ONU UNUTTUĞUNA EMİN MİSİN? 5.BÖLÜM

10.8K 281 22
                                    

YB GELDİ BAĞIMLI KOCAM YARIN GELİR ARKADAŞLAR YAZAMIYORUM HER GÜN LİSEYE YENİ GEÇTİM KUSURA BAKMAYIN BAZI YAZARLAR 2 HAFTADA BİR ATIYOR BEN HERGÜN ATIYORUM NEREDEYSE 1 GÜN GECİKTİ DİYE HER DAKİKA YB YAZMAYIN LÜTFEN ANLAYIŞ GÖSTERİN DERSLER ÇOK YOĞUN.. HERNEYSE İYİ OKUMALAR VOTE VE YORUMLARI BEKLİYORUM

5.BÖLÜM

*HATIRLATMA*

Elbisemi giydim.Kerem yıkılmıştı..Onu böyle görmek canımı yakmıyor değildi ama o benim lisede canımı çok yaktı.Şimdi onda sıra..Benim çektiğim acıları onun çekmesinde sıra! Elbisemi giydim ve gözüm bir çerçeveye odaklandı..Kerem ikimizle olan bir fotoğrafı çerçeveye koymuştu..İnanamıyordum gerçekten inanamıyordum.Benim fotoğrafımı odasına koymuştu..Yüzümde tebessüm oluştu..Fotoğrafı elime alıp gülüyordum..Belkide hoşlanmıştı benden? Olabilir miydi? Yada eve nadiren geldiği için fotoğrafı kaldırmayı unutmuştu..Fotoğrafa bakıp gülmeye devam ediyordum..Keşke lisedeki gibi bir kız olsam yine..Belki öyleyimdir ama kabullenemiyorumdur..Çerçeveyi bıraktım.Ve kapı açıldı..Gelen AHMET SAYERDİ! Babamın asıl katili!

A:Seenn....

ZEYNEP

Z:B-ben?

A:Sen işe yeni giren sekretermisin?

Z:Evet!

A:*sessizce* Kerem becermese şaşardım

Z:Efendim?

A:Yok bişey evine git istersen yada ben bıraktırayım.

Z:Ben giderim!

Odadan hızlıca çıktım Ahmet Sayerin yüzünü görmek dahi istemiyordum! Ailemin baş katili oydu.Onun yüzündendi herşey..O olmasaydı Kerem ailemi öldürmeyecekti..Veya Kereme patron olacaksın demeseydi Kerem belkide ailemi öldürmeyecekti.Belkide şuan burda olmayacaktım.Ondan intikam almak istemeyecektim..Evden dışarı çıkıp bir taksi çevirdim..Taksiye bindim yüzümde salakça tebessüm oluşuyordu..Neden diye soracak olursanız intikam aldım diye değil Keremin fotoğrafımızı hala sakladığı için sırıtıyordum..Aynı zamanda intikamımıda almıştım..Kerem Durunun peşinden koşuyodur muhtelemen..Koşsun bakalım hep o mutlu olacak diye birşey yok..O dünyanın en mutsuz insanı olacak!

KEREM

Zeynep Cansuyla sarılarak yatıyorduk.Onun kokusunu içime çekiyordum.Bu koku bana Zeynep'i hatırlatıyordu..Kokuyu içime çekiyordum.Bu kokuyu özlemiştim Zeynep'in kokusunu..Aynı parfümü kullanıyorlardı galiba..Şuan tek istediğim geçmişe dönüp Zeynep'ten ayrılmamak,onu kırmamak..Ona çok zarar verdim.Ben salağın tekiyim..Onun gibi masum ve güzel bir kıza zarar verdim..Çok pişmandım..Kapı açıldı.

D:K-k-kerem?

K:Duru!

D:S-sen

Duru koşarak çıkmıştı.Bende üzerime birşeyler giyip peşinden koştum..O bunu haketmiyordu kendime söz vermiştim birdaha asla bir kızı kırmayacaktım.Zeynep'i çok kırmıştım ve vicdan azabı çekiyordum.Artık kimseyi üzemezdim peşinden koştum ve kolunu kavradım.

D:Allah senin belanı versin KEREM! Defol git senden nefret ediyorum..

K:Bak Duru ben..

D:SAKIN PEŞİMDEN GELME SAYER! ARTIK HERŞEY BİTTİ!

Duru evlilik yüzüğünü yere fırlatmıştı..Ve koşarak gitmişti.Peşinden gitmeyecektim..Zeynep'ide evde bıraktım lanet olsun! Telefonumu çıkartıp Zeynep'i aradım.

K:Özür dilerim birden çıktım.

Z:Önemli değil..

K:Görüşürüz.

İntikam DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin