myroseikra o fobiyi bana kazandırmayacaktın. Sana çok kıl oldum yaw ama kıyamadım alın gününden önce bir jest yapayım size. Kıymetimi bilin. Sizlere aşığımyoreee.💙♥💖
-Hatırlatma-
Bunu demesiyle zafer gülüşümü üç maymuna sunup kollarımı açtım ve Emre'nin gelmesini bekledim. Emre gelip bana sarıldı o sırada kapı çaldı gelen .....
-Hatırlatma Son-
Gelen Nil'di. Onun gelmesiyle Elif ve Duru suratını buruşturdu.
Emre: Ne işin var neden geldin?
Nil: N'oldu, bakıyorumda satmışsınız beni hemen.
Aras: Kızım sen malmısın mal taklidi mi yapıyorsun he?!
Duru: Yok cidden malsın sen be! Bir de pişkin pişkin laf söylüyor.
Elif anlamsız bir surat ifadesi takınarak;
Elif: Hah sabah en yakın arkadaşımın saplantılısıyla pardon onu taciz etmeye kalkışan piskopat yavşakla sarılan bendim değilmi Nil hanım?
Nil hâlâ pişkin pişkin gülüyordu.
Nil: Haa o konu. Noldu canım? Kıskandınızmı?
Elif: ŞUNA BAK YA ORUSPU BİDE PİŞKİN PİŞKİN KISAKANDINIZ MI DİYOR! PİÇ GELDE BEN SANA KISKANMAYI BİR GÜZEL GÖSTEREYİM.
Derken Elif Nil'e saldırdı. Bir tane tokat geçirdi. Her yer öyle yankılandı ki.
Emre ve Aras Elif'i tutup kenara çektiler. Bense ağlıyordum.
Bir arkadaş nasıl sırtından bin kez bıçaklanır?
Tanıyamıyordum onu? Nil gerçekten Nil değildi.
Ya da sen onu hiç tanımamışsındır.
Sus iç ses! Gerçekten mecalim yok.
Duru: NİYE KARIŞIYORSUNUZ YA! BIRAKIN ÖLDÜRSÜN ŞUNU! DUR HATTA BEN DEVAM EDEYİM YARIM KALAN İŞE.
Diyerek o da hâlâ tokatın etkisinde ama bir o kadarda piç gülüşüyle etrafa bakan Nil'e tekme attı. Nil bunun üzerine yere yığıldı.
Dayanamayıp bağırdım.
Ben: YETER! YETER ARTIK GİDİN! BEN başbaşa konuşacağım onunla.
Git gide kısılan sesim çaresizliğim göstergesiydi. Ağladığım her halimden belli oluyordu.
Elif: Bu oruspu yüzünden kendini üzme! Ağlama bir daha.
Derken Nil'e imalı bakış attı.
Nil: KİME ORUSPU DİYORSUN LAN SEN?
Elif: Yazık! Algılama problemin var galiba! Bir bak etrafına senden başka oruspu varmı?!
Nil: Gel sana göstereyim ben gel gel!
Diyerek Elif'e atladı. Onu saçından çekiyordu. Elif ise savunmasız olduğu için sadece inliyordu.
Onun inleyişleri kulağımın içini doldurdu. Kendime o kadar acıyordum ki. Gerçek dostum orada benim yüzümden acı çekerken ben sadece bakmakla yetiniyordum. Kalkamıyordum şu lanet yataktan!
Emre direk Elif'i belinden kavrayıp kenara çekti ve Nil'e ters ters bakıp Elif ile beraber kapıyı çarpıp çıktı.
Aras'ta kapının kulpunu tuttu ve Nil'e bakarak;