YB GELDİ İYİ OKUMALARR HER HAFTA SINAV OLDUĞU İÇİN GECİKİYOR KUSURA BAKMAYIN BOLBOL YORUM VE VOTE BEKLİYORUUM
*Hatırlatma*
Derin bir nefes çekip ağzımı mikrafona yaklaştırdım..Uzaktan tanıdık bir ses geliyordu kafamı kaldırdım.Herkes kapıya bakıyordu..Kafamı kapıya doğru çevirdim..
X:Kerem..Yapma..Nolur yapma..
KEREM
Gözlerimi gözleriyle birleştirdim.Nutkum tutulmuştu.Yıllardır rüyalarıöa giren kadın karşımdaydı.Kahverengi gözleriyle bana yalvarır derecesinde bakıyordu.Kıvırcık saçları aynıydı hiç değişmemişti.Yüzündeki masumluk dahi değişmemişti.Bu..Bu Zeynepti..Yıllarca düşündüğüm vazgeçemediğim kişi karşımda duruyordu..
A:S-sen..
Kafasını babama çevirdi.Gözlerinden yaşlar süzülüyordu.Ben ise kalakalmıştım hiçbir şey yapamıyordum.Hareket bile edemiyordum.Ağzımdan tek bir sözcük bile çıkmıyordu..Zeyneple gözlerim tekrar buluştuğunda gözlerimin dolduğunu farkettim.Gidip ona sarılmak yerine hala oturuyordum.Kalkamıyordum hareket edemiyordum..Sadece ona bakıyordum.Yıllarca gözümün önüne gelen beni bırakmayan kadına bakıyordum..
D:A-aşkım bu kim? Hizmetçinizi filandamı çağırdınız?
Sadece kafamı Duruya çevirip baktım şuan ona bağırmak istiyordum ama yapamıyordum zeynep'i gördükten sonra herşey durmuştu..Yanağımda ıslaklık hissetmiştim.Ağlıyor muydum ben?
Z:Kerem ben..Ben..
Zeynep birden koşarak kapıdan ayrıldı o gittiğinde yerime gelmiştim.O gittiğinde tepki vermeye başlamıştım.Nikah masasından kalkıp peşindem gittim.
K:Z-Zeynep! Zeynep nerdesin!
Zeynep'i arıyordum yine kaybolup gitmişti.Yine ellerimden kayıp gitmişti.Onu tutamamıştım ona sarılamamıştım..Onu görünce yerimde kala kalmıştım gözlerimden yaşlar süzülüyordu.
K: KAHRETSİN ! YİNE GİTTİ İŞTE YİNE GİTTİ!
Elimi yumruk yapıp duvara vurdum..Elim kanamaya başlamıştı.Ama canım yanmıyordu şuan bıçaklansam bile kalbimin yarası kadar acı çekemezdim.Gözyaşlarım akmaya devam ediyordu..Duru arkamdan gelmişti.
D:Kerem noluyor? Neden nikahtan kaçtın Kerem! Bir şey söyle!
K:Çünkü seninle evlenmek istemiyorum!
D:Kerem neden ağlıyorsun neden elin kanıyor o kız kimdi noluyor kerem herşeyi açıklamak zorundasın!
Duru kafamın başında geveleyip duruyordu onu dinlemiyordum bile.Yavaşça yere oturdum gözlerim kapanıyordu.Yine elimden gitmişti yine kaybetmiştim onu.Onu görünce sarılsaydım ona bırakmasaydım gitmesinr izin vermeseydim burada olabilirdi..Gözümden akan yaşları elimin tersiyle sildim yüzüm daha çok ıslanmıştı..Gözlerim yavaşça kapanıyordu.Son duyduğum durunun bağırışıydı..
D:Kerem! KEREM! HERŞEYİ AÇIKLA.
ZEYNEP
Nikah salonundan ayrılıp sahile doğru koşmaya başladım deli gibi ağlıyordum.Buna izin veremezdim Keremi hala çok severken başkasıyla evlenmesine izin veremezdim..Banklardan birine oturdum ve ağlamaya devam ettim.Beni görünce susmuştu..Tek kelime dahi etmemişti çünkü beni önemsemiyordu düşünmüyordu.Belkide şuan duruyla evlenmişti.Neden çıktım ki onun karşısına neden çıktım.Ayağımı sinirden yere vuruyordum.Yanıma genç bir çocuk oturdu.
X:İyi misin?
Z:Hık iyi görünüyormuyum?
X:Hayır..
Z:O zaman hık neden soruyosun defolup gitsene!
X:Su ister misin?
Suyu bana doğru uzattı.Suyu elinden alıp yüzümü yıkadım.Gözlerim ağlamaktan şişmişti.Kalbimdeki yara çok büyüktü.Keremi düşünmeden yapamıyordum..Acaba şuan napmıştı onunla evlenmişmiydi? Tabikide evlenmişti.Ben neden çıktım ki karşısına! Neden kalbim ona götürdü ki beni! Daha çok acı çekmemi mi istiyordu! Denizi izliyordum gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum.
X:Birşey mi oldu? Hastahaneye gitmek ister misin?
Z:Sanene hık sanane ya!
X:İyilikte yaramıyor!
Z:Bak ben yalnız kalmak istiyorum su için hık teşekkür ederim.
X:Bu arada ben Özgür.
Z:Banane adınımı sordum!
Ö: Tamam atarlı sakin ol! Kendine iyi bak.
Yanımdan kalkıp yürümeye başlamıştı.Neydi bu şimdi? Telefonum çalıyordu arayan Yağmurdu.Evlendiklerini söyleyip benim orada ne işim olacağını soracaktı.Telefonu kapattım ve gözyaşlarımla birlikte denizi izlemeye devam ettim.Ağlamam durmuyordu.Bem kimim ki gidip o düğünü mahfettim? Telefonum ısrarla çalmaya devam ediyordu.En sonunda dayanamayıp telefonu açtım.
Y:Zeynep! Neden açmıyorsun telefonları niye geldin buraya!
Z:B-ben.
Y:Zeynep Kerem peşinden koşarak çıktı! Şuan hastahaneye geldik!
Z:N-ne hastahanesi?
Y:Zeynep sakin ol.Kerem bayıldı nedenini henüz bilmiyoruz..
Z:N-ne? O iyi mi Yağmur!
Y:Bilmiyorum Zeynep..
Z:Hık hepsi benim yüzümden hepsi benim suçum!
Sinirlenip telefonu yere fırlattım.Kerem benim yüzümden hastahanede yatıyordu.Ağlamaya devam ettim.Ben napıyordum? İlk önce düğününü basıp evlenmesini engellemiştim.Onun mutlu olmasına izin vermemek içinmiydi? Kesinlikle değil.Ona olan duygularım belkide hiç değişmemişti.O yüzden o nikahı basıp evlenmesine engel oldum.Şuan kerem hastahanede ben neden burdayım? Burnuma çekerek ayağı kalktım.Karşıma Özgür denen şu çocuk çıktı..
Ö:Ben tüm sahili dolaştım sen hala ağlıyor musun?
Z:Sanane ya! Gitsene hık işine!
Özgürü itip hemen bir taksi çevirdim..Yağmuru arayıp hastahaneyi sordum.Belki gitmem iyi olmayacaktı ama Keremin hastahanede olduğunu bile bile gitmeden yapamazdım.Onun iyi olduğunu görmem gerekiyordu.Hastahaneye gelip hızlıca Keremin yattığı odaya çıktım.Kimse yanında değildi yavaşça odaya girdim.Kerem uyuyordu.Onu görünce yeniden gözlerim doldu..Yapamıyordum işte o olmadan yapamıyordum.Keremin yanına oturup elini tuttum.
Z:Kerem..Yapamadım işte..Yine sabırsız davrandım her zaman ki gibi..Senin mutlu olmana izin vermedim hık belki de..Neden uyuyorsun? Noldu sana kerem..Tüm olanlar benim suçum mu? Ben aptalın tekiyim hık nolur beni affet Kerem.Hiçbir zaman karşına çıkmamalıydım hayatıma devam etmeliydim..İntikam alıcam diyr karşına çıkıp senden hiç vazgeçemediğimi öğrenmek daha kötü oldu benim için..Lütfen lütfen gözlerini aç..
Yavaşça Keremin dudağına öpücük kondurdum.Artık gitmeliydim uzak bir yerlere gitmem gerekirdi.O düğünü hiç basmadan gidecektim işte. Hata bende kalbime uydum ve düğüne gittim..Yavaşça Keremin elini bıraktım.Ayağa kalktım son kez Keremin yüzüne baktım.
Z:Hoşçakal Kerem..Seni hiç unutmıycam hep aklımda olucaksın..
Kapıyı yavaşça açtım.
K:Z-Z-Zeynep d-dur..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Değişimi
Romanceİntikam almak için değişip 7 yıl üzerine gelen bir kadın..Ama hala aşık bir kadın..