ARKADAŞ MIYIZ? 21.BÖLÜM

7.6K 261 126
                                    

Yeni bölüm ile karşınızdayım canlar :) Bu bölüm pek içime sinmedi ama birdaha yazamaya üşendiğim için çok bekletmek istemedim..Güzel yorumlarınızı bekliyorum 60 üstü yorum alırsa hikaye çok sevinirim :)) İyi okumalar sizi seviyorumm..

*Hatırlatma*

B:Zeynep..Kaçma benden..Lisede kaçmana izin verdim ama şimdi seni yeniden bulmuşken asla izin vermeyeceğim..

ZEYNEP

Z:N-ne?

B:Bak Zeynep ben hergün her zaman seni düşündüm..Aklımdan hiç çıkmadın ben seni herşeyden daha çok sevdim..Ve halada çok seviyorum..

Ne demek istiyordu Buğra? Bunlar yalan olmalıydı.. Bunca sene beni unutmamışmıydı yani? Bığraya cevap vermemiştim..

Z:Ş-şey ben ineyim..

B:Ben bırakırım seni.

Z:Yok teşekkürler..Yürümek iyi gelir..

B:Sen bilirsin..Dikkatli ol.

Buğraya gülümseyerek arabadan indim..Sahilde yürüyordum..Elbisemin kısalığı rahatsızlık veriyordu..Birkaç kişi bana tip tip bakıyordu.Şuan korkuyordum aslında..Yönümü değiştirdiğimde peşimden gelmeye başladılar..Baya bir hızlandım..Daha sonra birisine çarptım.

Z:K-kerem?

K:Bu kıyafetle burada ne işin var Zeynep?

Kerem elini belime doladı.Şuan heyecandan yanaklarım kızarmıştı..Napıyordu bu? Ona napıyorsun bakışımı gönderdim..

K:Aıım seni sahipli sanıp gitsinler diye güzelim..

Yavaşça arkama baktığımda gitmişlerdi..Keremle yürümeye devam ediyorduk.Bir dakika ya niye onun eli hala benim belimdeki!

Z:Ya bıraksana! Ne tutuyorsun belimi!

K:Sende elimi tutmuştun çekemedim!

Z:Kim? Ben mi? Ben senin elini mi tutacağım? Saçmalama.

K:Hıhı tabi.

Kerem hafif kıkırdıyordu.Ben ise bu hallerine uyuz olmuştum.

Z:Hem sen nereden çıktın ya! Neden geldin?

K:Bilmem.Hava alacaktım..

Z:Buradan başka hava alınacak yer yok zaten dimi.

K:Zeynep..Uzatma..Ben olmasam o hayvanlar sana kötü şeyler yapabilirdi.

Z:Sanane ya! Yaparlarsa yaparlar!

K:Hadi gel seni bırakayım.

Z:Kerem ben seni gerçekten anlamıyorum.Dengesiz herifin tekisin.Napmaya çalışıyorsun?

K:Valla bende kendimi anlamıyorum güzelim.Aynen dediğin gibi dengesiz herifin birisiyim..

Z:Ben kendim giderim.

K:Bu halinle gidemezsin bence.

Z:Giderim Kerem..

K:Bir kere kır şu inadı?

Oflayarak Keremin arabasına doğru gittim..Arabaya bindiğimizde trafikte kalmıştık..Kısa bir süre Kereme baktım..Ona her bakışımda kalbimin yandığını hissediyordum..Bir eliyle yanağını kaşıdı..Onu o kadar dikkatli izliyordum ki sanki birdaha göremeyecekmişim gibi..Ben napmalıydım? Kalbimin acısını en çok sevdiğim mi? en çok seven mi? bitirecekti..Kendimi toparlayıp konuşmaya başladım..

Z:Kerem artık böyle davranma..Bana karşı bir iyi bie kötü davranma...Kendimi böyle çok kötü hissediyorum..Ya sadece kötü davran yada sadece iyi davran..Artık bir karar ver..Her defasında kalbimi yakma..

İntikam DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin