Saatlerce ağlamışlardı resmen. Berfin hem benim hem onların kardeşi olmuştu. Özellikle Elif'in. Elif 2. öz ablasıydı. Her derdini onlada paylaşırdı. Biraz daha ağladılar ama artık buna dayanamadım.
Ben: Öğğfff içimi baydınız he. Tamam biz hastaneden çıkalım sonra cenazede bol bol ağlayın. Ama lütfen şu hastaneden çıkalım. Rahat nefes alamıyorum.
Gözündeki yaşı silerek konuştu Aras.
Aras: Valla doğru söyledi kız. Sizi gidi sulu gözler.
Elif iç çekerek konuştu.
Elif: Bize diyine bak sen. Resmen bir barajın gölünü kuruttun beğğ!
Emre: Oğff susun tamam ya! Ben çıkış işlemlerini halledip geliyorum.
Diyerek yanımızdan ayrıldı. Aras ise onun yanına gitti. Nil hâlâ gelmemişti.
Elif: Şimdi sen bize anlat bakalım. Erkeklerin yanında sormadım. Hayırdır bu Yusuf mevzusu?
Duru: Biliyorsun sen, Nil Yusuf'a yıllardır aşık. Bak kızım bu Yusuf arkadaşlığınızı bitirir dikkat et!
Ben: Ya Yusuf'la benim aramda hiç birşey yok! Hem ben daha düne kadar tanımıyordum. Tamam biliyordum Nil'in aşık olduğunu ama Yusuf'u hiç görmedim. Bakın şimdi
Diyerek imza günü yaşananları ve Burak'la gördüğüm anı anlattım.
Ben: İşte her şey böyle. İnitihar ederken beni görmüştür büyük ihtimalle sonra sadece kurtarmıştır. Olay bu abartmayın. Merak etmeyin Nil ile Yusuf'un arasınıda ben yaparım. (Heee nah)
Biz bunları konuşurken kapı açıldı. Emre ve Aras girdi içeri.
Emre: Tamam hadi toparlanın gidiyoruuuz.
Ben: YES BEĞĞ¡¡¡
Aras: Evren?
Ben: Buyrun benim ifindim.
Aras: Niye Burak'a böyle davrandın?
Emre: Evet kötü bir niyeti yoktu.
Ben: O pisliğinin adını ağzınıza almayın.Hepsi anlamsız bakışlar attılar. Bende bilmiyordum içimdeki nefretin nedenini. Ama nefretim dinmek bilmiyordu ki.
Ben: Heeğ birde yarın okula gideceğim lamı cimi yok!
Hepsi: Ama din-
Ben: Şişt birinizi öldürmeden susun beğğ! Gi-de-ce-ğim
Aras: Evet karşınızda Ben Evro.
Duru: Öğğhkk kuscağmm 🤮
Elif: Buzz buzz 🥶
Ben: Offf anladık. İğrenç espri. Susun ama beğ gidelim artık.Bunu demele Emre sağ, Aras ise sol koluma girdi. Bende yavaşça olduğum yerden doğruldum. Elif kapıyı açtı. Kendimi direkt dışarıya attım. Koridorda ilerliyorduk. Arkamı dönmemle şok geçirmem bir oldu..