BEN SENİNLE YAŞADIĞIM BİR ANIYI UNUTMAM! 17.BÖLÜM

8.7K 295 59
                                    

YB GELDİ SINAV HAFTASI OLDUĞU İÇİN BU  2 HAFTA ZAR ZOR YAZABİLİYORUM ÖZÜR DİLERİİM 15 TATİLDE TELAFİ EDERİİM..VOTE VE YORUMLARI BEKLİYORUM BOLBOL YORUM ATARSANIZ MOTİVE OLURUM CANLARIM :D İYİ OKUMALARR


*Hatırlatma*

Hesabı verdikten sonra dışarı çıktım..Kiminle gitti ki Özgür? Ara sokaktan acıyla inleme sesi geliyordu..Hafif korkarak ara sokağa girdim.

Z:Ö-özgür?

ZEYNEP

Özgürün ağzı burnu heryeri kan içerisindeydi..Gözlerini açmakta zorlanıyordu.

Z:Özgürr!

Hemen Özgürün yanına koştum..Bağırıyordum bunu ona kim yapabilir ki? Bir insan bu kadar acımasız olabilir mi?

Z:Yardım ediin! Yardım edinn!

İnsanlar etrafta toplanmaya başlamıştı..Özgür bacağımda yatıyordu..

Z:Ambulansı arasanıza! Ne duruyorsunuz!

Atkımı çıkartıp Özgürün ağzındaki kanları temizlemeye başladım..

Ö:Z-zeynep..

Z:Özgür! Noldu sana! Kim yaptı bunları?

Ö:S-sevgilin..

Z:N-ne? Sevgilim mi?

Ambulans gelmişti.Özgürü bacağımdan alıp sedyeye koydular ve ambulansın içine bindirdiler..Beni ambulansa almadan gittiler..Ben ise hala şoku atlatmaya çalışıyordum.Benim sevgilim yok ki? Keremden sonra hiç sevgilim olma--- Tabi ya Kerem yaptı! O kendini ne sanıyor ki! İnsanlara zarar vermekten başka bir boka yaramaz zaten! Sinirli bir şekilde telefonumu çıkartıp Keremi aradım.Gizli numaradan arayacaktım çünkü Cansunun numarası diye bu telefonu vermiştim..Gizli numarayı çevirip Keremi aradım.

K:Efendim?

Z:Kerem hemen sahildeki Starbucksa gel!

K:Sen kim-- Hımm..Zeynep..Çok çabuk yetiştirmiş galiba sana.

Z:Kes sesini ve hemen sahile gel!

Sinirle telefonu kapattım.O kim ki benin çevremdekilere zarar veriyor? Bana zarar verdiği yetmezmiş gibi millete zarar veriyor! Keşke hayatıma girmeseymiş.O liseye gittipim güne lanet olsun! O hayatıma girmeseydi bunlar olmayacaktı..Onun yüzünden rahat hareket edemiyorum..Kafeye girip beklemeye başladım..Gözlerim dolmaya başlıyordu.Yapma zeynep şimdi olmaz..Şimdi olmaz..Keremin kafeye girdiğini gördüm.Beni görünce sırıtarak yanıma geldi..O yanıma gelince hemen ayağa kalktım..

Z:Ya sen kimsinde millete zarar verebiliyorsun! Sen kimsin ya? Bana zarar verdiğin yetmiyormuş gibi birde çevremdekilere zarar veremezsin Kerem! O sana naptı? Özgür sana naptı söylesene!

K:İlk olarak sakin ol.İkinci olarak şuraya otur ve son olaraak canım öyle olmasını istedi..

Bu çocuk beni gerçekten deli edecekti..Şuan tüm kalbimi nefret kaplamıştı..Nefretten başka birşey düşünemiyordum..

Z:Kerem biliyor musun..

K:Benden nefret ediyorsun dimi?

Z:Bunu idrak etmiş olabilmene sevindim gerçekten.Artık hayatımdan çık Kerem! Artık defol!

K:Bana emir vermeyi kes! Sen benim hayatıma girdin Zeynep! Sen benim hayatıma girdin ve sen hayatımdan çıkana kadar hep peşinde olacağım!

Z:Bir daha..Özgüre zarar verirsen..

K:Nolur? Özgüre zarar verirsem nefretin dahamı çok artacak?

Z:Senden tiksiniyorum..Ailemi elimden aldın, duygularımı,kalbimi herşeyimi elimden aldın Kerem! Ama bu sefer izin vermeyeceğim.Bu sefer olmayacak!

İntikam DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin