BAŞDÜŞMAN

1.1K 47 146
                                    

myroseikra cikolatalisut2007 sdeyrnx ithafen 💙

-Hatırlatma-

Bunu demele Emre sağ, Aras ise sol koluma  girdi. Bende yavaşça olduğum yerden doğruldum. Elif kapıyı açtı. Kendimi direkt dışarıya attım. Koridorda ilerliyorduk.  Arkamı dönmemle şok geçirmem bir oldu..

-Hatırlatma son-

Gördüğüm manzara karşısında kalbim paramparça olmuştu. Yıkılmıştım.

Benim eski saplantılım ve Nil sarılıyordu.

Benim eski saplantılım ve Nil sarılıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Evren'in saplantılısı Arda)

Ben çok acı çekmiştim. Adı 'baba' olan o lanet şeyden. Ben 10 yaşımdayken annemle bizi terk etmişti. Sadece geriye küçük villayı bırakıp gitmişti.

Orada kalmıştık annemle ve birikmişimizle geçinmiştik. Sonra annem çalışmıştı. Hani insanlar düşünür ya 'zengin insanlar bu hayatta ne kadar şanslı' ama çok yanlış bir söz.

Bazen öyle acılar vardır ki para bile kapatamaz o acıyı.

Zira ben fakirlikte nirvana yapmış bir ailede ama huzurlu bir ailede doğmayı seçerdim.

Batsın şu lanet para.

6 yıl boyunca öyle geçinmiştik. Ben bazen gizlice okula gitmeyip çalışıyordum. Ama huzurluyduk annemle.

Ben 16. yaşıma girdiğim gün o 'baba' kılıklı 'pis herif' gelmişti. Göz altları morarmış, annemle aynı yaşta olmasına rağmen annemin yüzüne göre kırışmıştı yüzü.

Her halinden o lanet uyuşturucuyu kullandığı belliydi. Geldiğinde şirketi de batırmıştı. Parasız pulsuzdu. Annemle doğum günümü kutlarken girmişti odaya. Sıçmıştı en güzel anımın içine.

Her yeri dağıttı, anneme bağırdı son olarak da cebinden çakı çıkarıp anneme doğrulttu. Buna dayanamadım ve bağırarak çakıyı ona saplamıştım.

Annem benim hapishaneye girmem korkusuyla o pis heriften özür dilememi söylemişti ama ben nah dilerdim.

Anneme sert çıkışmıştım. İstemeden de olsa kalbini kırmıştım. O pis herif yanımıza gelip polise onu bıçakladığımı anlatmadığını ama onun söylediği o saplantılım olacak Arda ile evlenmem gerektiğini söylemişti.

Tabii her ne kadar buna 'evlenmek' deniliyorsa. Beni satacaktı. Arda zengindi ve benle evlenirse babama şirketini kurataracağını söylemişti.

Eskiden 'babam' olacak pis herifin gitmediği sıralar, Nil'in babası ve o herif yakın arkadaştı. Nil'in babası beni koruyordu ama Nil inceden inceden kıskanıyordu. Sezebiliyordum yani.

Tesadüf & Reynmen (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin