Gıcık Şey

1.5K 54 19
                                    

Konuşma bittikten sonra etrafa odaklandım artık herkes dağılmıştı. Sadece imza atan fenomenler ve birkaç kişi daha.

Gözlerimle Nil'i arıyordum. Yoktu. Sanki yer yarılmış bizim süzme salakta beleş ev diye içine girmişti.

Benim olduğum bölüm bayaa ıssızdı. Karşımda yazarlar yanımdaki masalarda da fenomenler vardı. Sanırsam sağımda Berkcan, solumda ise Şeyda diye fenomenler vardı.

Tanımıyordum. Dedim ya sosyal medya kullanmıyordum. Her neyse ben Nil'i hâlâ bulamamışken yanıma görevli gelip çıkabileceğimi söyledi.

Tam çıkıyordum ki Şeyda dediğim o fenomen bana seslendi.

Şeyda : Heeey baksana! Sabahtan beri tanışamadık.

Yorgundum, sinirliydim, açtım, susamıştım ve en önemlisi de uykusuzdum. Sanırım biraz fevri davranmıştım.

Ben : Tanışmak isteseydim tanışırdım zaten.

Galiba kırmıştım ama elimde değildi. Gözlerini devirdi ve aynı anda suratı düştü.Bir şey dedirttirmeden gittim.

Şeyda'nın yanı çok kalabalıktı. Bir sürü fenomen olduğunu varsaydığım insan ve Yusuf.

Galiba çok hatta çok çok fevri davrandım.

Evet bir özür borçluydum.

Ama sorun şu ki ben şu ana dek kimseden özür dilemedim ve nasıl dilenir hiç bir fikrim yoktu.

Bu düşüncelerimi kenara çekip Şeyda'nın yanına gitmeye karar verdim ki Lise'den ve hâlâ (çünkü hâlâ lisedeyim sjsjcxyy) düşmanım olan Azra ike karşılaştım.

Gıcık şey.

 Gıcık şey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Azra

Bana bağırmasıyla arkamı döndüm.

Hellöww size bir takma ad bulmak lazım da sonra. Bu gün söz verdiğim için elimden geldiği kadarıyla bölüm atacağım. Benim tonlarca işim varken ve üstelik şarjım 8'ken sizin için çabalıyorum. Ne zaman müsait olsam aksilik çıkıyor ve meşgul oluyorum aq. Beni bahtım. Neys bb.He birde Yusufi bir kaç bölüm sonra olaya dahil oluyor. Kısa ama öd elimden bu kadar geliyor. Neys öd ve bb.

Tesadüf & Reynmen (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin