YB GELDİİ İYİ OKUMALAR VOTE VE YORUM BEKLİYORUMM
9.BÖLÜM
*HATIRLATMA*
Ukalaya bak ya! Beyefendi almış pijamamı öyle bakınıyor..Birini hatırlattı dedi.Gerçekten hatırlamış mıydı beni? Yüzümde salakça tebessümler oluşmuştu..Yerde 15 dk kıvrandım.Gerçekten yatamayacaktım.Kerem uyumuştu.Yanına yattım.Geriye döndü ve kolunu belime sardı.Kalp atışlarım ne zaman düzene girecek merak ediyorum! Kalp atışlarım dahada hızlandı.Kerem bana biraz daha yaklaştı..Gözlerimi kapayıp herşeyin yoluna girmesini diledim..Kereme baktığımda içimde değişik hisler oluşmuştu..Nefretim tamamen gitmişti.Böyle olmaması gerekiyordu..Planda bu yoktu.Nefretimin sevgiye dönüşmesi yoktu! Buna engel olmam lazımdı..Ama olamıyordum.Engel olmam gerekirken olamıyordum.Hatta ona daha fazla yaklaşıyordum..
ZEYNEP
Gözlerimi açtığımda bacağımı Kerem'in üstüne atmıştım.Kerem ise belime sıkıca sarılmıştı.Ellerim onun boynundaydı.Yavaşça eski pozisyonuma dönmeye çalıştım Kerem gözlerini açtı.Çok geç kaldım..
K:Günaydın
Z:Iı günaydın.
Hemen bacağımı üstümden indirip ellerimi kendime çektim.
K:Anlaşılan baya rahat uyumuşsun.Yerde.
Sırıtıyordu.Hayır yani sanki çok komik napıyım uyuyamadım.
Z:Ya ben uyuyamadım ondan yani.
K:Hıhı kesin.
Hemen yataktan kalkıp tuvalete gittim.Elimi yüzümü yıkayıp tipime baktım.Lensler ağzımı bozmak istemiyorum ama gözlerime sıçmıştı..Lensleri çıkarttım.Gözlerim sürekli kaşınıyordu ve kıpkırmızı oluyordu..En yakın zamanda göz doktoruna gitmeliyim.Bi çözüm bulmalı.Lenssiz olmaz sonuçta.Hadi Zeynep dayan sadece 1 gün dayan.Lensleri tekrar taktım.Çantamdaki düzleştiriciyle saçımı düzleştirdim.Saçlarım düzleşmekten yanmıştı neredeyse.Eski siyah saçlarımı özlemiştim..Bu pembeler çok sıkıcıydı..En yakın zamanda eski Zeynep'i geri döndürmeliydim.Bu böyle olmuyordu..İntikam almaya çalışıyorum,ama olmuyor.Deniyorum herşeyi yapıyorum Kerem mutsuz olsun diye sevgilisinden ayırıyorum ama mutsuz olmuyor.Ben mutlu oluyorum.Çünkü sevgilisinden ayrılıyor..Amacım onu mutsuz etmek acı çektirmek..Niye ilk sevgilisini hedeflediğimi bende anlamıyordum.Keremin telefonu çalmaya başladı ve telefonu açtı.
K:Efendim...Cansu hanımlayım...Bende seni..Görüşürüz güzelim.
Bende seni ve görüşürüz güzelim mi? Kalp atışlarımın ritmi değişmişti.Bu ritim ölüme yakın bi ritimdi.Soracaktım ama soramıyordum.
K:Duru arıyor selamı var.
Z:D-durumu?
K:Evet
Durumu arıyordu yanlış mı duymuştum? Olamazdı.Onlar ayrılmamış mıydı? Tekrar mı barıştılar şimdi..Bu kadar basit miydi? Evleneceklermiydi? Peki ya ben buna nasıl dayanacaktım nasıl olacaktı bu? Bu kadar olayını içinde onların evlenmesinimi izleyecektim.Gözlerimdeki yaşlar çoktan akmaya başlamıştı.Yanağıma bile gelen ıslaklığı farketmemiştim..Kerem bana bakmıyordu.Tuvalete girdi.Nefesimi sıkıca tuttum..Gözlerimi kapattım.Bu olamazdı bunu engellemeliydim.Tek birşey anlamıştım..Ne yaparsam yapayım Duruyla barışacaktık.Belkide en doğrusu gerçek Zeynep'i ortaya çıkarmaktı..Belkide Zeynep Yılmazı görünce evlenmekten vazgeçebilirdi?
KEREM
Sabah kalktığımda Cansuyla sarmaş dolaştık..Onun kokusu bana Zeynep'i hatırlatıyordu.Sadece onu..Telefonumun çalmasıyla irkildim.Arayan Duruydu..Neden arıyor diye soracaksanız Duruyla barışmıştık..Beni arayıp bizim evleneceğimizi ve birbirimizi sevdiğimizi söyledi.Bu hatamı hoş karşlıyacakmış artık hiçbirşeye engel olmayacakmış..Beni çok sevdiğini vb. Şeyler söyledi.Klasik şımarık kız sözleri işte..Gelgelelim asıl konuya..Ben Duruyla evlenecektim şaka maka bu ciddi birşeydi.Emin miydim? Evet emindim.Her ne kadar şımarık olsada o benim yaralarımı sarıyordu.Ama ona kesinlikle aşık değildim.Ondan evlenmem için bir mucize olması gerekiyordu..Zeynep gibi bir mucize..Tuvaletten çıktım.Cansu ortalıklarda yoktu.Gömleğimi giyip otelin kahvaltı bölümüne indim.Köşede oturuyordu.Açık büfeden birşeyler alıp yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Değişimi
Romanceİntikam almak için değişip 7 yıl üzerine gelen bir kadın..Ama hala aşık bir kadın..