YUSUF'LA SENİ SHİPLİYORUM.

529 22 36
                                    

Öncelikle merhaba. Sizden çok çok çok özür dilerim. 1 aydan fazla oldu yoktum. Telefonumla ilgili sorunlar yaşadım, sonra şehir dışına gittik. Zaten sonra da okullar açıldı. Bu sene sınav öğrencisiyim. O yüzden ders çalışacağım ama arada kafa dağıtmaya geleceğim. Aklımda bir ay içerisinde bir sürü fikir buldum. Telafi edeceğim. Bence kitabın okurları azalmıştır. Ama bir iki tane okur kalsa bile yazmaya devam edeceğim. Bu arada yorumların hepsine cevap vermeyebilirim affedin.❤ pandareyn inşallah beni unutmamışsındır sdeyrnx sizlerdeeee julelabae reynlilolipop julelabae sizi sevirem.

-Hatırlatma-

Duru: (kıkırdayarak) Demekki Poyraz'a anlattıklarını seninle yaşamak istiyormuş.

Bende Duru'yu cimcikledim.

Ben: Salak salak konuşma!

Poyraz: Neyse sen götür istersen Evren.

Yusuf: Bencede.

Duru: Gider gider.

Ben: Hı?

Duru kulağım eğilerek fısıldamaya başladı.

Duru: Kızım hadisene Yusuf'u revire götür!

Ben: Heee. Gel gidelim Yusuf.

Ben bunu derken kocaman sırıttı Yusuf.

Yusuf: Hadi.

Dedim ve koluna girdim.

Oradan revire gittik.

-Hatırlatma Son-

Revir baya bayaa tozdu. Bir iki dakikam hapşırmakla geçti. Ondan sonra Yusuf'a pansuman yaptım. O sırada hiç konuşmadık. Brn onla ilgilenirken o ne yapıyordu bilmem.

Pansuman bittikten sonra ise vedalaşıp ayrıldık. Ben bizimkilerin yanına gittim.

Duru: Eee aşk dolu bakışmalar yaşadınızmı?

Poyraz: Ayyy ayol anlatsana.

Ben: Poyraz sana noldu aq bu kızın yanında kala kala olmayan beyin hücrelerin ölmüş.

Poyraz: Sana da şaka yapılmaya gelmiyor!

Duru: Kesin be! Ee noldu?

Ben: Umutlanmayın bi bok olmadı. Hem neden olsun ki!

Duru: Gerizekalı

Poyraz: Mal

Duru: Aptal

Poyraz: Öküz

Ben:  Öf kesin be hakareti! Hadi gidelim eve!

Duru: Pis sayısalcı! Hadi eve gidelim.

Ben: Boş yapma. Kes.

Duru: Poyraz?

Poyraz: Efendim.

Duru: Tam benim kafamsın. Bizim grubuda iyi gidersin.

Poyraz: Eee?

Duru: Bizim tayfaya katılsana.

Poyraz: Çok isterim ha!

Bende ellerimi göğe açarak.

Ben: Allah'ım neydi günahım. Bu iki fosforsuzu nasıl kaldıracağız.

Tesadüf & Reynmen (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin