HOŞGELDİNİZ BEYEFENDİ! 20.BÖLÜM

9.9K 299 126
                                    

Yeni bölüm 1 güne geldi :D Sınırıda geçtiğiniz için teşekkür ederim..

Gelgelelim kötü habere bu hafta ful sınav haftam günde 2 sınav var yani bölüm haftaya gelecek büyük ihtimalle..Ama bunlar son sınavlar sonra bol bol bölüm atacağım..Sınırı geçip beni çok mutlu ettiniz iyiki varsınıız..

Sınır: 110 vote 50 yorum

*Hatırlatma*

Gözlerimden yaşlar gelmişti.Hemen sildim ve gözlerimi yeni hayatımın başlangıcı olacağı güne kapadım..

ZEYNEP

Sabah olduğunda gözlerimi açtım.Yüzüme bir gülümseme yerleştirdim.Sahtede olsa gülecektim artık..Keremin beni daha fazla üzmesine izin vermeyecektim..Elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa gidip kahvaltı hazırladım..Yarım saat sonra yeni işime başlıyordum.Ve tabi yeni hayatıma..Yağmur gözünü ovalayarak yanıma geldi.

Y:Günaydın Zeynoo.

Z:Günaydın canım.

Y:Sen bu saatte kalkıp kahvaltı hazırlarmıydın yaa.Yoksa beni düşünüp işe aç gitmememi mi düşünerek mi hazırladın?

Z:Şey yani hem ondan hemde sana söylemeyi unuttum.Ben bir mağazada işe başladım..

Y:Oha kızıım! İnanmıyorum! Gerçekten herşeyden en son benim haberim oluyor!

Z:Artık herşeyden ilk senin haberib olacak canım.Ve tahmin et kim oranın patronu..

Y:Kerem mi?

Z:Saçmalama Yağmur.Artık Keremle ilgili birşey duymak istemiyorum.Hem o senin çalıştığın holdingin patronu!

Y:Ay tamam uzatma.Kimmiş bakalım?

Çayları koyduktan sonra ikimizde sofraya oturduk..

Z:Buğra Atalay.

Y:O kim yaa?

Z:Hani lised--

Y:Hatırladımm! Valla hatırladım!! Ay inanmıyorum o sana kafayı takmıştı bi ara hahahaha.

Z:Yani orası öyle ama tanıdık olması iyi oldu aslında..

Y:Hala sana takıktır o manyak ya!!

Z:Saçmalama Yağmur yaa.

Güle konuşa birşeyler atıştırdık.Artık bitecekti Kerem artık tamamen bitecekti..Saate baktığımda saatin 8 olduğunu gördüm.

Z:Ay Yağmur geç kaldım konuşmaya daldık! Sen toparlarsın buraları canım.

Y:Hayır ya! Yok öyle! Bende geç kalıyorum hem.

Z:O zaman Hafize teyze toplar yani.

Y:Tabii ki.

Odaya geçip üzerimi değiştim.Dar paça siyah bir pantalon ve beyaz gömlek giydim.Düğmelerimi ilikledim.Aynaya baktığımda biraz kapalı olduğunu gördüm..3 tane düğmeyi açtım..Göğsüm hafif gözüküyordu..Gözüme eyeliner çektim.Hafif kırmızılıkta bir ruj sürdüm..Saçlarıma şekil verdim.İlk iş gününe hazır gibiydim..

Y:Zeyno dur beraber çık-- Oha ne kadar güzel olmuşsuun!

Z:Gerçekten mi? Teşekkür ederim.Ben bekliyorum seni.

Y:Hadi çıkalım..

Ayakkabılarımı giyiyordum.Siyah platform giydim.

Y:Cidden onlarımı giyeceksin! Hayatında bir ilk kızım!

İntikam DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin