KEREMDEN KURTULAMAYACAKMIYIM! 22.BÖLÜM

7.4K 275 80
                                    

Yeni bölüm geldi.Sınavların bitiş şerefime bu bölümü yazdım..Bence uzun bir bölüm oldu.Güzel yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyorum..

Sınır: 120 vote 60 yorum

Sizi seviyorum! İyi okumalar..

*Hatırlatma*

Z:Noluyor Yağmur neyin var?

Y:Z-zeynep b-ben çok kötü birşey yaptım..

ZEYNEP

Z:Naptın Yağmur?

Y:S-sarhoştum..Ben..

Z:Söyle hadi geveleme artık.

Y:C-canla birlikte oldum.

Affallamış bir şekilde Yağmura bakıyordum.Benim arkadaşım nasıl böyle bir hataya düşebilirdi ki? Nasıl yapabilirdi bunu? Benim düştüğüm yaşadığım şeyleri odamı yaşayacaktı? Ağlamaya devam ediyordu.Ağlaması dahada şiddetlenmişti.Yağmurun yanına oturup ona sarıldım..

Z:Üzülme..Üzülme canım.Bir hata yaptın ama unutacaksın..Geçecek..

Y:Geçmeyecek Zeynep.Hergün bu acıyla yaşayacağım..

Z:Geçecek Yağmur.Bana inan tamam mı?

Y:Nasıl geçecek Zeynep? Sen Keremden vazgeçebildin mi? Sen herşeyi bitirebildin mi? Hiçbir şey geçmeyecek..

Yağmurun söylediklerini duyunca gözlerimi bir noktaya kenetledim.O haklıydı bir şeyin geçeceği falan yoktu.Ben hep bu acıyla yaşayacaktım..Hep Keremi düşünecektim.Bugün yaşadıklarımız aklıma geldiğinde gözlerim yine dolmuştu..İlk olarak okula gittiğimizde anılarım depreşmişti.Herşey gözümün önünden bir şerit halinde geçmişti..Yağmur ise hala ağlamaya devam ediyordu.

Z:Yağmur dünyanın sonu değil ya! Neden ağlıyorsun?

Y:Evet.Dünyanın sonu değil ama benim sonum Zeynep..Her gün aynı şirketteyiz..Onun yüzüne nasıl bakacağım?

Z:Haklısın sende.Ama şimdi herşeyi aklından siliyorsun.Gidip güzel bir duş al ve uyu tamam mı?

Y:T-tamam..Sende uyu saat kaç oldu baksana..Yarın iş günü.

Z:Tamam canım.Ağlamayı bırak.Ağladığında birşey olmuyor..En güzel örnek ben.

Yağmur bana sırıttıktan sonra banyoya girdi.Ben ise yorganın altına girdim..Gözlerimi kapadığımda Keremi görüyordum.Gözlerinden yaşlar akan Keremi..Nasıl beceriyordu bunu? Nasıl ondan nefret ederken nefretimi bir anda yok edebiliyordu?

Sabah olduğunda alarmım çalmaya başladı.Küfürler saydırarak yataktan kalktım.4 saatlik uykuylaydım..Tuvalete girip elimi yüzümü yıkadım.Yağmur hala uyuyordu.Uyandırmak istemiyordum..Dolabı açıp bir etek seçtim..Dizimim bir karış üstündeydi.Altıma ince bir çorap giydim..Gömelğimi giydikten sonra hafif göğüs dekoltesi bıraktım.Kırmızı ruj sürdüm.Biraz eyeliner çekip fondotenle şişlerimi kapattım.Yağmur yavaş yavaş uyanmaya başladı..

Y:Günaydın..

Z:Günaydın.

Y:Başım çok ağrıyor..B-ben nasıl yapab--

Z:Tamam canım artık o konu hakkında konuşmak yok.Bitti gitti.

Y:Ben bugün işe gidemeyeceğim.Başım çok kötü ve aklımda hala o anlar var..

Z:Kapat artık o konuyu Yağmur lütfen..

Yağmur bana kafasını salladı..Saç buklelerime şekil verdim.Daha sonra mutfağa geçtim..Hafize teyze kahvaltıyı hazırlamıştı bile.

İntikam DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin