EVET YB GELDİ BOLBOL YORUM BEKLİYORUM GÜZEL OLMUŞ YORUMU BİLE BENİ MUTLU EDİYOR HATTA ELEŞTİRMENİZ BİLE HATALARIMI ANLIYORUM LÜTFEN BOL BOL YORUM ATIN İYİ OKUMALAAR :**
*Hatırlatma*
K:BEN SENİNLE YAŞADIĞIM HİÇBİR ANIYI UNUTAMAM! SARHOŞ OLSAMDA ÖLÜM DÖŞEĞİNDE OLSAMDA SENİNLE YAŞADIĞIM ŞEYLERİN HİÇBİRİNİ UNUTMAM,UNUTAMAM
ZEYNEP
Keremin söylediği şeylerle donup kalmıştım..Gerçekten böyle mi düşünüyordu? Gerçekten duruyu sevmemişmiydi? İçimde sıktığım gözyaşlarımı serbest bırakmıştım.Hayalini kurduğum cümleleri Keremden duymuştum..Benden nefret etmiyordu..Beni seviyor anlamına gelmiyordu belki de ama benden nefret etmiyordu..Bir yanım ona sarılmak istiyordu.Diğer yanım ise o seni öldürdü diyordu..Ne yapacaktım? Onu bu halde bırakıp gidecek miydim?
K:Zeynep..Lütfen..Gitme..
Kerem dizime yatıp sızmıştı..Ben ise ağlıyordum..Gözyaşlarım Keremin gözkapağına düşünce gözünü kırpmıştı..Onu inceliyordum..Ben ne istiyordum artık anlamalıydım.Keremi seviyormuydum hala? Kalbim onunu için deli gibi atıyormuydu? Yoksa kalbim onu görünce nefretten deli gibi soğuyor muydu? Evet bazen Keremden yaptığı hareketlerinden dolayı nefret ediyorum.Ama o yanımdan ayrılınca söylediklerim için pişman oluyorum..Onun bana yaşattıklarını yaşatmıştım ona belkide..Acı çekmişti en az benim kadar..Artık ona acı çektirmek istiyor muydum? Elimi Keremin yüzüne koyup yavaşça yüz hatlarında elimi gezdirmeye başladım..Ellerim titriyordu..Ona dokununca içime garip bir his giriyordu..Ellerim titriyordu..Elimi yavaşça yanağından çektim..Harika ya gerçekten harika! Kerem şuanda sızdı ve gecenin kaçında ormanın derinliklerindeyiz!
Z:K-kerem..
K:Duru..5 dk sonra...
Duru..Duru..Söyledikleri onca şey yalanmıydı yani? Yine hatırlamışmıydı Duruyu? Yüzüm hemen solgun haline geri dönmüştü..
Z:Kerem..Ben Duru değilim..Zeynep ben..Hadi kalk..
Kelimeler ağzımdan zar zor dökülmüştü.Kerem yavaş yavaş kalkıyordu.
K:Zeynep..Ben üzgünüm..
Birden bana sarıldı.Napıyordu bu? Dengesiz herifin tekiydi..Daha demin Duru diyen oydu şimdi bana sarılıyormuydu?
K:Kokun..Aynı hiç değişmemiş..Sanki bu koku benden hiç ayrılmamılş gibi..
Kerem ellerini belime dolamıştı..Ellerimi boynuna dolayıp onu öpmek istiyordum.Ama yapamıyordum..Tepkisiz bir şekilde ona sarılmadan durmak o kadar kötüydü ki..
K:Zeynep o herifle birlikte mi oldunuzz?
Z:Kerem bak..
K:Pardon nişanlındı dimi hahahaha nasıl iyi becerdi mi seni?
Z:Kerem..Sen ne dediğini farkında mısın?
K:Ne demişim ben??
Z:Sadece sarhoşsun diye susuyorum Kerem..Hadi kalk gidiyoruz.
K:Sen mi sürüceksin arabayıı? Lisedeki gibi yine hastahanelik etme bizi hahahha
Lisedeki gibi..Lisede Kerem bana araba kullanmayı öğretmeye çalışıyordu..Onuda hatırlamıştı..Bir eski anımızı dahada hatırlamıştı..
FLASHBACK
K:Hazır mısın güzelim?
Z:Hayıır! Aşkım ben çok heyecanlandım şuan!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Değişimi
Romanceİntikam almak için değişip 7 yıl üzerine gelen bir kadın..Ama hala aşık bir kadın..