ARKADAŞLAR BUNUN İÇİNDİR 24.BÖLÜM

9.3K 322 60
                                    

Merhabaa :D Nasilsiniz?? Yeni bolum geldi iyi okumalar diliyorum..Merak ettiginiz karakterler multide :D Vote ve yorumlari bekliyorum..Sizi seviyorum..Keyifli okumalaar..

*Hatırlatma*

Hemen yataktan kalktım..Hava hala karanlıktı..Hiçbir ışık açık değildi..Yağmurun yanına gittiğimde elinde kanlı bıçak vardı..

ZEYNEP

Yere baktığımda Hafize teyze yerde kanlar içerisinde yatıyordu..Yağmur ise şoktaydı..Elindeki bıçak yere düştü..Bende gözlerimden akan yaşlara engel olamadım..Üzerimdeki şoku zorla atlatıp hemen ambulansı aradım..Ambulans gelene kadar birşeyler yapmalıydım..Banyoda sargı bezini alıp Hafize teyzenin karnına sardım..Hala gözlerimden yaşlar akıyordu..

Z:Y-yağmur s-sen nasıl y-yaptın?

Y:Z-zeynep ben....

Yağmur yere düşmüştü..Kime bakacağımı bilmiyordum..Bir yandan Hafize teyzenin kanayan karnı ve bir yandan yerde yatan Yağmur..Onlarıda kaybedemem..Onları kaybedersem yaşayamam..Ambulans gelince ikisinide sedyeyle götürdü..Bende arkadan bir taksi çevirip ambulansı takip ettirdim..Hastaneye geldiğimizde hafize teyzeyi ameliyathaneye aldılar..Yağmuruda odaya..Ben ortada kalmıştım.Ne yapacağımı bilmiyordum..Sadece ağlıyordum..Yağmur nasıl yaptı? Annesine nasıl yaptı? İllaki bir açıklaması vardır..Ağlamam dahada şiddetlenmişti..Hayatımda bana önem veren tek kişileri kaybedemezdim..Ameliyathaneden hemşireler çıkıyordu..

Z:Hafize teyzee!! O-o iyimi nolur cevap verin nolur!

Hemşireler bana çarpa çarpa koşarak gidiyordu..Elimden hiç bir şey gelmiyordu..Birşeyler yapmam gerekiyordu..Ama ben burada salak gibi duruyordum..İçeriden bir hemşire daha çıktı..

H:Hastanın yakını siz misiniz?

Z:E-evet hık..

H:Hastamız çok kan kaybetmiş acil 0 rh negatif kan lazım..

0 rh negatif..Kerem..Keremin kan grubu kaza yaptığımızda onada kan gerekmişti..Ve kan grubu 0 rh negatifti..Evet evet hemen Keremi aramalıyım..Telefonu çıkartıp Keremi aradım..

Z:K-kerem hık

K:Zeynep? Noldu iyi misin?

Z:H-hayır..Kerem sana ihtiyacım var nolur medistate hastanesine gel..

K:Tamam..Sakin ol ağlama..Hemen geliyorum..

Telefonu kapattıktan sonra oturup Keremi beklemeye başladım..Gözümden akan yaşlar hala dinmiyordu..Keremi gördüğümde koşarak ona sarıldım..

Z:K-Kerem..

K:Zeynep..Noldu neden buradasın?

Z:H-Hafize teyze..Ve Yağmur..Onlar iyi değiller Kerem..

Kereme daha sıkı sarıldım..Bunu yapmamam gerekiyordu ama şuan buna çok ihtiyacım vardı..

K:Şş geçti güzelim..

Hemşire buraya doğru koşarak gelmeye başladı..

Bol bol yorum ve votee :D

H:Hastaya kan bulabildinizmi? Durumu daha kötüye gidiyor.

Kereme baktım..Onu neden çağırdığım anlamış olacak ki hemen hemşireyi takip etti..Kerem kan verirken bende Yağmurun odasına girdim..

Z:Yağmur..Canım arkadaşım..Hadi aç gözlerini..

Yağmur yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı..

Y:Z-Zeynep..Annem..Annem nerede..

Z:Sen i-iyi misin?

İntikam DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin