geldiğini gördüm..Ve gözyaşlarımın akmasını engelledim.Masaya doğru yaklaştı herkes masaya oturdu.

K:Öncelikle hepinize teşekkür ederim.Bu güzel günde bizi yanlız bırakmadığınız için..Sizi çağırdım çünkü Duru işlerle ilgilenmeyi çok seviyor ve tabi iş arkadaşlarınıda..Konuyu fazla uzatmıycam..Duru yanıma gelirmisin?

Noluyordu? Kerem napıyordu? Dizlerinin üstüne çöktü.

K:Benimle bir ömür boyu beraber olur musun?

ZEYNEP

Ayağa kalktım ve hızlıca koşarak tuvalete gittim.Oturup ağlamaya başladım..Göz kalemlerim akmıştı..Lenslerimi bir kenara fırlattım..Hala ağlamaya devam ediyordum..Gözlüklerimi kırıp attım.Kerem evleniyordu o evleniyordu aşık olduğu kızla evleniyordu.Ağlamamın sebebi kıskanmak mıydı? Hala ağlıyordum.Tuvalete girip kustum.Ağlamaya devam ediyordum.Kerem evlenicekmiydi? Ağlamaya devam ediyordum..O mutlu olamazdı..İntikam alıcaktım.Onun için onun mutlu olmaması lazımdı..Gözyaşlarımı sildim.Lensler kaybolmuştu..Gözyaşlarımı her nekadar silsemde akmaya devam ediyordu.Gözlerim kıpkırmızı olmuştu yaklaşık yarım saattir ağlıyordum.O mutlu olamazdı.Bunu haketmiyordu.Ona öyle birşey yapacaktım ki Duru ondan ayrılacaktı!O mutlu olmamalıydı..O mutlu olamazdı..Tuvaletten çıkıp hızlıca bir taksiye bindim ve otele geldim.Aynada kendime baktım makyajlarım akmış,saçlarım kıvırcıklaşmış elbisem yırtılmış,gözlerim kıpkırmızı olmuştu..Yanaklarımda kuruyan gözyaşlarımı sildim.Kerem evleniyordu o evleniyordu.."Benimle bir ömür boyu beraber olur musun?" Beynimde sadece bu sözler yankılanıyordu..Eğer Duruyla evlenirse çocukları olacaktı..Gözlerimden yaşlar aktı..O mutlu olamazdı bana bunları yaşattıktan sonra o mutlu olamazdı...Aklımdaki şeyleri yapmalıydım..Ailemin katiline bunu çektirmek için kendimi ona teslim etmeliydim..Onu baştan çıkartmalıydım..İlk işim yarın çok kısa giyinmekti..Eğer Kerem Sayer'e kendimi beğendirirsem o gece onun yatağında olabilirdim.Derin bir nefes aldım gözyaşlarımı her ne kadar silsemde akmaya devam ediyorlardı.Güçlü olmalıydım..Sadece ayakta durmaya çalışmalıydım.Yapacaktım onların yuvasını yıkacaktım Kerem'in mutsuz olacağını görecektim..Kendimi yatağa atıp uykuya daldım.

KEREM

K:Benimle bir ömür boyu beraber olur musun?

Zeynep masadan kalkıp ayağından topuklularını çıkartarak tuvalete koştu..Neden böyle birşey yapmıştı ki? Aklıma Zeynep gelmişti..Oda böyleydi herşeyden kaçardı.Yüzümde bir tebessüm oluştu..Tüm düşüncelerimi kafamdan silen şey "Evet" sesiydi..

D:EVEEEETTTT!!!

Duruyla birbirimize sarılıp öpüştük..Daha sonra masaya oturduk.Zeynep hala gelmemişti..Merak etmiyor değildim.Sonuçta çalışanımdı..Kendimi ona yakın hissediyordum..Çok ciddi birisi olsa bile sanki içi çok yumuşaktı..Aynı Zeynep gibiydi..Herkes gülerek yemek yerken ben gülemiyordum.Hala Zeynep'i düşünüyordum..Nasıl yapmıştım bunu? Sadece patron olmak için bir kızın duygularıyla ve kalbiyle oynamıştım..En önemliside ailesini öldürmüştüm..Zeynep neredeydi napıyordu? Bir ömür boyu böyle yaşayamazdım..Zeynep'i bulup ona kendimi affettirmeliydim..Daha sonra yemeğe bende katıldım..Herkes gülüp eğleniyordu ben ise tepkisiz bir şekilde onları izliyordum..

D:Aşkıımmm eve geçelim mii??

C:Daha erken değilmi yaaa..

K:Can salak mısın oğlum! Duru ben seni evine bırakırım.Başım ağrıyor evde dinlenmem lazım.

İntikam DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin