Hani bu okula...

812 43 112
                                    

Arkadaşlar öncelikle hepinizden çok özür dilerim.😞 Telefonum bozuldu -ki arada bir gidip geliyor telefonum- ve 1 hafta tamirdeydi. Hiçbir yerde hiçbir şekilde aktif olamadım.Telafi edeceğim söz.♥ Sizleri çok seviyorum. Artık bölümler gelecek .

-Hatırlatma-

Bu arada ben, Elif ve Aras 12-H. Duru ve Emre ise 12-F'de. Maalesef sınıflarımız aynı değil ama karşı karşıya. Ha birde 12-F' de şirifsiz Nil'de var ama gider herhal okuldan.

-Hatırlatma Son-

Bende odama çıkıp uyudum ve gözümü meşhur alarmın sesiyle açtım. Bir müddet alarma küfürler saydım ve banyoya gittim.

Ben banyodayken  Elif ve Duru'nun konuşma sesleri geliyordu. Onlara bağırarak 'Azıcık daha konuşursanız geç kalacağız' dedim. Onlarda 'tamam' demekle yetindiler.

Saçımı tarayıp at kuyruğu yaptım, dişimi fırçaladım sonra sadece rimel ve eyeliner sürdüm. Odama doğru yol aldım.

 Odama doğru yol aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Evren ve kıyafeti)

Kıyafetimi giydikten sonra ise kızları bekledim. İkiside sırıtarak yanıma geldi.

Ben: Noldu niye sırıtıyorsunuz?

Duru: Hiiç.

Elif: Okula git anlarsın.

Of çekerek kapıyı açtım ayakkabılarımızı giyip çıktık. Bir müddet sonra okula geldik ve 1. kata çıkıp Duru'dan ayrıldık. Sonra bizim sınıfın kapısına yöneldik.

Ben: Elif ya şimdi girmesek buraya.

Elif: Aa daha düne kadar okula gitmek istiyorum diyordun şimdi noldu?

Ben: Bilmem.

Birden aklıma gelen şeyle yüzümü düşürdüm.

Elif: Noldu?

Ben: E şimdi karşı sınıfta Nil var e bu sınıfta da Burak.

Elif: Merak etme ya hem Aras'ta bizle birşey olmaz.

Ben: Peki.

Son lafımı derken kapının oraya geldim ve kapıyı açarak sınıfa girdim. Birden herkes bana dönmüştü, dönmekle kalmamış garip garip davranışlar sergiliyorlardı.

Evren: N'oluyor be!

Derken en ön sırada ve benim yakın arkaşlarımdan, saf bir kız olan Bahar lafa atladı.

Derken en ön sırada ve benim yakın arkaşlarımdan, saf bir kız olan Bahar lafa atladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu arada Bahar iyi karakter olacak. Ben her kitapta okuyorum hep kötü karakter oluyor.Ben Bahar'ı çok seviyorum ama Yusuf'la fazla yakıştıramıyordum. Bide burada değişik çıkmamışmı :d)

Bahar: Aman sen onlara ne bakıyorsun! Hiç güzel görmemişler.

Bunu derken olduğum yerden ona öpücük attım ve sınıfa döndüm.

Ben: Bana bakın lan! Yani bakmayın lafın gelişi bana bakın dedim. Eğer biriniz daha bana bakmaya devam ederse gözlerini oyarım!

İşte ben sınıfta böyleyim.😂

Herkes lafımdan sonra önüne döndü ve bende en arka sıraya Elif'le beraber oturdum. Bugün Aras'ta Burak'ta  gelmemişti.

Hocanın gelmesiyle toparlanıp derse başladık. Sonra test çözdük. 2 dersimiz test çözmekle geçmişti. 3. dersin sonunda Duru'ların yanına yani karşı sınıfa gitmeye karar verdik.

Hâlâ Elif'in suratındaki sırıtış devam ediyordu. Bir anda ciddileşip;

Elif: Şey Nil gelmiş bugün.

Demesiyle suratım düştü.

Elif: İstersen Durugil gelsin.

Ben: Yok! Gerek yok! Napabilirki o piç bana!

Karşı sınıfa geldik. Gözlerimle sınıfı süzdüm. Duru ve Emre en ön sırada  test çözüyordu. En arkada bir çocuk vardı yatıyordu. Ama... saçları çok güzeldi.Neden bu ayrıntıyı verdim ki? Ve birde o çocuğun önündeki sırada Nil, Sude ve Ezgi vardı. (sdeyrnx & reynxhancii alın size jestt. Amma sorry :'( because bad karakter olacaksınız. Ha birde ingilizceme sıçim. Ha birşey daha bidaki bölümde sizin karakterinizin resmini koyacağım sevdiğiniz biri varsa yazın.)

Hemen yeni birilerini bulmuş piç. Birde benim düşmanlarımı! Sude ve Ezgi benden çok dayak yedi ama hâlâ kaşınıyorlar.

Duru ve Emre'ye seslenip tahtaya yaslandım. O sırada yanıma Nil, Ezgi ve Sude geldi.

Sınıfta sadece ben, Elif, Duru, Emre, Nil, Sude, Ezgi ve o çocuk vardı.

Nil: Oo bakıyorum kimler teşrif etmiş!

Ben: Valla kimin teşrif ettiğini bilmem ama kimin kaşındığını bilirim.

Ezgi: Hadi yaaa!

Sude: Kim kaşınıyormuş?

İkside bunu gıcık bir tavırla söylemişti.

Elif: 2-3 saniye önce anıranlar tatlım.

Duru yanımıza geldi ve Emre ise bizi ikna etmeye çalışıyordu sınıftan çıkmamız için.

Emre: Kızlar boşverin kendi hallerine bırakın!

Ben: Oldu canım sonra kurbanlık dana gibi okulda firar etsinler.

Nil: Ne diyosun sen be!

Duru: İşte sizden bahsediyor.

Sude: Şimdi ben sizden bir bahsedeceğim.

Demesiyle üzerimize atladı Emre ise onu geri itekledi. O sırada zil çalmıştı ve sınıfta dolmuştu.

Bu sefer bağırarak konuşuyordu mal herkes duysun diye.

Nil: Senin burada ne işin var? Hani bu okula 'babası tarafından terk edilmişler' giremiyordu.

Demsiyle herkes bana dönüp meraklı gözlerle ne yapacağıma bakıyorlardı. Ben ise her zamankinin tersine şiddetle değil lafla cevap vermeye karar verdim.

Ben: Biliyormusun? Benzer soruyu bende tam sana soracaktım. Hani bu okula 'Oruspular' giremiyordu.

Dememle herkes büyük bir 'Ooo' çekti. Nil'in  her halinden sinirlendiği belliydi. Arkamı döndüğümde Elif Sude'yle, Duru ise Ezgi'yle kavga ediyordu.

Tam onları ayırmaya çalışacaktım ki Nil boş anımdan yararlanıp saçımı kavradı ona döndüğümde ise tokat geçirdi. Tokatın etkisiyle yere yığıldım.

Elimle yanağıma dokunmuşken 'bir zamanlar en yakın arkadaşım olan Nil'in bana tokat attığı' geldi aklıma o anda gözyaşlarımı tutamamıştım.

Elini bana uzatan el erkek eliydi. Emre'dir diye düşünüp elini tutup ayağa kalktım. O anda gözlerimi kapatmıştım çünkü kalbim yanıyordu. O sırada beni kucaklayıp koridora çıkardı.

Gözlerimi açıp ona baktım, bakmamla şok geçirmiştim.


Tesadüf & Reynmen (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin