dağınık, karanlık, boş, saçma sapan| ithaflı bölüm

1.4K 54 24
                                    

Bu bölüm julelabae   ithafen diğer sevdiğim kişilere diğer bölümler ithaf gelecek. İsminizi yazmayın ben kime ithaf edeceğimi çok iyi biliyorum.

Bağırmasıyla arkama dönmüş ve kaşlarımı çatmış şekilde siper almıştım.

Dedim mi biliyorum ama dövüşmeyi çok severim. Çocukluktan beri.

Yani bu zevk başıma hergün tutanak diye bir şey açıyor.

Ama ben mutluyum yani. ;)

Neyse ki derslerim iyi B-)

Belli ki buraya bir bok yemeye gelmişti. Yoksa niye gelsin?

Düşüncelerle boğuşurken odam gibi dağınık, geleceğim gibi karanlık, hayatım gibi boş, dersler gibi de saçma sapan beynimi kurcaladım.

Evet bulmuştum, dağınık odamdaki en büyük şey.

Yani bir kıyafet, para vs. sizin için önemli ne varsa o.

Ben: Tabii ya o gün hesaplaşmadık ve sen bana en özel gününde seni rezil edeceğim demiştin. Salak mısın kızım? Gün bitti bile.!!

Azra: Benim için yeni başlıyor tatlım.

Demesiyle saçıma yapışması bir oldu. O benim saçıma yapıştı diye bende onun saçına yapışacak kadar aptal değildim ben.

Bu yöntemle daha çok çekecekti ve öyle kalacaktı.

Kendimizi savunmamız lazım kızlar.

Ben de benim saçımı tutan elini cimcikleyip bileğini ters çevirdim.

O anda acı içinde kıvranıp hönkürmeye başladı it.

Sonra üstüme atladı. Ters dönüp üstüne geçtim ve okkalı (öyle mi denir bilmim :-$ ) bir tokat geçirdim. O kendini korumaya çalışıyordu ama nafile. Bir süre öyle dövüştük.

Gece olduğu için etrafta kimsecikler yoktu. Galiba saat 01:48 olmalıydı.

Onun ayağa kalkmasıyla irkilip ayağa kalktım ve gözlerimi yumup elimi iyice sıktım. Ama öyle böyle değil. Galiba hayatımdaki en iyi sıkışımdı ve en iyi yumruğum olacaktı.

Sesler duyuyordum ama umrumda değildi.

Gözlerim hâlâ yumulmuş şekildeydi. Yumruğu attım ve kime geldiğine bakmadan acıyla karışık sinirli bir hayıflanma duydum.

Gözlerimi açtım ve kim olduğuna baktım.

Ama bakmaz olaydım. =-O

Acaba kim?? Çok zor dimi? Dünya kadar ödevim var ve şarjım %3. Evet okul bitti ama yaz okulu var. Amk yaz okulu. Neys bugünkü 3. bölüm. Kıymetinizi bilin şarj yeterse bir bölüm daha atarım. Ve yarın kursa gitmeden önce de atarım. Bu arada 3 gün gibi süre zarfında yaklaşık 250 okunma olmuş çok thankss.💕💓💞

Tesadüf & Reynmen (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin