HAKKINDA HERŞEYİ İSTİYORUM! 7.BÖLÜM

10.2K 295 25
                                    

YB GELDİ GECİKTİ BİLİYORUM NEYSE İYİ OKUMALAR YORUM VE VOTELARI BEKLİYORUMMM

7.BÖLÜM

*HATIRLATMA*

KEREM

Bu kız niye kekeliyordu ya? Kahvaltımızı ettik.Yanımıza biri yaklaşıyordu..

X:Oha Zeynep bu senmisin! İnanmıyorum ne kadar değişmişsin!

ZEYNEP

Kafamı sağa döndürdüm.Oha inanmıyorum bu İngilteredeki ev kiracım Nesrindi. İstanbula geldiğin biliyordum böyle tesadüf olacağını sanmıyordum.

Z:P-pardon biriyle karıştırdınız galiba.

N:Hayır tabikide! Sen kiracım Zeynepsin yaa! Sana söylemiştim İstanbula geleceğimi arkadaşımın kafesinde çalışacağımı..Hatta İngilteredeyken saçların kıvır--

Z:Beni başkasıyla karıştırıyorsunuz bence.Öhöm öhöm Kerem kalkalım mı?

K:T-tabi.

Keremle masadan kalkmıştık.Anladımı acaba? Napacaktım ben off! Kesin beni soru yağmuruna boğacaktı.

K:O kimdi?

Z:Şey ya ben bilmiyorum yani tanımıyorum.

K:O seni gayet iyi tanıyor gibiydi.

Z:Yok yaa.Birbirimizi tanımıyoruz yani ona öyle gelmiştir.

K:Zeyn-- Cansu adınla hitap etti ama.

Z:Dünyada tek Zeynep Cansu ben miyim?

K:Şey evet haklısın..

Keremle arabaya bindik.Onunla şirkete girecektim ve kesinlikle şirkettekilerin ağzına düşecektik..Duruyla barışacakmıydı acaba? Napıcaktım bilmiyordum..Kerem arabayı sürüyordu bende onu süzüyordum..O gerçekten çok yakışıklı ve karizmatikti..Bütün kızların hayali oydu.Yani onun altına girmek ve onun parası.Ama benim öyle değildi.Benim tek hayalim Kerem'in beni gerçekten sevmesi ve mutlu olmamızdı.Ama o naptı ailemi öldürdü beni kullandı..Bazen yaptıklarını unutup yeni bir hayata başlamak istiyordum ama yapamıyordum..Unutamıyordum bana yaptıklarını..O benim kalbimin ve ailemin katiliydi.Herşeyi unutup yeni bir hayata başlayamazdım..Şirkete varmıştık ama ben farketmemiştim.Hala Keremi izlemeye devam ediyordum..

K:İnecekmisin yoksa beni süzmeye devam mı edeceksin?

Z:Hıı? Şey ya ben şey yapıyım neyse görüş-- Sen gelmiyormusun?

K:Bi kaç işim var.

Z:Hıhı tamam o zaman.

K:Görüşürüz..

Z:G-görüşürüz.

Nereye gidecekti ki?Belki de durunun kalbini geri kazanmak için birşeyler yapacaktı.Yüzümde bir tebessüm varken oda bu düşüncelerle yok olmuştu..Duru çok şanslı bir kızdı..Kerem onu gerçekten seviyordu.Duru benim hayallerime kavuşan bir kızdı..Şirkete girdim.

KEREM

Zeynep'i bıraktıktan sonra kahvaltı ettiğimiz yere yeniden gittim.O kadını aradım ve sonunda buldum.Aklımda sorular vardı neden böyle birşey yaptığımı bilmiyordum içimden bir ses kafeye gelip neler olduğunu sormak geliyordu.

K:Pardon bi bakar mısınız?

N:Buyrun..

K:Ben yarım saat önce Zeyneple yani Cansuyla oturuyordum kahvaltı etmiştik hatta siz yanına gelip "Zeynep bu sen misin?" demiştiniz.

İntikam DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin