KANLI BIÇAK 23.BÖLÜM

7K 310 133
                                    

Yeni bölüm geldi..Vote ve yorumlar için çok teşekkür ederimm..Yorumlarınızla mutlu oluyorum ve bölümü yazasım geliyor..Beni motive ediyorsunuz..Geçen bölümlerdeki gibi bolca yorumlar gelir inşallah :) Sizi seviyorum iyi okumalar..

*Hatırlatma*

Kerem hızlıca elini çekti..Ben ise hala gülüyordum..Daha sonra bende elimi Buğranın elinden çektim..Kısa bir süre Keremle bakıştık..Hemen gözlerimi Buğraya çevirdim..Buğra ise Kereme çok kızgın bir ifadeyle bakıyordu..İnşallah yemek olaysız biter..

ZEYNEP

K:Ben bir lavaboya gideyim.

D:Aşkım geleyim mi bende?

Z:E yuh artık! Erkekler tuvaletinede gir ister-- yani şey.

Kerem kahkaha atıp gitti.Aman ne komik..Ben kızın ünvanını düşünüyorum yani şimdi erkekler tuvaletine girerse dalga geçerler diye.

B:Zeynep..Yanıma gel istersen?

Z:Yok hiç gerek yok..Neden ki?

D:Bencede Zeynepcim yer değiştirelim.Ben Keremle otururum sen Buğrayla?

Z:Hayır ya.Böyle gayet iyi..

Tabi bacaklarınla Keremi tahrik etmeye çalışıcaksın dimi! Yok canım öyle bir şey! Kerem geldikten bir kaç dakika sonra yemekler geldi..Herkes yemekleri yemeye başladı.Buğra çok fena öksürdü..

Z:Buğra..İyi misin?

B:Öhö öhö b-bu öhö öhö ç-ço öhö öhö a-acı..

Z:Nee?

K:Acı diyor acı..1 gram acıdan dolayı bu kadar kıvrıldıysa erkek olduğundan şüpheliyim.

Keremin dizine vurup Buğraya su verdim.Yani azıcık acı var nasıl boğuldu ki bundan? Gülmek istiyordum ama ayıp olur diye kendimi tuttum..

Z:Al su iç..

Buğranın gözünden yaşlar akmıştı ve kıpkırmızı olmuştu.

B:B-ben l-lavaboya gideceğim.

Z:Hıhı.

FLASHBACK

Kerem lavabo yerine mutfağa girmişti.Onların yemeklerini yapan aşçının yanına gitti.

K:Abicim şu tabağa sen kavanozdali bütün pul biberleri boşalt.

Aşçı: Ama beyefendi..

Kerem cebinden 200 lira çıkartıp adamın cebine koydu.

K:Hadi hadi hepsini dök..Masadaki çocuğa o tabağı verirsiniz.

Aşçı:Peki..

Kerem piç gülümsemesiyle mutfaktan çıktı.

FLASHBACK SON

K:Valla Zeynep bu acıdan bu kadar ağladıysa başka acılarda ne kadar ağlar bilemem.

Z:Kerem sus! Belki alerjisi falan var!

K:Hı kesin kesin.

D:Ya yemekler mükemmelde çok kalori alıyoruzz.

Biz ne diyoruz bu ne diyor ya?! Çıldıracağım! Kaloriliymişmişte salak ya! Buğra geldikten sonra yerine oturup Kereme tip tip baktı..

Z:Çok mu acıydı?

B:Bir bak istersen.

Çatalımı alıp Buğranın yemeğinden çok azıcık bir parça aldım ve bende öksürmeye başladım..Bu ne ya böyle! Bildiğin zehir katmışlar! Kerem biraz kasıldıktan sonra bana su verdi.Bu işin altında onun olduğunu nasıl tahmin etmem!

İntikam DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin