EVET 2 GÜN GECİKTİM KUSURA BAKMAYIN DERSLER ÇOK YOĞUN HER DAKİKA YB ATAMIYORUM ÜZGÜNÜM.YARIN BAĞIMLI KOCAM GELİR.. VOTE VE YORUMLARI BEKLİYORUM..
6.BÖLÜM
*HATIRLATMA*
Saate baktım baya geç olmuştu artık otele gitmem gerekiyordu..Yağmura veda ettikten sonra otele gittim.Duş aldım.Lensleri ve gözlükleri çıkarttım makyajımı iyice sildim ve saçlarımı kurutarak kıvırcıklarımı belirginleştirdim..Kapım çaldı.Kesin görevliler gelmişti şimdi bu halimle kapıyımı açacaktım? Oflayarak kapıyı açtım..
Z:K-k-kerem?
ZEYNEP
Kerem kapının önünde zar zor ayakta duruyordu gözlerim dolmuştu benim olduğumu öğrenmişti belkide.
K:Zeynnnnnnnnnnnnneeeeeeeöööööööğğğğğğğğppppppppppp!!!!!!!!!!
Z:Sus ya şimdi görevliler gelicek Kerem! Gir içeriye!!
Gerizekalı anırmıştı görevliler birazdan dökülecekler.İçmişmiydi bu? Beni tanımışmıydı? Napacaktım ben? Keremi yatağa yatırıp lenslerimi taktım ve saçımı topladım.
K:Sen kahverengi gözlümüsün Zeynaağğppp hahahahah
Z:Y-yok kahverengi gözlü değilim sen yanlış görmüşsün..
K:Kıvırcık saçlarınmı var hahahaha Zeynööpp viski varmı sendeeğğğğ?
Z:Kerem susarmısın..
K:Varya bi içmişim fenaydığğğ..
Gözleri kapalı konuşuyordu.Onun bu haline gülüyordum bir yandanda üzgündüm.Tanımışmıydı beni?
K:Heryer bulanıığğğk Zeynööğğppp..Senin ikizinmi var yaağğ?
Z:Hıı var var.
K:Sen varya seğn beğnim lisedeki Zeynep'ime çooooooook benziyoğğğsuunnn..
Z:N-n-ne?
K:Lisedeki sevgiliiiğğmmme benzedin bi ağğnn..Tabi ikizinde benziyo Zöynöppp!
Ne diyordu bu? Beni hatırlıyormuydu? Lisede çıktığımız günleri hatırlıyormuydu yani? Yüzümde bir tebessüm oluştu..Kereme baktığımda uykuya dalmıştı bile.Onu izliyordum.Uyurken masumdu o uyurken yaptıklarını unutuyordum..Kerem Sayer bile uyurken çok masumdu..Banyoya gittim ve saçımı düzleştirdim.Çünkü yarın sabah beni görecekti..Lenslerimi taktım.Ben bu rahatsız edici şeylerlemi uyuyacaktım? Keremin yanına yattım.Neden kalbim böyle atıyordu? Kerem elini belime doladı kalbimin atışları hızlandı..En son lisede bu kadar şiddetli atmıştı..Uyumaya çalışıyordum ama olmuyordu.O yanımdayken uyuyamıyordum.
K:Z-zeynep herşey için özür dilerim b-beni aff---
Kerem birşeyler söylüyordu.Benden özürmü diliyordu? Rüyasındamı görüyordu? Heyecanım daha çok artmıştı.Gözümü kapattım..Gözlerimi açtığımda Kerem hala uyuyordu.Saate baktım OHA 12 olmuşş!! Yataktan fırlayıp banyoya gittim..Saçım kabarmıştı yeniden düzleştirdim..Ne giyicektim? İşe geç kalıcam! Eyvaahh! Bi dakika ya niye bu kadar panik yaptım? Sonuçta patronum yanımda..Keremin yanına uyandırmak için gittim.Onu dürtemiyordum.O kadar güzel uyuyordu ki dürtemiyordum işte..Neden kalbimde o nefret yoktu? Neden birden ona olan nefretim azalmıştı? Artması gerekirken nefretim azalıyordu..
Z:K-kerem..
K:...
Z:Kerem şey..
K:N-noldu? Ahhh başım çatlıyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Değişimi
Romanceİntikam almak için değişip 7 yıl üzerine gelen bir kadın..Ama hala aşık bir kadın..