•Canımlar yorum atın. Merak etmeyin ölmezsiniz. Eski aktifliği istiyorum yaaa ;((
-Hatırlatma-
Yusuf: Noldu artık söylicekmisin.
Ben: Başımızı yaktın Yusuf!
Söylemeyeceğimi anlayınca pes etti. Ben biliyordum kesin bir şey yapacak bu bize. Bittik yani. Tutanak tutulursa mahvolduk. Son senemiz ya son. :(
-Hatırlatma Son-
Kapıyı tedirgince tıklattıktan sonra içeri girdim. Ben ne kadar korksamda Yusuf bir o kadar cesurdu. Aslında ben tutanak veya disiplinden korkmam ama bu sene son senem ve anneme sözüm var. Sonuçta annemden başka kimsem yok.
Müdür Yardımcısı: NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN YUSUF! BİR ÖNCEKİ OKULUNDAN NEDEN GELDİĞİNİ SENDE BENDE İYİ BİLİYORUZ. AMACIN NE?
Yusuf: Benim amacım falan yok.
Tarihci: Neden çağırdın Evren'i?
Ben: Hocam ben de-
Yusuf: Hocam ben İpek Hocanın vuracağını görünce çağırmak istedim. Bu kadar.
Müdür Yardımcısı: SENİN NE HADDİNE?
Yusuf: Doğru ne haddime. Zaten bir teşekkür bile alamadım.
Son cümlesini fısıldayarak söyledi ama odadaki herkes duydu. Sanırım onu istemeden çok kırmıştım. Bunun farkındaydım ama ne yapabilirdim ki?
Müdür Yardımcısı: YUSUF!
Bunun söyledikten sonra derince nefes aldı ve daha sakin konuşmaya başladı.
Müdür Yardımcısı: Yaptığın şeyin çok büyük bir suç olduğunun farkındamısın?
Yusuf: Evet hocam.
Müdür Yardımcısı: İnan şuanda ne yapacağımı bilemiyorum Yusuf. Affetsemmi yoksa idari işlemmi başlatsam karar veremiyorum.
Ben: Hocam yapmayın hem daha ilk ha-
Tarihci: Hocam eğer siz buna göz yumarsanız ben yumamam. Bu bir suç ve eğer siz bu suçu cezasız bırakırsanız emin olunki o ceza sizi bulacaktır.
Müdür Yardımcısı: Ne yani bu bir tehtit mi?
Tarihci: Ne anlıyorsanız.
Yusuf: Hocam ben hatamı kabul ediyorum gerisi size kalmış.
Müdür Yardımcısı: Tamam Yusuf Evren'le beraber sınıfınıza gidin. Ben halledicem.
Tarihci: Ben dediğimin arkasındayım hocam. Dedimmi yaparım.
Salak karı. Sen kim Müdür yardımcısını tehtit edebilecek cesarete sahip olan kim.
Müdür Yardımcısı: Hadi sınıflara.
Ben: Hocam beni iki dakika dinleseniz.
Müdür Yardımcısı: Evren sınıflara!
Ben: Hocam ama bi da-
Müdür Yardımcısı: Sınıflara dedim.
Ben: Hocam Yusuf'un bi suçu yok!
Müdür Yardımcısı: Noldu peki?
Yusuf: Hocam beni korumak için yalan söylüyor. İnanmayın!
Ben: Hayır Hocam doğru diyorum.
Yusuf: Hocam
Müdür Yardımcısı: Yusuf dışarı çık ve bekle!
Yusuf: Hoc-
Müdür Yardımcısı: Dışarı çık!
Yusuf bana 'söyleme' der gibi bakışlar attı. Ama kimin umrundaki? Kararım kesin. Madem teşekkür etmeyip kalbini kırdım özür maksadıyla suçunu da üstlenirim.
Ben:....
• Acaba Evren ne diyecek dıdıdıdınn. Neyse gelecek bölüm grşrz. Biraz kısa ama olsun. Acısını çıkaracam.
•Ha bu arada aktiflik yerlerde. Ben hep yazacam ama bir yorum atın beya. Sude nere gittin ha nere? sdeyrnx Yorum atanın hayali kabul olsun amin. Amk boş muhabbetlerimizi özledim yaw.