Basit!| Tanıştılar bir oh çekin

1.4K 53 69
                                    

Bu bölüm bana tanışmadılar diye isyan eden reynmen__ e gelsin al bak tanıştılar knk. Göbek felan at, kınada yak.

(Kopyala yapıştır yaptığım için böyle çıktı şimdi hiç uğraşamam idare edin artıkın)

Arkamı dönmemle bana küçük bir kedi yavrusu gibi  ama sinirle karışık bakan Yusuf'u gördüm.

Azra kenara çekilmiş elini ağzına götürmüş, suratıma böm böm bakıyordu.

Onun bu bakışın karşılık kafamı "ne var?" dercesine salladım. O hâlâ Yusuf'a yani adını Yusuf bildiğim çocuğa odaklanmış, gittikçe de merakı büyümüştü.

Galiba kıpkırmızı olmuştum o anda. Sonuçta birini vurdum, hemde hiç tanımadığım birini.

Yanlış anlamayın fenomen olduğu için değil. Yoldan geçen biri olsaydı da utanırdım. Hem ne kadar takipçisi oabilir ki? En fazla 50.000 taş çatlasın 100.000

Yusuf'un bakışları benim üzerimdeyken ben kafamı bir Azra'ya bir Yusuf'a çevrirerek endişeli bakışlar atıyordum ki sessizliği Azra salağı bozdu.

Azra: Yu-yusuf canın acıyor mu ?(sözelim berbat çaktırmayın sjsjşğçş)? D-dur ben bir buz getireyim.

Dedi ve sonra bana dönerek,

Azra: Kızım sen salak mısın? 4.598.600 takipçisi olan adama yumruk atıyorsun! Harbi mal! Bari bana vursaydın. Git bi özür dile.

Ney? 4.598.600 mü? 4.5 milyon. Şu bildiğimiz milyon.

Endişeli ifadelerim birden şaşkın ifadelere dönüştü.

Azra içeri girdikten sonra Yusuf'uun gözlerine kilitlenmiştim.

O bana bakıyordu ben ona, aslında ben saatlerce ona bakabilirdim. Sıkılmazdım asla.

Gözleri evet evet Ela. O eşsiz renge sahip gözleri bana tuhaf tuhaf bakarken bu ifade kızgın mimiklere dönüştü ve lafa atladı.

Yusuf: Kızım dikkat etsene ya! Sen harbiden asabiymişsin!

Bu sefer anlam veremediğim bir ifade konmuştu yüzüme.

Ben: N-ne ne diyorsun ya sen! Harbiden derken?

Yusuf: Şeyda'ya yaptığını gördüm! Niye böyle davrandın kıza?

Ben: Uff amma tanışmak istediniz he! Açım, yorgunum, susadım, sıkıldım ve en önemli uykusuzum. Benden nasıl sağlıklı cevap beklersin? Ben Evren nokta.

Yusuf: Sen harbiden manyaksın he! Bu gidişle sen evde kalırsın.

Ben: Kiiim beeen. Been ve evde kalmak. Vallaha senin kalacağın kesin de benimki değil.

Bunu söylerken sanki sesim biraz ince çıkmıştı.

Yusuf: Hallah allah çattık ya iyiki bir selam verelim dedik!

Ben: Demeseydin, gereksizdi. Selam veren çoktu zaten.

Yusuf söylediğime karşı kahkaha attı ama komik değildi ki.

Yusuf: Sana selam veren çoktu bir git kızım Allah aşkına!

Ben: Efendim efendim?

Yusuf: Diyorum ki şurada tüm genç kızların hayalı yakışıklı, sempatik, dalyan gibi bir Reynmen duruken şu sıradan kıza kim selam verir?

Ben: Birincisi beyefendi siz tüm genç kızların hayali yakışıklı çocuk değilsiniz. Üstelik hiç bir genç kızın hayali olmayan yakışıksız, sempatiksiz birisiniz.(çarpılajam 😂 şjsyçğs) İkincisi ben sıradan bir kız değilim. Benim sıradan olmayan bir kız olmam için 4.5 milyon takipçiye ihtiyacım yok, ben her türlü sıradan değilim ve senin tanıdığın kızlara benzemem. Eğer karakter ve sıradanlık kavramı takipçi sayısıyla ölçülü olsaydı herkes adamlık tarslardı. Ama ülkeye bakıyoruz her 1 milyonda biri adam.

Yandan gelen ooooo seslerini duymadan  arkamı dönmüştüm ki Yusuf'un sesini tekrar duydum.

Yusuf: Basit! Ben Yusuf nokta.

Sinirlenmiştim o da aşırı. Hiç istifimi bozmadım dik bir duruş ve piç gülüşü attıktan sonra kafamı gökyüzüne doğru çevirip derin bir nefes aldım. Bağırarak konuştum.

Ben: O lafı alır münasip bir yerinize sokarım. Hem size isminizi soran olmadı. Salak bey!

Yusuf: Sanki sana soran oldu!

Onun bunu demesiyle hızlıca eve koştum.

Gözümden istemsizce bir damla yaş gelMedi. şjçğştyy Çünkü sinirliydim ve sokaktan sıradan bir insan için ağlamaya değemezdi.

Alın halaya çekin tanıştılar. Ben size baştan ağırdan alacağım dedim gari. Yavaş yavaş. Tanışma bu bölümde olduysa sevgililiği özellikle evlenmeyi siz düşünün.😂 Uykuya aşık olan ben size bölüm atmak için saat beşte uyandım. Değerinizi bilin.
Haa birde
reyn1king
rainwomeen
reynmen__
reynsever
sdeyrnx
julelabae
Sıralamasız sizi çok seviyorum 💕💘😂😘

Tesadüf & Reynmen (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin