Öncelikle herkese mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum.2014 benim için çok güzel bir yıl değildi..Güzel yanlarıda vardı kötü yanlarıda güzel yanlarından biri ise sizinle tanışmak sizi gerçekten çok seviyorum yorumlarınızla bile beni mutlu edebiliyorsunuz..Umarım 2015 hepimiz için iyi bir yıl olur..
Bağımlı kocam hakkında birşeyler söyleyeceğim eskisi kadar çok yazasım gelmiyor artık bu hikayeyle ilgili kurgularım daha fazla olduğu için ama devamı gelecek..
Evet yeni bölümle karşınızdayım bölün kısa oldu biliyorum birdahaki bölüm baya uzun ve olaylı olacak :) Sınır koymaktan nefret ederim ama yorum sayıları az geldiği için koyacağım sizi çok seviyorum iyi okumalar
Sınır: 100 vote 40 yorum
*Hatırlatma*
Dudağımda hissettiğim sıcaklıkla yerimde kalakaldım..Gözlerimi sıkıca kapamıştım..Kerem beni öpüyordu..Şuan beni öpüyordu..Hareket edemiyordum hiçbirşey yapamıyordum..Öylece kalmıştım..Keremin öpüşü dahada şiddetlendi..Karşılık vermek istiyordum onu özlemiştim ama yapamazdım..Her ne kadar yapamazdım desemde dudaklarım ona karşılık vermeye başlamıştı..Ellerini belime doladı..İstemsiz bir şekilde ellerimi boynuna doladım..Naptığımı bilmiyordum yapmak istemiyordum ama kalbim "Senin için huzur bu Zeynep!" Diye bağırıyordu..
ZEYNEP
Keremle bir süre daha öpüştükten sonra birbirimizden ayrıldık..
Z:B-ben K-kerem bu bir hataydı b-bu y-yani unut t-tamam mı?
Kerem beni kendine doğru çekti..
K:Şş sakin ol Zeynep..Herşey gerçekti..Ve bunu unutacak değilim yaşamamış gibi davranamam..
Z:N-neden yaptın?
K:Birşeylerden emin olmam gerek--
Duru tuvaletten çıkınca hızlıca Keremden ayrıldım.
D:Sen hala yani siz hala burdamısınııız?
K:Seni bekliyordum.
D:Peki ya o?
K:Zeynep.
D:Nee?
K:Onun adı var adı Zeynep.
Z:B-ben şey tuvalete girecektim.
Hemen acele bir şekilde davranarak tuvalete girdim..Suratıma bakmıştım..Dudaklarım kızarmıştı..Keremle öpüşmüştük.Onu çok ama çok özlemiştim..Dudaklarını..Nefesini..Herşeyini ama olamazdı..Biz olamazdık yapamazdım..Bu yaptığım bir hataydı..Onun sevgilisi varken bunu yapmamam gerekirdi..Ona karşılık vermemem gerekirdi..Yanaklarıma biraz su değdirdikten sonra tuvaletten çıkıp masaya doğrı gittim.Can ve Yağmur konuşmaya dalmıştı..Bende yerime oturdum..Kerem ve Duru yan yanaydı..Yemekler geldiğinde yemeye başladık.Bazen göz ucuyla Kereme bakıyordum.Gözgöze geldiğimizde hemen kafamı çeviriyordum..
C:Ee Zeynep sen neler yaptın bakalım?
Kerem'e bakmaya devam ediyordum..Onu çok özlemiştim..Herşeyden çok özlemiştim..
C:Zeyneep.
Z:E-Efendim?
C:Daldın gittin yaa.Naptın diyorum yurtdışındayken?
Z:Ben mi ıı şey iş güç işte..
C:Çalışıyor muydun?
Z:Ha-- Evet..Evet çalışıyordum..
C:Keşke gitmeseydin baya ayrı kalmıştık..
Z:Burada kalıp daha fazla acı çekemezdim..
Kerem yavaşça öksürmeye başlamıştı. Lisede Canla baya yakındım o benim olmayan kardeşim gibiydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Değişimi
Romanceİntikam almak için değişip 7 yıl üzerine gelen bir kadın..Ama hala aşık bir kadın..