YİNE Mİ SEN? 15.BÖLÜM.

9.6K 295 33
                                    

EVET YB GELDİ BAĞIMLI KOCAM BİLGİSAYARDA KALDIĞI İÇİN BÖLÜM ÖYLECE KALDI BUGÜN BİLGİSAYARA GEÇEBİLİRSEM ATICAM YORUM VE VOTELARINIZ ÇOOK ÖNEMLİ CANLARIM LÜTFEN VOTE VE YORUMLARI YÜKSEK TUTUN SİZİ SEVİYORUM BÖLÜMÜ EN KISA ZAMANDA ATMAYA ÇALIŞACAĞIM İYİ OKUMALAAR :** <3

*Hatırlatma*

Z:Hoşçakal Kerem..Seni hiç unutmıycam hep aklımda olucaksın.

Kapıyı yavaşça açtım.

K:Z-Z-Zeynep d-dur.

KEREM

En son nikah salonunda gözlerim kapanmıştı.Gözlerimi açtığımda bembeyaz bir koridorda Zeynep'i arıyordum.Ona yetişmeye çalışıyordum.En sonunda onu görmüştüm bembeyaz bir tül giymiş,beni çağırıyordu.Ona doğru gitmeye çalışıyordum ama gidemiyordum.Önümde kocaman bir engel vardı.Bu engel o kadar güçlüydü ki yanına gidemiyordum.Zeynep'in sesini dahada yakından duymaya başlamıştım.

Z:Hoşçakal Kerem..

Zeynep öyle dediği anda bana veda ettiği anda elinden tutup kendime çektim.Ve gözlerimş açtım.Hastahane odasındaydım makinelerden ses geliyordu.Kapıya doğru baktığımda Zeynep'i gördüm.Ve ona seslendim.

K:Z-Z-Zeynep d-dur.

Arkasını dönüp bana baktı ben ise yarım açık gözle ona bakıyordum.Gözleri kıpkırmızıydı.Çok mu ağlamıştı?

Z:K-kerem...

K:B-bunca öhö yıl nerdeydin?

Zeynep'in sesini net duyduğumda sanki hayat yeniden başlamıştı benim için.Gözlerimi tamamen açtım.Neden hastahanedeydim ki ben? Şuanda Zeynep'in gönlünü almam gerekirken karşısında yatıyordum.Yavaşça oturmaya başladım.

Z:K-kendini yorma..

K:Zeynep..Neden çıkmadın bunca yıl karşıma? Ben herşeyden dolayı çok üzgünüm o zamanlar ergendim.Bunların olacağı bu kadar vicdan azabı çekeceğimi bilemezdim.Ben herşey için çok üzgünüm lütfen lütfen beni affet.

Zeynep gözlerimin içine bakmıyordu.Kafasını yere eğmiş parmaklarıyla oynuyordu.Arada bir burnunu çekiyordu.Ağlamaya devam mı ediyordu?

K:Zeynep tepki ver nolur.Söv,bağır çağır,tokat at herşey yap ama yeter ki konuş Zeynep.Çekip gitme..

Kafasını yavaşça kaldırıp bana baktı.Onu incelemeye devam ediyordum aynıydı.Hiç değişmemişti..Sadece saçları biraz daha kabarmıştı.O...O kusursuz ve mükemmeldi..

Z:Kerem..Nasıl yaptın? Benim gururumla nasıl oynadın? Biliyor musun ben seni o kadar çok sevmiştim ki.Senin için herşeyi yapardım ama sen beni kullanıp attın.Benim ilklerim hep seninle olmuştu Kerem..Ama sen hepsini mahfettin.Ailemi öldürdün.Sadece ailem yüzünden bana yakın davrandın..Neden yaptın bunları neden yaptın! Baban sana şirketi versin diye yaptın tabiki! Herşey senin Kerem! İstediğine kavuştun umarım mutlusundur.Ailemi, güven duygumu,kalbimi elimden aldın.Biliyor musun bu hayatta sadece tek birşey biliyorum.Senden nefret ediyorum!

Zeynep ağlayarak bunları söylüyordu.Sesi gitgide yükseliyordu ve ben daha kötü oluyordum.Benden nefret ettiğini söyleyip kapıya vurup çıktı.Haklıydı sonuna kadar haklıydı.Onu gördüm özür diledim artık rahat etmem gerekirken neden daha fazla kasıyorum? Neden o gelince dahada kötü oluyor? Yanağımda ıslaklık hissettim.Lanet olsun ben ağlıyor muydum? İlk defa böyle duygular hissetmiştim.Adını veremediğim duygular..İçeriye annem ve babam girdi.

A:Oğlum! Iyisin dimi.Hepsi o kız yüzünden oldu! Onu bulup bunu ödeteceğim.

K:Baba hayır.Ona dokunma! Onun yüzünden değil sadece başım döndü.

İntikam DeğişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin